Is het die spoilerfoto waar een pijl op valt te trekken?quote:Op maandag 6 mei 2013 00:03 schreef Funzel het volgende:
Ik kom me net toch een foto van de komende ep tegen zeg
Jep.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is het die spoilerfoto waar een pijl op valt te trekken?
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen openen als het je niet uitmaakt om al een screen te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davos redde Edric in het boek, het kan alsnogquote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef Timwonnacott het volgende:
Melissandre neemt dus inderdaad Gendry meeErg jammer, had gehoopt hem in boek 6 & 7 nog terug te zien.
Ja dat is ook wel weer zo, maar om dan terug te keren naar die brotherhood. "Ja oke jullie hebben me verkocht voor een bloedoffer, maar no hard feelings toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:08 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
Davos redde Edric in het boek, het kan alsnog
is de prophecy van dat bergvrouwtje in het boek, iemand moest het doenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, maar om dan terug te keren naar die brotherhood. "Ja oke jullie hebben me verkocht voor een bloedoffer, maar no hard feelings toch."
Ze passen wel belachelijke verhaallijnen aan. Vraag me wel af of dat een mega spoiler is dat stuk waarbij ze Arya in dr ogen kijkt en zegt dat ze die ogen die ze ziet (waaronder groen -> cersei?) zal 'silencen'.
Hmm, mij kwam het niet bekend voor iig. Was het dat Ghost of High Heart vrouwtje?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
is de prophecy van dat bergvrouwtje in het boek, iemand moest het doen
Ze gaat bijzonder veel mensen omleggen toch, onze Arya? Er zijn vast ook andere mensen met groene ogen die de pijp uitgaanquote:Op maandag 6 mei 2013 13:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo, maar om dan terug te keren naar die brotherhood. "Ja oke jullie hebben me verkocht voor een bloedoffer, maar no hard feelings toch."
Ze passen wel belachelijke verhaallijnen aan. Vraag me wel af of dat een mega spoiler is dat stuk waarbij ze Arya in dr ogen kijkt en zegt dat ze die ogen die ze ziet (waaronder groen -> cersei?) zal 'silencen'.
Ja dat is wel zo, maar waarschijnlijker dat het verwijst naar iemand van haar lijstje toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze gaat bijzonder veel mensen omleggen toch, onze Arya? Er zijn vast ook andere mensen met groene ogen die de pijp uitgaan
Een beetje een spoiler voor de boekenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze gaat bijzonder veel mensen omleggen toch, onze Arya? Er zijn vast ook andere mensen met groene ogen die de pijp uitgaan
Eindelijk van Robb afquote:Op maandag 6 mei 2013 19:57 schreef Maisnon het volgende:
Volgende afleveringen vechten met beren, aflevering daarna gecharmeerd worden door Daario? en dan begint het grote feest op 3 juni
???quote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Eindelijk van Robb af![]()
Jammer dat het niet het einde wordt voor Catelyn
Auwquote:Op maandag 6 mei 2013 20:00 schreef Maisnon het volgende:
ik zou het zuur voor tim vinden. we maakten een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |