quote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef Gorzalka het volgende:
THERE'S ONLY OOOOOOONE ROBIN HAASE!
Probeer me maar eens tegen te spreken.
Public figure ook echt, zeer plechtigquote:
Dé Kiraz Konrad??quote:Op maandag 6 mei 2013 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
Die Robin Haase die een relatie heeft met Kiraz Konrad
Met z'n telefoon voor de spiegel staan
Op de WTA tour zie ik wel mogelijkheden voor Robin!quote:
Kweenie.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Op de WTA tour zie ik wel mogelijkheden voor Robin!
Om zo zijn service in te leveren en dan alsnog te verliezenquote:
Vraag het me af, staat goede hits af te leveren.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Om zo zijn service in te leveren en dan alsnog te verliezen
U bent nieuw met het fenomeen Robin zie ik al.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vraag het me af, staat goede hits af te leveren.
Nee hoor, ik heb Haase al veel zien spelen. Tuurlijk hij heeft wel veel wedstrijden verloren nadat hij voor stond, maar denk dat deze wedstrijd wel zijn kant op gaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:44 schreef Salamando het volgende:
[..]
U bent nieuw met het fenomeen Robin zie ik al.
Neem je dan een week een Dolgo-UI als hij alsnog faalt. (en een maand als hij verliest in een tiebreak.)quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb Haase al veel zien spelen. Tuurlijk hij heeft wel veel wedstrijden verloren nadat hij voor stond, maar denk dat deze wedstrijd wel zijn kant op gaat.
Denk het niet. Ik voorspel dat hij anderhalve wedstrijd lang alles onder controle heeft en dat daarna het licht uitgaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb Haase al veel zien spelen. Tuurlijk hij heeft wel veel wedstrijden verloren nadat hij voor stond, maar denk dat deze wedstrijd wel zijn kant op gaat.
Als hij een tiebreak verliest van Haase zal hij wel stoppen met tennis lijkt mequote:Op maandag 6 mei 2013 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Neem je dan een week een Dolgo-UI als hij alsnog faalt. (en een maand als hij verliest in een tiebreak.)
Leer nou eens lezen..quote:Op maandag 6 mei 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij een tiebreak verliest van Haase zal hij wel stoppen met tennis lijkt me
Que?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef Mykonos het volgende:
Frustraties lopen nu al aardig op bij Dolgo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |