Ben je eindbaas van musclegirls.com o.i.d.?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:14 schreef 16meter het volgende:
Via internet een paar grijpstuivers verdienen.
Maar binnenkort wel weer een opleiding volgen. Dit is niet echt iets voor de lange termijn.
je moet juist na het trainen warm etenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga vanavond lekker trainen dus ik heb alvast warm gegeten. Feels good.
Ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je moet juist na het trainen warm eten
helaas nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben je eindbaas van musclegirls.com o.i.d.?
Ja, ik ben vanavond pas na 22:00 thuis denk ik, dan is het wel oké als je vast een warme prak tussen de middag hebt gegeten.quote:
ik ga zo cardiosessie doen, wil ik nooit met een volle maag gaan, is echt irritantquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik ben vanavond pas na 22:00 thuis denk ik, dan is het wel oké als je vast een warme prak tussen de middag hebt gegeten.
Klopt klopt, alleen heb ik om 14u al 2x bord pasta gegeten en hoef pas 18u aan de bak, dan is het wel gezakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:54 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik ga zo cardiosessie doen, wil ik nooit met een volle maag gaan, is echt irritantgewoon 2 broodjes pindakaas
Dat hoeft toch niet? Als je geld kunt verdienen met pijpendevettezeugen.com doe je dat toch gewoon?quote:
k heb al 36 u niet geslape ga nu nog hartquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
moest rekening houden met werk anders was ik wel even strak gegaan.du?
Lol, we hebben een beginner in ons midden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
k heb al 36 u niet geslape ga nu nog hart
hahahahaa :pquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lol, we hebben een beginner in ons midden.
nie vertelle mattiequote:Op woensdag 1 mei 2013 17:17 schreef seto het volgende:
16meter zit 16 uur per dag items te farmen op diablo 3 en verkoopt ze dan op de RMAH
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
wel 6x getraind in 40 u kan jij niet zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2013 17:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wel 6x getraind in 40 u kan jij niet zeggen
Nope, wat voor soort reis had je in gedachten dan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef Pastapipos het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens in zijn/haar eentje reizen gemaakt?
Er zijn genoeg vliegtickets voor 50-80 euro e.d. (retour). Wil graag dingen zien van de wereld, en mezelf leren kennen met deze reizen. Voorlopig wil ik barcelona en parijs het liefst zien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nope, wat voor soort reis had je in gedachten dan?
Genoeg website's over te vinden lijkt me. Ook over de ervaringen vast wel. Scheelt ook dat overal op de wereld veel Nederlanders zitten. Valt altijd wel iets te huren waar Nederlanders opzitten. Of je moet daar juist niet op zitten te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vliegtickets voor 50-80 euro e.d. (retour). Wil graag dingen zien van de wereld, en mezelf leren kennen met deze reizen. Voorlopig wil ik barcelona en parijs het liefst zien.
Ik ben vooral benieuwd naar de verhalen van reizigers over overnachtingen, mensen leren kennen etc.
Ik wil sowieso met een vriend naar Australie gaan na school (nog wel een aantal jaar weg, dus als ik hem tegen die tijd nog spreek doen we het sowieso), maar wil tussendoor ook wat "kleinere" reizen maken in mn eentje. Gewoon binnen Europa.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Genoeg website's over te vinden lijkt me. Ook over de ervaringen vast wel. Scheelt ook dat overal op de wereld veel Nederlanders zitten. Valt altijd wel iets te huren waar Nederlanders opzitten. Of je moet daar juist niet op zitten te wachten natuurlijk.
Respect voor de mensen die zoiets ondernemen overigens. Zelf ook al in redelijk wat landen binnen en buiten Europa geweest, maar nooit alleen.
Alleen is ook maar alleen.
Ik wil ook met een maat naar australie, als er geld is.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik wil sowieso met een vriend naar Australie gaan na school (nog wel een aantal jaar weg, dus als ik hem tegen die tijd nog spreek doen we het sowieso), maar wil tussendoor ook wat "kleinere" reizen maken in mn eentje. Gewoon binnen Europa.
Er valt genoeg aan verhalen te vinden inderdaad, ook op /misc, maar ik ben benieuwd naar de verhalen van de mensen die je toch een beetje "kent"
Ik wil gaan backpacken in zuid-oost aziequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik wil ook met een maat naar australie, als er geld is.
Reizen vind ik soweiso geweldig
Clean bulken met al die exotische vis daar 0+ zoweiso azie, aan de ene kant een stad waar je gek wordt van de drukte en uitlaatgassen en aan de andere kant ongelooflijke natuur enzoquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil gaan backpacken in zuid-oost azie. Veel vrienden en kennissen hebben dat gedaan.
Heb je al een gym met rackquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Squatten gaat beter!
Vandaag 8x50 en dat ging heel makkelijk, maar wil het rustig aan doen. Zondag ga ik 55 proberen, mijn max.
Ow en legpress 180, calf raises 130.
Nee gebruik zon barbell rack. Dan duik je er zeg maar zo onder en dan zak ik al door mijn knieeen en stap dan in squat houding naar achter anders slecht voor mijn rug, hij is iets te laag.quote:
Beter dan wat je eerst deed zo te lezen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee gebruik zon barbell rack. Dan duik je er zeg maar zo onder en dan zak ik al door mijn knieeen en stap dan in squat houding naar achter anders slecht voor mijn rug, hij is iets te laag.
Zeker zeker en ik denk dat ik 60 deze week makkelijk haal, het ging echt heel soepeltjes. Moet ook wel omdat ik 180 kg legpress doe, verhoudingen compleet weg. Iemand postte een link met wat ik zou moeten kunnen squatten als mijn legpress bijvoorbeeld zo is en mijn benchpress bijvoorbeeld zo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Beter dan wat je eerst deed zo te lezen.
Goed bezig!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Squatten gaat beter!
Vandaag 8x50 en dat ging heel makkelijk, maar wil het rustig aan doen. Zondag ga ik 55 proberen, mijn max.
Ow en legpress 180, calf raises 130.
Ik mag alleen legs doen, voel je mijn pijn?quote:
Kijk naar de documantaire A Map for Saturday. Gaat over een gast die zijn baan had opgezegd en een jaar solo gaat backpacken. Zeer boeiend. Hij moest na een tijd ook toegeven dat hij soort van verdoofd was geworden voor ale schoonheid die hij dag in en uit zag. En er was een meid die vond achteraf dat ze het te "safe" had aangepakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:11 schreef Pastapipos het volgende:
Wie van jullie heeft wel eens in zijn/haar eentje reizen gemaakt?
Ik ben tijdens mijn studie nooit naar het buitenland geweest. Achteraf vind ik dat wel jammer.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:19 schreef seto het volgende:
Ben alleen op uitwisseling gegaan naar Japan, niet helemaal hetzelfde maar toch
Zat er laatst ook aan te denken om zoiets te doen inderdaad.
mm ja de aanhechting van mijn quadriceps is na de hoeren, en word 20 mei behandeld tegen misschien huidkanker in het ziekenhuis waardoor ik ook steeds 2 weken niet mag sportenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Schouder naar de kloten. Fysio had het vandaag nog over een week of 6 herstel..Ga ik onbewust alsnog een beachboy look krijgen. Cardio als een motherfucker!
Cuba lijkt mij baas om te bezoeken. Het kapitalisme heeft daar nooit voet aan grond gekregen. De mensen leven daardoor heel anders. Het is ook een soort timewarp naar het verleden door de achtergebleven ontwikkeling met veel oldtimers die over straat rijden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Miami staat ook nog op mn lijstje om naar toe te gaan
Heb die shit net aangeraden in travel forum!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:40 schreef mtchel112 het volgende:
Miami staat ook nog op mn lijstje om naar toe te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |