Was de curry ook niet lekker dan, naast dat het er niet uit zag zoals je in gedachten had?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:01 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn curry was niet geworden zoals ik hem wilde hebben. Eerste keer dat ik zoiets maakte en heb het nog nooit ergens anders gegeten, dus weet ook niet of de smaakt zo klopte al was het wel lekker. Maar het ziet er in ieder geval niet uit zoals ik wilde.
Naanbrood was wel lekker.
Was wel lekker, maar was niet hoe ik hem verwacht had.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:40 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Was de curry ook niet lekker dan, naast dat het er niet uit zag zoals je in gedachten had?
Sorry, totale curry noob hier. "Murgh makhani (Indiase boterkip)"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef RobinOok het volgende:
Curry, dat is bijna net zo vaag als zeggen "ik maakte vandaag aardappelen, groenten, vlees".
Gewoon vakantie gehad. :-)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef minilot het volgende:
Enneh, Robin!
Dit topic moet het al meer dan een maand zonder jouw verrukkelijke foto's doen! Was ist los?
Ah, Sichuan stijl, altijd goed. :-)quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef Steven184 het volgende:
Sichuan-style visje(aangezien ik toch iets moet met de chilibonensaus die er nog in de koelkast stond):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:00 schreef minilot het volgende:
Hmm, curry!Vlug weer eens eentje maken.
Ik had vandaag deze zoete salade als ontbijt:
[ afbeelding ]
..met vijgen, viooltjes, bessen, jonge bietenblaadjes, anijscress en een dressing van agave en frambozenazijn![]()
Ziet er wel heel lekker uit idd, ondanks dat het apart klinktquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Risotto met gerookte zalm, aparte combinatie, maar het was wel enorm lekker.
Het lijkt wel een lijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:05 schreef Myraela het volgende:
En als afsluiter van de dag, voor het eerst zelf ijs gemaakt. Zonder machine.Eigenlijk had ik het nog wat langer moeten laten staan, maar ik had geen geduld meer.
Karnemelk ijs met karamelstukjes
[ afbeelding ]
Heb je nog meer in de vriezerquote:
Wat eet je erbij? Alleen naanbrood?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Sorella het volgende:
Probeer deze eens Myraela
Makhani Kip (Indiase boterkip)
[...]
Dahl een paar posts hierbovenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat eet je erbij? Alleen naanbrood?
Het heeft zo'n 8 uur in de vriezer gestaan en om de 20-30 minuutjes even doorgeroerd. In het begin voelde dat best nutteloos, maar ik was bang dag het anders helemaal vast zou gaan zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef minilot het volgende:
Wat gaaf, dat karnemelkijs! IJs maken zonder machine, altijd nogal een gedoe.. Hoe vaak heb je 't doorgeroerd Myraela?
Nee, dit is de tweede keer ooit dat ik het maakte. Vond het prima met gewoon meel, dus zou er niet speciaal voor naar de toko gaan. Maar als je er toch bent voor iets andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef minilot het volgende:
O ja, ik had natuurlijk gewoon naar je site kunnen gaan!![]()
Heb je ook wel 'ns bapao's gemaakt met speciaal bapaomeel? Ik tot nu toe alleen maar daarmee, maar ik zou wel eens willen weten of het echt een groot verschil is met bapao's van gewone bloem..
quote:
Ziet er wel lekker uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Insalata Caprese
En ja, ik weet het, veul teveel basilicum. Maar ik vind dat lekker. Dus doe ik dat.
Ik lust geen sushi, maar het ziet er altijd zo leuk uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Homemade sushi! Niet perfect, wel erg lekker. Vulling is komkommer, komkommer-wortel en avocado-tuinkers-wasabi mayonaise.
Hier heb ik al dagen trek in. Morgen gaat het ervan komen. Ik gebruik ook altijd wat balsamico, vind ik zo lekker!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Insalata Caprese
En ja, ik weet het, veul teveel basilicum. Maar ik vind dat lekker. Dus doe ik dat.
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Insalata Caprese
Ik dus ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik gooi het nu ongeveer overal in waarbij ik ook maar het vermoeden heb dat het lekker kan zijn
Same here. Hij is nu echt enorm aan het wordenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:48 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik dus ook.![]()
Van de winter was het een tijdje te koud in de vensterbank, dan verlepte de basilicum binnen 2 dagen, maar nu vind ie het weer fijn bij mij. Groeit als kool.
Misschien, ik heb er wel gekeken maar zag zo snel alleen maar kruiden, sausjes en woksetjes. Ik raak altijd verdwaald in de AH XLquote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef RobinOok het volgende:
Ahaa! Ook niet bij de Indiase spullen? Of de Zuid-Amerikaanse?
Ach wat, pita zal vast ook lekker geweest zijn.
Gewoon zelf maken johquote:Op zondag 23 juni 2013 18:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Misschien, ik heb er wel gekeken maar zag zo snel alleen maar kruiden, sausjes en woksetjes. Ik raak altijd verdwaald in de AH XL
Ik vind dat ook lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 13:34 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Insalata Caprese
Is het dit recept? http://jamieshomecookings(...)itle=easy-flatbreadsquote:Op zondag 23 juni 2013 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken johHad ze laatst gemaakt met gewoon zelfrijzend en yoghurt. Heerlijk zachte broden met een subtiele smaak
En mega makkelijk. Gewoon yoghurt toevoegen tot het een deegje is. Rusten, rollen en in de pan even gaar bakken
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:16 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Is het dit recept? http://jamieshomecookings(...)itle=easy-flatbreads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |