Nee, we zijn de stad niet ingeweest ook. Te drukke pokkezooiquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ook niet de stad in geweest om andermans zooi te kopen?
Zo voel ik me al 3 maanden hierquote:
Same here.. Overal schreeuwende mensen die niet doorlopen langs zooi die je toch niet nodig hebtquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, we zijn de stad niet ingeweest ook. Te drukke pokkezooi
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Same here.. Overal schreeuwende mensen die niet doorlopen langs zooi die je toch niet nodig hebt
Ja, en we zitten met een stokoude tapinstallatie die voor de verbouwing niet meer vervangen gaat worden. Uiteindelijk werd de koeling van dat ding veel te warm waardoor met twee vingers tappen vrijwel onmogelijk was. Gelukkig werd toen de tap van een andere zaal aangesloten en kon daar iemand nonstop traytjes bier vullen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZondeWel flink afzien achter de bar met die drukte zeker.
Ik zie geen ama?quote:
Huh, tappen met 2 vingers?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, en we zitten met een stokoude tapinstallatie die voor de verbouwing niet meer vervangen gaat worden. Uiteindelijk werd de koeling van dat ding veel te warm waardoor met twee vingers tappen vrijwel onmogelijk was. Gelukkig werd toen de tap van een andere zaal aangesloten en kon daar iemand nonstop traytjes bier vullen.
Met twee vingers schuim.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zie geen ama?
[..]
Huh, tappen met 2 vingers?Heb 1x achter de bar gestaan maar ik snap echt niet wat je daarmee bedoelt
Gebruik dan een lokquote.quote:
Te weinig te doen, oké.quote:
quote:
Oh, lekker.quote:
Ja maar geen zinquote:
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar geen zinWil pas over anderhalfuur uit mn bed komen om me aan te moeten kleden voor 3 uurtjes werk
.
Ik heb al buiten gezeten met een kopje thee enzo, johquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar geen zinWil pas over anderhalfuur uit mn bed komen om me aan te moeten kleden voor 3 uurtjes werk
.
hihi kutquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmakengeenkutopmerkingmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |