Zijn leuke meiden inderdaadquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leuk.Amalia komt nu al heel slim en rustig over. Ze gaf nu al een beetje 'leiding' aan haar zusjes, mooi om te zien.
![]()
Die kleine was ookquote:Alexia is mij niet echt opgevallen eigenlijk, maar op de een of andere manier lette ik alleen op Ariane (hoe ze met twee handen zwaaide bijvoorbeeld![]()
)
Zondag feestjequote:Dankje, kampioen!
Laten we inderdaad maar niet verder off-topic gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een heel andere discussie dan in dit topic hoort, maar als er een staatshoofd is die echt macht uitstraalt zeg ik Poetin.
Poetin is een acteur die net iets teveel aandacht aan zijn imago besteed.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft een heel andere discussie dan in dit topic hoort, maar als er een staatshoofd is die echt macht uitstraalt zeg ik Poetin.
Ariane is echt de gangmaker van de 3.quote:
Altijd beter dan een stoffige president in z'n kloffie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:22 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Toch straalt Willem IV weinig uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |