Behooooorlijk bored op het werk.. Maar verder lekker hiero..quote:
Ben ik thuis gaan halen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook altijd opzak #mocro #multiculti
Je weet maar nooit wie je moet neersteken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig ook altijd opzak #mocro #multiculti
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:58 schreef Piye het volgende:
Zoals het hoort. Je bent een stoner of je bent het niet.
Wat heeft die gedaan dat je de moeite neemt om naar huis te gaan om vervolgens terug te komen met een fileermes?quote:
Ja chill. Ik moest vanochtend vroeg de container (zo'n groot lomp ding die winkels ook hebben) aan straat zetten maar dat werd gewoon even voor me gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Behooooorlijk bored op het werk.. Maar verder lekker hiero..
Bij jou?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan dat je de moeite neemt om naar huis te gaan om vervolgens terug te komen met een fileermes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Murdera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Damn lekker.. Zou willen dak ook nog in bed kon liggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja chill. Ik moest vanochtend vroeg de container (zo'n groot lomp ding die winkels ook hebben) aan straat zetten maar dat werd gewoon even voor me gedaanKon dus mooi in bed blijven. Altijd chill hihi
Ben nu 'mijn' bed uit hoor hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn lekker.. Zou willen dak ook nog in bed kon liggen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens vanuit je bed Fokken!quote:
[..]jouw paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit liever achter de pcquote:
aaaaww.. Alleen wakker wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit liever achter de pcEn ik lag niet in mijn eigen bed en kamer maar lag er wel alleen vanochtend dus had geen zin om er langer te blijven toen ik wakker werd
Ama, zemmel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Amarantha het volgende:
We hebben geen relatie maar waarom voelt het wel zo?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:55 schreef Amarantha het volgende:
We hebben geen relatie maar waarom voelt het wel zo?
Je hebt stalkers.quote:
Alsof ik alleen maar seks hebquote:
Het scheelt al als je niet blijft neuken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ik alleen maar seks hebEr zijn veel meer dingen waardoor het zo voelt haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |