Uit samenvatting Cersei chapter 5, A feast for Crows:quote:
Cersei chapter 8, AFFC:quote:Qyburn asks if he can have the women for his experiments. Cersei snaps that she already gave him Senelle, but he replies that she is quite "exhausted."
Op dit laatste wordt niet echt ingegaan, maar ik vermoedquote:Qyburn informs the queen that while Falyse does live, she can no longer even feed herself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook, maar hij had ook wat levenssapjes nodig om Frankengregor in leven te houden. En wellicht een hoofd, aangezien het origineel naar Dorne is verscheept.quote:
Wie zegt een hoofd?quote:Op zondag 5 mei 2013 00:49 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij had ook wat levenssapjes nodig om Frankengregor in leven te houden. En wellicht een hoofd, aangezien het origineel naar Dorne is verscheept.
Bran visioen in aGoT.quote:Over them both loomed a giant in armor made of stone, but when he opened his visor, there was nothing inside but darkness and thick black blood.
Ah. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik vond het al disturbing genoeg zonder hoofdquote:Op zondag 5 mei 2013 01:17 schreef Gwywen het volgende:
Weet ik, maar ik denk dan even meer praktisch, van "hoe kan hij z'n tegenstander dan zien" enzovoorts.
Houdt iemand zich hier nog aan?quote:Verzoek om alles over A Dance with Dragons dus wel achter spoilers te houden!
Volgens mij niet echt. Ik moet bekennen dat ik zelf nauwelijks weet wat in welk boek staat, beetje lastig om hier dan rekening mee te houden...quote:
Ik kan me tot en met boek 3 nog wel aardig de volgorde herinneren, maar boek 4 en 5 lopen voor mij (en ook in werkelijkheid) totaal door elkaar heen, dus het zou zomaar kunnen dat ik inderdaad soms dingen uit ADWD spoil, sorry hiervoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 03:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Ik moet bekennen dat ik zelf nauwelijks weet wat in welk boek staat, beetje lastig om hier dan rekening mee te houden...
Dat heb ik ook dus, en met elke reread vind ik affc beter worden... het is idd het ontbreken van de hoofdstukken van jon snow, dany en tyrion die affc zo kut maakt, ben blij dat ik vorig jaar pas ben begonnen met de boeken en niet 10 jaar geleden... 5 jaar wachten en dan dan affc krijgen en dan nog eens 6 jaar wachten op adwd lijkt me echt extreem kut!quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik kan me tot en met boek 3 nog wel aardig de volgorde herinneren, maar boek 4 en 5 lopen voor mij (en ook in werkelijkheid) totaal door elkaar heen, dus het zou zomaar kunnen dat ik inderdaad soms dingen uit ADWD spoil, sorry hiervoor.
Ja maar een Koning kan natuurlijk niet zomaar met lage adel trouwen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Maar Talisa is wel van edele geboorte, dat wordt ergens gezegd, door Robb tegen haarzelf als ik me niet vergis, toen ze nog gewonden aan het verzorgen was op het slagveld.
Het moet volgend deel ook gewoon uit de OP.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef MAHL het volgende:
Boeiend, ADWD is al twee jaar uit, dat gaat dus niet meer in spoilertags. Mensen hebben tijd genoeg gehad om het te lezen.
Dus nu moet de rest hier maar gewoon niet meer komen dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef MAHL het volgende:
Boeiend, ADWD is al twee jaar uit, dat gaat dus niet meer in spoilertags. Mensen hebben tijd genoeg gehad om het te lezen.
Ik ben in 2002 begonnenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:38 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
ben blij dat ik vorig jaar pas ben begonnen met de boeken en niet 10 jaar geleden... 5 jaar wachten en dan dan affc krijgen en dan nog eens 6 jaar wachten op adwd lijkt me echt extreem kut!
“Life is not a song, sweetling.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik ben in 2002 begonnen![]()
Om de twee jaar de serie herlezen is de enige remedie.
Qyburn met een schedel, waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef Funzel het volgende:
Vraag het dan hier maar. Wat is het boekspoiler in dit plaatje dan?
Posten dan, gek.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:03 schreef Funzel het volgende:
Ik kom me net toch een foto van de komende ep tegen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |