Bestaat dat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
maar wel bamikroket want reëel blijven
He ik quote alleen een 30-jarige zuiplap, niet mijn woordenquote:
Jij bent niet veel beter dan haar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He ik quote alleen een 30-jarige zuiplap, niet mijn woorden
Wat is dezequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter dan haar.
DUS
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, loveyou.
En nu heb ik honger door jullie bamikroket
kapsalonquote:
Pancakesquote:
hihi neuk hihiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en wie geeft er een neuk? Niemand.
klik je mr op kruisjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
Jordy flikker op, mijn verbinding is al intens traag
Opera Turboknopquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
Jordy flikker op, mijn verbinding is al intens traag
Conflict is geen mod hier grquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TR, Dit gaat conflict niet leuk vinden
eigen schuld. vasten als een turk zul jequote:
Nee hoor, bergen voedsel hierquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eigen schuld. vasten als een turk zul je
chrome heeft helaas niet zo'n knop dat plaatjes kleiner worden gemaakt enzo, maar is wel chill jaquote:
Bel Khalid Kapsalonquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij met je foto's.Heb nu intens veel zin in een kapsalon.
Daar hebben ze alleen frietje stoofvlees zeker?quote:
Nja mn internet is zo matig momenteelquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
chrome heeft helaas niet zo'n knop dat plaatjes kleiner worden gemaakt enzo, maar is wel chill ja
Ik ben een rasechte racist hihi snap jequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dacht ff dat jordy een racistische opmerking maakte
Ik heb aan 2 dingen een hekel: aan racisme en aan buitenlandersquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte racist hihi snap je
haha kijk dezequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
LB heeft een hipstertagje, too cool to be black
thuis even doen danquote:
Hou je het nog wel bij?quote:
Wat nou als ik nee zeg?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je het nog wel bij?
Denk aan je hart
Pompen of verzuipen dat is de enige manier.quote:
quote:
Bloed pompen bedoel je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen dat is de enige manier.![]()
Je hart pompen dan he
nou enquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
thuis even doen dan
geen headphones bij me
Blauw is leuker dan zwartquote:
Ik pomp liever wat andersquote:
Ja, is een optie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen dat is de enige manier.![]()
Je hart pompen dan he
Ben ook dol op jou.quote:
Die is lekquote:
Battle Royalequote:
Iedereen is dol op mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is een optie.
[..]
Ben ook dol op jou.
voor alles wat je niet kan is wel een youtube uitlegquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is lek![]()
En ik kan geen banden plakken
Ga er nou niet serieus op inquote:
Nah, ik loop wel naar de fietsenmakerquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
voor alles wat je niet kan is wel een youtube uitleg
http://lmgtfy.com/?q=fietsband+plakkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is lek![]()
Dit meen jequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is lek![]()
Waarom nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja nee misschien. Wil het er niet over hebben.
Jaquote:
A “catfish” is a person who creates a false online identity in the hopes of luring people into romantic relationships.quote:
wat aardigquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik geef iedereen een kans.
liever een catdog danquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
A “catfish” is a person who creates a false online identity in the hopes of luring people into romantic relationships.
dus je verveelt je zo erg dat je er een infectie aan overhoudt?quote:
Dat was een grapjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
A “catfish” is a person who creates a false online identity in the hopes of luring people into romantic relationships.
Die serie op MTV is wel humor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
quote:
Damntwitter:BULGARiAPRiNCES twitterde op woensdag 01-05-2013 om 00:49:01Woojo zweer vndaag eg uitslape die vrijheid ken me ook eg niks meer schele ben kk moe gister nag nie geslape dus ja nu lkkr slape dus dat xx reageer retweet
daten?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat was een grapje
Maar het ging wel oke, zie hem alleen als een vriend, niet meer.
c∕̴Ɩngel.♥ @BULGARiAPRiNCES 5uquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:59 schreef wietparkiet het volgende:
Damntwitter:BULGARiAPRiNCES twitterde op woensdag 01-05-2013 om 00:49:01Woojo zweer vndaag eg uitslape die vrijheid ken me ook eg niks meer schele ben kk moe gister nag nie geslape dus ja nu lkkr slape dus dat xx reageer retweet
Ik zit bij die amores op schoolquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
c∕̴Ɩngel.♥ @BULGARiAPRiNCES 5u
Wat eeeen kaaanke gekke nag eigelijk hahhahaha never zoveel fitti gehad tering me hele jas onde t bloed @030_amores
Dan date ik sowieso niet met jou.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee ik heb 3 euro op mijn bankrekening arme sloeber
ik ga naar de universiteit!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan date ik sowieso niet met jou.
#golddigger
Walgelijke wijvenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zit bij die amores op school![]()
roze scooter bontkraag blondgore barbie
Wel een harde L?quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
don't worry ik heb nauwelijks accent
Ik rol alleen zuidhof elke dag bij die turk naast de plusquote:
hoe gaat ie ook alweerquote:
quote:
En anders amputeer ik je been.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hoe gaat ie ook alweer
100 kogels 1000 gewere ik kom uit geleeeeeN!!
en wie hier de lijpste is dat zie je meteen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
ben deze sc even zat
ik ga ervandoor
doegeven neuks gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben deze sc even zat
ik ga ervandoor
doegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
ben deze sc even zat
ik ga ervandoor
doegGa je nu in een hoekje huilen of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen daar zijn trouwens echt zo hequote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je nu in een hoekje huilen of wat?
AJ woont vlak bij het gooi zou zij ook zo zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn trouwens echt zo he
ken ik gelukkig niet echtquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn trouwens echt zo he
Oud-Zuid is Amsterdam schatquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
AJ woont vlak bij het gooi zou zij ook zo zijn
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
AJ woont vlak bij het gooi zou zij ook zo zijn
sws reprezent!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En anders amputeer ik je been.vette lyrics wel
ben deze sc even zat
ik ga ervandoor
doegtot over 5 minuten GRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aziatenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef Angel-Joy het volgende:
Limburgers__!
Limburg__!
AppelCake__'
Doei.
Beetje wel ja. Al zijn ze in het Gooi nog wat meer uit de hoogte dan in Amsterdamquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
verdienmodel is hetzelfde
en toen ik daar werkte had je ook echt van dat soort gozertjes
is al eens geprobeerdquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die provincie moeten ze gewoon onder water zetten!!
quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is al eens geprobeerdwas niet zo leuk geloof ik
Die watersnoodramp was kinderspelquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is al eens geprobeerdwas niet zo leuk geloof ik
Landverraad!quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die provincie moeten ze gewoon onder water zetten!!
@etsu he daar is twitter niet voor bedoeld #zinloos #tienertweetsquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:26 schreef Etsu het volgende:
Al 10,5 uur aan het stappen, m'n benen worden moe en begin richting dronken te gaan. Ik wil slapen maar aan andere kant ook niet
Ok.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
@etsu he daar is twitter niet voor bedoeld #zinloos #tienertweets
Ga slapenquote:
Okquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
de ene 'ok' heeft 2 keer een 'e' aan het eind
Mmmkayyquote:
Kijk nou wat je gedaan hebt, je hebt de SC vermoord. :/quote:
Okeequote:Op woensdag 1 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk nou wat je gedaan hebt, je hebt de SC vermoord. :/
#yoloquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
@etsu he daar is twitter niet voor bedoeld #zinloos #tienertweets
trustenquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
#yolo
Even een sigaretje op ara, dan lekker slapen. Hvj allemaal xoxox
Wut?0quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:52 schreef Etsu het volgende:
1 uur later, ik heb bemiddelaar gespeeld in een ruzie
Door het bos gelopen met de hond en even in Amstelveen gekeken, daarna nog even op een terrasje gezeten.quote:
Bezig geweest voor mn vriendin dr stageopdracht.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Door het bos gelopen met de hond en even in Amstelveen gekeken, daarna nog even op een terrasje gezeten.
Jij nog wat leuks gedaan?
awh oke, ach als het maar gezellig was samenquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bezig geweest voor mn vriendin dr stageopdracht.
Moet 21 bakken vullen met dingen van een bepaald thema, en het moet zo goedkoop mogelijk..
ja primaquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa goed hoor, en met jou? Leuke qday gehad?
haha boefjequote:Op woensdag 1 mei 2013 12:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooimooi, ja was heel leuk! Lekker gefeest. Beetje misdragen:') maar was leuk
Mijn bed is een beetje klein.quote:
Jij bent gewoon een beetje grootquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn bed is een beetje klein.
Heb je al gecontroleerd of er een erwt onder je matras ligt, dat is een veel voorkomend probleem.
Verder lig ik niet in bed. Ik speel de hele dag golf of ik ben wat op internet.
Misschien wel, nu zijn mijn voeten koud en ik ben al sokken vergeten dus mijn voeten zijn niet vrolijkquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beetje groot![]()
Golf?
Zwaar levenquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien wel, nu zijn mijn voeten koud en ik ben al sokken vergeten dus mijn voeten zijn niet vrolijk
HEB JE NOU OP EEN ERWT GECONTROLEERD?
Ja golf, ga haten
Te lang leven. (als in dat ik te lang ben, niet dat het leven te lang is ofzoquote:
coolquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Te lang leven. (als in dat ik te lang ben, niet dat het leven te lang is ofzo)
ZEKER WETEN??????????????? : ?: ? ::?: ?: ?:??:?:?::
: ?: ?:?
Ik ga je slaan met een ijzer 6 hoor
Ben jij kort "@quote:
Wat heb je gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Beetje beschamend ja:')
Wat heb je allemaal gedaan gister? Met Tax zeker?
Ja met Tax met de hond gelopen, terrasje gepakt en in de avond ouders dronken voeren en zelf ook gedronken, was wel tofquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Beetje beschamend ja:')
Wat heb je allemaal gedaan gister? Met Tax zeker?
die foto's op fbquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja met Tax met de hond gelopen, terrasje gepakt en in de avond ouders dronken voeren en zelf ook gedronken, was wel tof
ff geliked gr grquote:
Wie is Sylvia nou weer? :Squote:
Iewl :Squote:
Leuk nummer welquote:
laat ik t zo stellenquote:
Koelkast?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben jeroen dit is niet krabs emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
Good. Behalve dat ik moet leren terwijl de zon schijntquote:
Ik ben net wakkerquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Good. Behalve dat ik moet leren terwijl de zon schijnt
What about you?
Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben net wakkerEn ben brak.
En ik wil ook de zon opzoeken, maar te lui
Aan?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zekerrr.
Zo'n 80 euro uitgegeven gister, voel me bloot.
nurtquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Buiten in de zon zo'n boek doorlezen. Zo heb ik het enige boek voor deze studie gelezen, normaal alleen powerpoints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |