Ik zie je nu toekomstig flaneren op de boulevard, Vaduzquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me nog ingehouden. Wil enorm snaaien. Maar dat past niet zo in mijn plan om nog fitter te worden.
The miquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:26 schreef Lutte het volgende:
Jeej de eerste muggenbulten van het jaar, krijg m'n onderbeen niet meer in m'n broek
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zonder dollen, skinny natuurlijk wel, maar toch. Hangt een hele kwab onder
Nu weet je hoe ik me voel me mijn neurofibromenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zonder dollen, skinny natuurlijk wel, maar toch. Hangt een hele kwab onder
Ik weet er nu een hoop van in elk geval! 6 mei laatste test en dan kunnen we babbelenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu weet je hoe ik me voel me mijn neurofibromen![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet er nu een hoop van in elk geval! 6 mei laatste test en dan kunnen we babbelen
Mogguh babequote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mogguh babe
Ik had gisteren mijn muur lopen witten en vannacht een mug erop gesplet![]()
Je mist me he? Ff met Mo overleggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Slim! Wanneer kom je? Het is mei!!!!!!
Ik ga met pa waarschijnlijk binnenkort een dagje Artis doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, ik ga binnenkort een keer een dagje met Michelle en de hondjes 020 doen ook!
Ooh tof! Wanneer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Overigens, ik ga binnenkort een keer een dagje met Michelle en de hondjes 020 doen ook!
quote:
Ik word altijd al gezien!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie je nu toekomstig flaneren op de boulevard, Vaduz
O ja, snel eens fruit en groente inslaan. Beterrrrr.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:27 schreef Lutte het volgende:
En Vaduz, lekker snaaien, de radijsjes zijn heerlijk nuKomkommer, tomaat, wortel, paprika
Ja, dat is lastig te bereiken per OV. Ik ben er ook nooit geweest. Vorig jaar met de auto naar Overloon geweest, dat is ook erg leuk. En ik moet echt nog een keer naar Dierenrijk, dat kan ik per fiets bereiken..quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook nog naar Ouwehands maar ik vind dat zo een kuttreinverbinding![]()
Es kijken of we anders maar met de auto gaan , mss voor de verjaardag van T.
Het kan wel met de trein maar het is overstappen en stoptreinen en nog een stuk wandelen ook, echt geen zin in, Baaf is wel es met de trein gekomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig te bereiken per OV. Ik ben er ook nooit geweest. Vorig jaar met de auto naar Overloon geweest, dat is ook erg leuk. En ik moet echt nog een keer naar Dierenrijk, dat kan ik per fiets bereiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |