En seks met ananasharten al bitterlemon drinkend helpt ook niet?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
Niks geen bevalling nog hierweeen doen steeds meer pijn, maar nog steeds teveel tijd ertussen. Nu maar proberen wat te slapen en als vannacht niets los gaat, morgen om 10 uur melden bij het zkh...
Zwangerschapsmasker is toch alleen in je gezicht?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:25 schreef Juud79 het volgende:
Ik doe het wel, maar wel buik insmeren en hooguit 15/20 minuten. Sowieso moet je oppassen voor een zwangerschapsmasker door de zon, dus goed smeren en niet te lang in de zon.
Mental picturequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En seks met ananasharten al bitterlemon drinkend helpt ook niet?
Ik duim voor je dat het vannacht doorzet!
Moet je die zelf drinken? Ik dacht dat de baby dat moest doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb een vriend, en die denkt dat hij (3 zonen) al 3 keer de bevalling heeft opgewekt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eehh?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet je die zelf drinken? Ik dacht dat de baby dat moest doen.
![]()
![]()
![]()
Nee, hier paranormaal medium. Ik hoop dat die niet gebaseerd is op mijn eerdere statements onder het mom van 'be careful what you wish for.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij ook een banner met een varken die borstvoeding geeft?
Hier een heel schattig lammetje, als dat niets goeds belooft!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee, hier paranormaal medium. Ik hoop dat die niet gebaseerd is op mijn eerdere statements onder het mom van 'be careful what you wish for.
Oh en over bevalling opwekken gesproken: iemand van mijn pufclub had een kruidenspulletje waarmee ze eerder zou gaan bevallen, die nam ze vanaf 38 weken. Uiteindelijk met ruim 41 weken bevallen dus dat valt mee, aanrader.
Bij mij bleef er 'teveel' tijd tussen zitten. Of, als ik dacht dat het eindelijk zover was, dan namen ze ineens weer pauzequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:52 schreef Spirit82 het volgende:
Niks geen bevalling nog hierweeen doen steeds meer pijn, maar nog steeds teveel tijd ertussen. Nu maar proberen wat te slapen en als vannacht niets los gaat, morgen om 10 uur melden bij het zkh...
Oh, had niet gezien dat je nog gereageerd had.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Spirit82 het volgende:
Leuk Coco, ik weet jouw verhaal idd nog wel
Ben aardig moe, maar hopelijk kunnen we wat slapen. Er zit nu al aardig lang 10 min tussen.
Ja, vlekken op je buik zal je niet snel krijgenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Zwangerschapsmasker is toch alleen in je gezicht?
Ik heb met 12 weken zwangerschap met mijn buik (wel factor 40) in de zon gelegen op vakantie, dat leverde me een best duidelijke streep op. Hij is nu (maand na stoppen met borstvoeding) nog steeds niet weg, vraag me stiekem wel af of dat te maken kan hebben met dat zonnen van toen. Maar misschien zeg ik wel iets heel stoms.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, vlekken op je buik zal je niet snel krijgen
Nope, die hebben ze in het zhuis gebroken. Rond 6u 's ochtends op de dinsdag. En paar uur daarna dus die opwekkers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef Spirit82 het volgende:
Begon jij ook met gebroken vliezen? Hier is ook geen goed regelmaat. Net zat er weer een kwartier tussen. Ze zijn idd wel lang en heftig, heb echt moeite met ademen. Weeenopwekkers en ruggeprik zijn de volgende stap.
Die streep begin ik ook te krijgen. Morgen (in de verwachte regen) maar een fles factor veul gaan kopen. Ik vermoed dat mijn factor 15 van honderd jaar oud zijn werking verloren heeft. Schouders knal rood. Thanks to olifanthuid geen pijn gelukkig.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb met 12 weken zwangerschap met mijn buik (wel factor 40) in de zon gelegen op vakantie, dat leverde me een best duidelijke streep op. Hij is nu (maand na stoppen met borstvoeding) nog steeds niet weg, vraag me stiekem wel af of dat te maken kan hebben met dat zonnen van toen. Maar misschien zeg ik wel iets stoms
Zo'n streep wordt gevormd door pigment, en pigment kleurt donkerder door de zon (zoals bij een zwangerschapsmasker maar bijvoorbeeld ook sproeten, eigenlijk gewoon je hele huid zodra je gaat zonnen) dus het klopt wel wat je zegt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Haha, ja dat snap ikmaar hij leek flink donkerder te worden door het zonnen, bedoel ik
En zat me daarom laatst af te vragen of hij nu niet weggaat daardoor, zeg maar zoals een masker op je gezicht...
Dat verklaart misschien wel waarom ik geen streep had; ben een heel wittequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zo'n streep wordt gevormd door pigment, en pigment kleurt donkerder door de zon (zoals bij een zwangerschapsmasker maar bijvoorbeeld ook sproeten, eigenlijk gewoon je hele huid zodra je gaat zonnen) dus het klopt wel wat je zegt.
Ik las inderdaad ook dat het vaker voorkomt bij donkerder types. Ik had er ook geen, maar ik ben dan ook net casper het spookjequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat verklaart misschien wel waarom ik geen streep had; ben een heel witteEcht heel weinig pigment dus, denk ik. Of heeft je 'normale hoeveelheid' pigment geen invloed op die streep?
Hmm gek bij mij gingen ze toen dus wel toucherenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest ze bakken, over eten zei ze niksZe moest daarstraks wel enorm lachen want volgens haar had niemand dat advies tot op heden opgevolgd
Ow en ben ook wel benieuwd of ik überhaupt al ontsluiting heb eigenlijk. Ze wilden niet toucheren ivm kleine infectiekans door gebroken vliezen en de trage weeen (doen waarschijnlijk niks/niet veel)
Oh! En nu ik erover nadenk: ik krijg in mijn gezicht wel sproetjes. En daar had ik idd wel een beetje van die vlekkenquote:
Wellicht omdat met jouw ks ze het niet te lang aan konden kijken en niet het risico wilden nemen dat je dadelijk opeens toch al 10cm had?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm gek bij mij gingen ze toen dus wel toucheren
Kijken hoever het al was.
Jaaaa 36 weken vandaagquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:58 schreef Limone het volgende:
Vandaag is ze er Spirit! Wat spannend, heel veel succes!
En volgens mij heeft XM een belangrijke mijlpaal!Taartjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |