klinkt niet erg, of overdreven. Volgens mijn zus stinkt het heel erg. Zij krijgt er zelfs hoofdpijn van, dus ik neem aan dat het echt een vervelende lucht isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:17 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
zoals ik 't daar zeg klinkt 't ook wel heel erg eigenlijk he![]()
k denk dat ik 't ff laat luchten en dan verder ga : )
Ik heb exact hetzelfde hoor! Van rooklucht, al is het maar als ik achter een roker op straat loop krijg ik instant hoofdpijn en word ik erg misselijk. Ik vermijd het dan ook ten alle tijden. Ik rook zelf uiteraard niet dus ik heb dit probleem niet, maar kleren gooi ik altijd zsm in de was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klinkt niet erg, of overdreven. Volgens mijn zus stinkt het heel erg. Zij krijgt er zelfs hoofdpijn van, dus ik neem aan dat het echt een vervelende lucht is, voor een niet roker
wat is dit?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef nytar het volgende:
Mn eerste (geslaagde) stuk!
Kwantum vulling tip was top!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef MissN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn proefmutsje is af! Als het goed is komt morgen mn hobbydoos bestelling!
(sorry foto is op de kant maar heb alleen goed internet op telefoon)
Oja over die rookgeur, misschien even in de diepvries leggen? Hoef je het niet meteen te wassen.
zoiets dacht ik wel te zien, iets wat je uit elkaar kunt halen, maar dat het een puzzle is, wist ik niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef nytar het volgende:
Amish puzzle ball, 3 delen die in en uit elkaar kunnen
Idd een speeltje!
Oh nooit geweten dat dat zo heet! Wat is hij mooi!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef nytar het volgende:
Amish puzzle ball, 3 delen die in en uit elkaar kunnen
Idd een speeltje!
Jup! Al zal iemand anders het ooit ook best wel eens bedacht hebben, maar dat haf Ik voor ik het ging maken nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef bietel het volgende:
Kwakzor, wat een mooi kussen! Leuk idee zo, die kleiner (of groter, het is maar net hoe je het bekijkt) wordende rondjes! Simpel, maar groots effect! Zelfbedacht?
Lucy van attic24 heeft hiervan een mooie how-to met plaatjes! Beetje naar beneden scrollen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Saffier het volgende:
Wat een leuke mutsjes! En wat een toeval dat ze nagenoeg gelijk zijn
Kan iemand me met het volgende helpen? Wat bedoelen ze hiermee?
To join to the adjacent hexagon block, insert the hook to the matching ch stitch of another hexagon and do a ss instead of ch.
Ik snap het niet. Mijn hexagon is wel af.
Oh wat een leuke kleuren! Ik heb een variant erop eens gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:56 schreef nytar het volgende:
Mn eerste (geslaagde) stuk!
Kwantum vulling tip was top!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |