Bestaat dat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef wietparkiet het volgende:
maar wel bamikroket want reëel blijven
He ik quote alleen een 30-jarige zuiplap, niet mijn woordenquote:
Jij bent niet veel beter dan haar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He ik quote alleen een 30-jarige zuiplap, niet mijn woorden
Wat is dezequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent niet veel beter dan haar.
DUS
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, loveyou.
En nu heb ik honger door jullie bamikroket
kapsalonquote:
Pancakesquote:
hihi neuk hihiquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, en wie geeft er een neuk? Niemand.
klik je mr op kruisjequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
Jordy flikker op, mijn verbinding is al intens traag
Opera Turboknopquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef wietparkiet het volgende:
Jordy flikker op, mijn verbinding is al intens traag
Conflict is geen mod hier grquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TR, Dit gaat conflict niet leuk vinden
eigen schuld. vasten als een turk zul jequote:
Nee hoor, bergen voedsel hierquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
eigen schuld. vasten als een turk zul je
chrome heeft helaas niet zo'n knop dat plaatjes kleiner worden gemaakt enzo, maar is wel chill jaquote:
Bel Khalid Kapsalonquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij met je foto's.Heb nu intens veel zin in een kapsalon.
Daar hebben ze alleen frietje stoofvlees zeker?quote:
Nja mn internet is zo matig momenteelquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
chrome heeft helaas niet zo'n knop dat plaatjes kleiner worden gemaakt enzo, maar is wel chill ja
Ik ben een rasechte racist hihi snap jequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dacht ff dat jordy een racistische opmerking maakte
Ik heb aan 2 dingen een hekel: aan racisme en aan buitenlandersquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte racist hihi snap je
haha kijk dezequote:Op woensdag 1 mei 2013 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
LB heeft een hipstertagje, too cool to be black
thuis even doen danquote:
Hou je het nog wel bij?quote:
Wat nou als ik nee zeg?quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je het nog wel bij?
Denk aan je hart
Pompen of verzuipen dat is de enige manier.quote:
quote:
Bloed pompen bedoel je.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pompen of verzuipen dat is de enige manier.![]()
Je hart pompen dan he
nou enquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
thuis even doen dan
geen headphones bij me
Blauw is leuker dan zwartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |