You're welcome!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Zoveel gehype van iedereen dat ik ook maar begonnen ben met kijken (de UI van Khaleesi herinnerde me eraan, dankjewel). Ben nu bij nummer 2 van seizoen 1.
Meeloperquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Zoveel gehype van iedereen dat ik ook maar begonnen ben met kijken (de UI van Khaleesi herinnerde me eraan, dankjewel). Ben nu bij nummer 2 van seizoen 1.
Wie, Joffrey?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Nu we hem gelokt hebben, zullen we nu allemaal even over de onthoofding van een zeker personage hebben?
Zou het nog uitmaken? Ik kan me niet voorstellen dat je nu begint met Game of Thrones en nog nergens gehoord hebt dat Joffrey onthoofd word in de seizoensfinale. Dat is net zoiets als 'Snape kills Dumbledore'.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Nu we hem gelokt hebben, zullen we nu allemaal even over de onthoofding van een zeker personage hebben?
Mja, het komt toch wat onverwacht. Die Ned Stark leek zo'n sympathieke man en dan doet hij die arme jongen dit aan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zou het nog uitmaken? Ik kan me niet voorstellen dat je nu begint met Game of Thrones en nog nergens gehoord hebt dat Joffrey onthoofd word in de seizoensfinale. Dat is net zoiets als 'Snape kills Dumbledore'.
Die opmerking maakte ik dus. En ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik vind dat acceptatie van homoseksualiteit en het kijken naar homoseks toch echt twee heel verschillende dingen zijn. Nee, ik kijk daar niet met plezier naar dus ja, ik zit er ook niet aandachtig naar te kijken. Is dat zo raar? Leg me maar eens uit waarom dan. Het viel deze scene allemaal ook wel mee, maar alsnog hoeft het van mij niet. Ik heb echt nul problemen met homo's (ze gaan hun gang maar), maar ik hoef gewoon niet naar liefkozende gays te kijkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen en die opmerking was toch echt wel de topper onder de homofobe opmerkingen![]()
("maar ik heb op zich niks tegen homoseksualiteit hoor"
).
Proficiat met de onderscheiding voor meest conservatieve en preutse user in de GoT reeksquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die opmerking maakte ik dus. En ik weet niet hoe vaak ik het nog moet zeggen, maar ik vind dat acceptatie van homoseksualiteit en het kijken naar homoseks toch echt twee heel verschillende dingen zijn. Nee, ik kijk daar niet met plezier naar dus ja, ik zit er ook niet aandachtig naar te kijken. Is dat zo raar? Leg me maar eens uit waarom dan. Het viel deze scene allemaal ook wel mee, maar alsnog hoeft het van mij niet. Ik heb echt nul problemen met homo's (ze gaan hun gang maar), maar ik hoef gewoon niet naar liefkozende gays te kijken.
Sowieso heb ik weinig op met de seksscenes in GoT. Theon met dat mokkel op het schip vond ik net zo vreselijk als Loras en z'n butt-buddy.
Een naakte Khaleesi daarentegen.
Ik denk dat hij dat liever niet gedaan had, maar hij is nou eenmaal into honor en justice. Dat zijn wel dingen waar je een rechte lijn in moet trekken. Dan kun je niet zoals Petyr een beetje met alle winden meewaaien. De ene keer uit Cersei's hand eten en de andere keer haar zoon uitleveren aan de koning.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, het komt toch wat onverwacht. Die Ned Stark leek zo'n sympathieke man en dan doet hij die arme jongen dit aan.
Thanks. Maar volgensmij spreek ik voor heel veel mannen in dit topic die het niet uit durven te sprekenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Proficiat met de onderscheiding voor meest conservatieve en preutse user in de GoT reeks
Ik hoefde die scene van Theon ook niet te zien hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Proficiat met de onderscheiding voor meest conservatieve en preutse user in de GoT reeks
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ik wil eigenlijk dat Loras en Jaime met elkaar het bed in duiken en hun 'milk of the poppy' lekker over elkaars lansjes laten druipen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Thanks. Maar volgensmij spreek ik voor heel veel mannen in dit topic die het niet uit durven te spreken.
Milk of the poppyquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat Loras en Jaime met elkaar het bed in duiken en hun 'milk of the poppy' lekker over elkaars lansjes laten druipen.![]()
Om vervolgens tot een keiharde fistsce.. oh wacht.
Zouden ze eigen namen hebben?quote:
Ik denk dat dat wel meevaltquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
Thanks. Maar volgensmij spreek ik voor heel veel mannen in dit topic die het niet uit durven te spreken.
Ik dacht dat meer mensen het afgeslagen hadden, maar blijkbaar was Jaime de enige.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Milk of the poppy
Jaime sloeg het af
Haar intieme deel noemt ze stiekem Grand Maester Pycelle, vernoemd naar de enige man die haar heeft kunnen bevredigen. Je snapt dat dat gedoe met Drogo een stuk theater was om zijn leger te krijgen, toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En hoe zou ze de rest van haar lichaamsdelen noemen?
Ach het doet me niets. In negatieve noch in positieve zin.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef Jivis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het doet me niets. In negatieve noch in positieve zin.
De meeste mannen steken hun weerzin ook niet bepaald onder stoelen of banken hoor.
Er is ook wel degelijk enige relatie met acceptatie. Ik hoor zo vaak de hypocriete opmerking 'Ik heb niets tegen homo's, maar ze moeten niet voor mijn neus gaan zoenen of aan elkaar zitten, dat doen ze maar lekker thuis '. Dan heb je dus blijkbaar wel iets tegen homoseksualiteit.
Dat mogen mensen van mij best vinden hoor, maar doe er dan niet zo schijnheilig over.
Ach, dat heb ik ook met heterostelletjes die voor mijn neus staan te bekken. Ik maak geen onderscheid.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach het doet me niets. In negatieve noch in positieve zin.
De meeste mannen steken hun weerzin ook niet bepaald onder stoelen of banken hoor.
Er is ook wel degelijk enige relatie met acceptatie. Ik hoor zo vaak de hypocriete opmerking 'Ik heb niets tegen homo's, maar ze moeten niet voor mijn neus gaan zoenen of aan elkaar zitten, dat doen ze maar lekker thuis '. Dan heb je dus blijkbaar wel iets tegen homoseksualiteit.
Dat mogen mensen van mij best vinden hoor, maar doe er dan niet zo schijnheilig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |