Ik sluit me hier bij aan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier geen zwangerschapscursus...dus ik kan je niet helpen. meest zinvolle post van vandaag dus
Dat zou ook mooi geweest zijn jaquote:
Ik niet, net als best veel anderen, zie ik. Heb het ook niet gemist.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:14 schreef Limone het volgende:
Hebben jullie een zwangerschapscursus gedaan? En wat voor een? Ik ben mij aan het oriënteren, maar zie door de bomen het bos niet meer..
quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:23 schreef Keshet het volgende:
Vanaf het moment dat je je thuis voelt tussen de orka's.![]()
Sorry, geen idee.
Vanaf wanneer jij wilt. Ik ging rond wk 18 ofzo nu weet ik nog niet of ik ga. Het is een ongunstige tijd met ean en de cursus heeft ookal een ongunstige tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Hilzillah het volgende:
Vanaf hoeveel weken kan je ongeveer gaan zwangerschapszwemmen?
Ik heb een GUO gehad. Wat wil je weten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig een GUO gehad? Waar de afkorting voor staat weet ik niet meer prcies, maar het is in ieder geval een uitgebreid onderzoek waarbij ook alle orgaantjes etc bekeken kunnen worden.
Wij zijn volgende week vrijdag aan de beurt en ik vind het behoorlijk spannend
De GUO is inderdaad een uitgebreide of afwijkende variant op de normale 20 weken echo. Waar extra naar gekeken wordt, is afhankelijk van je situatie: waarom krijg je een GUO?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef Rossdale het volgende:
Wat is er anders aan een guo t.o.v. een normale echo? Gebruiken ze andere apparatuur? Ik dacht dat het een 3D echo was, maar als ik google dan kom ik ook tegen dat het gewoon een normale echo is, maar dat ze wat gedetailleerder proberen te kijken.
Nou, bij ons duurde het in ieder geval niet lang. Had toen van tevoren op internet wel andere verhalen gelezen. Maar de duur zal vast afhankelijk zijn van waar ze allemaal extra naar willen kijken. Bij ons was het uiteindelijk alleen het hart dat extra bekeken werd omdat de vruchtwaterpunctie uitslagen al binnen waren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus een guo duurt niet heel lang? Goed om te weten, wij hebben dinsdag de guo.
Succes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Bij ons zijn een open ruggetje of hartafwijkingen het grootste risico, dus ik verwacht dat vooral daar naar gekeken gaat worden.
Nouja we zullen het volgende week wel zien
Geavanceerd Ultrageluid Onderzoekquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig een GUO gehad? Waar de afkorting voor staat weet ik niet meer prcies, maar het is in ieder geval een uitgebreid onderzoek waarbij ook alle orgaantjes etc bekeken kunnen worden.
Wij zijn volgende week vrijdag aan de beurt en ik vind het behoorlijk spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |