Lollifant.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Een lollifant? Zegt iemand dat nog.Of is dat bij de nieuwe fok!generatie zo?
OMGquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben m'n lollifantknuffeltje kwijt geraakt
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OMG
De mijne, moeder en 4 kleintjes slapen er elke avond veilig naast
Wow Non! Wat had je geweldig uitzicht!quote:
Een ijsthee en borrelhapjes gescoord. Op het terras welteverstaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar, er zijn toch vast meer mensen naar de lokale vrijmarkt geweest? En wat was jullie hunt & de daadwerkelijke gekochte items?
jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow Non! Wat had je geweldig uitzicht!Of is het heul erge zoom?
Zo zie je maar weer, al die bangmakerij over drukte...
Hmm ik dacht al, dat haal je toch bij de supermarktquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een ijsthee en borrelhapjes gescoord. Op het terras welteverstaan
Echt heel erg gaaf!quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja
Helemaal ingezoomd,er stonden maar ongeveer 10 rijen voor ons. Er zat een enorm stuk tussen het paleis en het 1e hek helaas
Khad nooit verwacht zo dichtbij te staan, had verw8 hooguit terhoogte van het monument of ergens op het Damrak
Retro puzzels, boekjes en wat speelgoed gekochtquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar, er zijn toch vast meer mensen naar de lokale vrijmarkt geweest? En wat was jullie hunt & de daadwerkelijke gekochte items?
Oeh nice! Retro puzzels, als in..?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Retro puzzels, boekjes en wat speelgoed gekocht
En Berlinerbollen, en bij een hoop kinderen zelfgemaakte cupcakes gekocht.
Ik denk dat de rechtse (neem aan dat dat Alexia is) bij de jongens/mannen later het meest in de smaak gaat vallen..quote:
Pff geen leuk nieuws, sneu ook, zal een zware klap zijn voor zo'n cluppie!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:17 schreef Bos81 het volgende:
Gatver, lees ik net dat maandagavond de hoofdtribune van mijn voormalig voetbalclubje in G-twon in vlammen is opgegaan. Al ben ik er al vijf jaar niet meer geweest, voelt dit toch behoorlijk klote. Ik heb daar natuurlijk behoorlijk wat wedstrijden gezien, onder meer het algeheel amateurkampioenschap in 1990..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |