Van pannenkoeken gaat het bakerpraatje dat ze een bevalling opwekken. Net als ananasharten of een potje seksquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:19 schreef Purple010 het volgende:
De 1 gaat pannenkoeken bakken en de ander koekjes...
is dat code taal of snap ik het niet helemaal![]()
Go SPIRIT Go
Helemaal over je reactie heen gelezen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik doe het wel, maar wel buik insmeren en hooguit 15/20 minuten. Sowieso moet je oppassen voor een zwangerschapsmasker door de zon, dus goed smeren en niet te lang in de zon.
Ze nog wel. Hebben we hier de Hollandsche octomom?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Pas maar op! Een poffertje en ze vallen eruit hoor!
Ik ben niet eens zwanger en beval elke keer als ik pannenkoeken op heb.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan nemen we hier wel veel risico al 2x pannenkoeken op
Oh mijn ultieme droom: een achtling.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze nog wel. Hebben we hier de Hollandsche octomom?
Wat een chaos en troep altijd hè op.zondag in het pannenkoekenhuis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zwanger en beval elke keer als ik pannenkoeken op heb.
Baren? Of is acht cavias ook goed?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh mijn ultieme droom: een achtling.
Frits Philips weet daar wel raad mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een chaos en troep altijd hè op.zondag in het pannenkoekenhuis.
Nee baren, heerlijk. En dan alle acht huiluurtje. Het ultieme geluk! Kost je alleen wel knaken al die pannenkoeken.quote:
Oh! Ik dacht die is een tijdje stil, die zal wel bijna ontsloten zijn! Nou, wederom succes maar weer...quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
Niks geen bevalling nog hierweeen doen steeds meer pijn, maar nog steeds teveel tijd ertussen. Nu maar proberen wat te slapen en als vannacht niets los gaat, morgen om 10 uur melden bij het zkh...
Jij ook een banner met een varken die borstvoeding geeft?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee baren, heerlijk. En dan alle acht huiluurtje. Het ultieme geluk! Kost je alleen wel knaken al die pannenkoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |