Had ik ook bij de laatste leer echoquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:23 schreef GotC het volgende:
Hier ga ik ongeveer 2 a 3 keer overdag naar de wc![]()
Bij de pretecho stond de echoscopiste overigens stomverbaasd over hoe vol m'n blaas zat en waarom ik niet naar de wc aan het rennen was. Nou..euh..ik moest toch gewoon 3 glazen water drinken voor de echo?Ze had nog nooit zo'n volle blaas gezien
.
Nee niet echt helaas. De weeën zijn nu wel weer pijnlijker, maar volgen elkaar niet snel genoeg op, dus heb de vk niet meer gebeld. Soms blijven ze ook gewoon weg. Dat koekjesbakken was trouwens advies van de vk, omdat je dan bezig blijft en dat is goed voor de weeën en ik moet zeggen, het helpt wel iets.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh koekjes bakken tijdens de weeën??!jij niest haar er straks ook vast ff uit! Is er wel al vooruitgang/versnelling?
Yup!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:40 schreef _Dido_ het volgende:
GotC en YUR ook?Gefeliciteerd
.
[ afbeelding ]
Nou, alleen maar fijn dat dat lukt ter afleiding! En doet het leuk voor je bevallingsverhaalquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee niet echt helaas. De weeën zijn nu wel weer pijnlijker, maar volgen elkaar niet snel genoeg op, dus heb de vk niet meer gebeld. Soms blijven ze ook gewoon weg. Dat koekjesbakken was trouwens advies van de vk, omdat je dan bezig blijft en dat is goed voor de weeën en ik moet zeggen, het helpt wel iets.
En lekkere koekjes natuurlijk!quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:49 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nou, alleen maar fijn dat dat lukt ter afleiding! En doet het leuk voor je bevallingsverhaalik hoop dat het ook wat oplevert en dat je zo die eerste centimeters doorkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |