PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Vraag dat maar aan Toefjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie zitten er eigenlijk allemaal bij fc voorvocht
http://www.101greatgoals.com/category/goals/quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand een goede website voor PL samenvattingen?
Teringbaasquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Benteke was zo oppermachtig in de lucht
[ afbeelding ]
de finale verliezen ze tochquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die wilde ik net gaan posten.
Dan deze maar:
[ afbeelding ]
Net ronaldo tegen evra manquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Benteke was zo oppermachtig in de lucht
[ afbeelding ]
Niemand had überhaupt gedacht dat zij de finale zouden halen aanvankelijk. Ze staan er mooi wel. Het belooft een mooie pot te worden in ieder geval.quote:
Stiekem hoop ik dat dordtmund wintquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand had überhaupt gedacht dat zij de finale zouden halen aanvankelijk. Ze staan er mooi wel. Het belooft een mooie pot te worden in ieder geval.
Vorig jaar bekerfinale speelde ze bayern kapotquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand had überhaupt gedacht dat zij de finale zouden halen aanvankelijk. Ze staan er mooi wel. Het belooft een mooie pot te worden in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Dit weekend is Dortmund - Bayernquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar bekerfinale speelde ze bayern kapot
Jamaar vorig jaar die 5-2quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit weekend is Dortmund - Bayern
Tot nu toe won Bayern de Supercup met 2-1, bekerwedstrijd 1-0 en thuis in de competitie werd het 1-1. Valt me nog mee...dacht dat er ook een ruime overwinning van Bayern bij zat
Bayern is dit jaar veel beter dan vorig jaar. En als Götze inderdaad zijn hamstring heeft gescheurd dan mist hij de finale..quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef quer het volgende:
Private SpiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Valdes of Courtois? Of een andere La Liga keeper?
De handling van Courtoisquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Valdes of Courtois? Of een andere La Liga keeper?
wo 8 mei fokmeet in tilburg!!quote:
Vaak echt een verschrikkelijke keeper om tegen te spelen, terwijl 'ie vorig jaar echt ruk was.quote:
Ja, stuk minder belangrijk idd. Casillas is dit jaar ook 100x beter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vaak echt een verschrikkelijke keeper om tegen te spelen, terwijl 'ie vorig jaar echt ruk was.
Ik heb ook het idee dat keepers dit jaar helemaal niet lang hoeven te zijn. Het draait nu meer om positioning en reflexes. Ook wel logisch, want finesseshots zijn veel minder effectief dan vorig jaar, toen een lange keeper echt een must was.
Casillas is wel heel wisselvallig als ik tegen hem speel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, stuk minder belangrijk idd. Casillas is dit jaar ook 100x beter.
Al heeft Courtois de lengte natuurlijk wel
Op de xbox staan er genoegquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
Enige badge die ik uit de Zwitserse competitie nog moet is die van FC Basel. Heeft iemand enig idee hoe het komt dat ik er daarvan geen een kan vinden bij de auctions?
Doet er mij eens eentje dan, vrolijke vriendquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:14 schreef Thorb het volgende:
Dag van de Arbeid, lekker niets doen
Gratz Toefjes
[..]
Op de xbox staan er genoeg
ga zelf eens werken voor je coins manquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doet er mij eens eentje dan, vrolijke vriend
quote:
Zet al je geld er op in dan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef psychedelicate het volgende:
barca gaat bayern vanavond kapotmaken gr gr
Geen Sergiquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef psychedelicate het volgende:
barca gaat bayern vanavond kapotmaken gr gr
gefeliciteerd ouwequote:Op woensdag 1 mei 2013 09:21 schreef Toefjes het volgende:
Dank voor de felicitaties en toewensingen van Thaise hoeren
Gratz Klaas!quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:21 schreef Toefjes het volgende:
Dank voor de felicitaties en toewensingen van Thaise hoeren
Dat is niet officieel aangekondigd in ieder geval...quote:
dat heeft die Hodson zelf gezegdquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is niet officieel aangekondigd in ieder geval...
Volgens mij zei laatst iemand half mei. Kijken naar vorige jaar heeft denk ik ook weinig nut omdat de competities toen eerder waren afgelopen i.v.m. het EK, dacht ik.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:29 schreef pascal08 het volgende:
Gefeliciteerd Toefjes.
Nu hopen dat TOTS uitkomt op je verjaardag.
Doe nou niet...quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:36 schreef strakkeman het volgende:
ik heb 800k dat ik ga verspillen aan pakjes dus TOTS kom maar uit
Nadat alle TOTS zijn uitgekomen wordt er nog een team gemaakt van alle high-rated TOTS-spelers. Dan moet je pas pakjes kopen.quote:
Pakjes moet je helemaal niet kopen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Gefeliciteerd Toefjes
[..]
Nadat alle TOTS zijn uitgekomen wordt er nog een team gemaakt van alle high-rated TOTS-spelers. Dan moet je pas pakjes kopen.
netjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
Hallo.
24 subs en meerdan 600 views op 1 vid
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
Hallo.
24 subs en meerdan 600 views op 1 vid
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Ik krijg van djeetje zijn zus voor 1 avond als verjaardagskado
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Ik krijg van djeetje zijn zus voor 1 avond als verjaardagskado
laat me raden, IF Van Persiequote:Op woensdag 1 mei 2013 11:51 schreef Maver24 het volgende:
Feliciteerd Toefjes !!,
Ik heb ook even een vreugdedansje gedaan hier thuis, helemaal uit me plaat![]()
![]()
![]()
![]()
If van persie al in een pack gehad ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:51 schreef Maver24 het volgende:
Feliciteerd Toefjes !!,
Ik heb ook even een vreugdedansje gedaan hier thuis, helemaal uit me plaat![]()
![]()
![]()
![]()
ik zweer bij 4231.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:53 schreef Lastpost het volgende:
Gefeliciteerd Toefjes!![]()
Welke formatie bevalt jullie na zoveel potjes trouwens het meest? Nog steeds 352 of toch maar iets anders? Wil zelf wat anders gaan proberen, 451 of 442 ofzo maar het oogt zo kwetsbaar in verdedigend opzicht en met alle DIV1 pace-teams ...
Hoeveel packs heb je deze week geopend?quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jazeker, mijn 5e IF deze week, nieuw record
180k ofzo, maar deze hou ik echt zelf, heel het jaar gewacht op zn IF en dan nog zelf in een pakje krijgen ook, die gaat niet meer wegquote:
Dat zijn wel de leuke dingen die FUT leuk maken,quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had in FUT11 toen het Bundesliga TOTY en nog een TOTW uit was 6 IFs in 1 weekToen had ik TOTY Subotic, TOTY Cisse, IIF Ponzio (die was zijn discard value van 800c waard) IF Ya Konan, IF Vidal en die laatste weet ik niet meer. Wel was dat echt fantastisch.
Deze week heb ik er wel veel geopend, denk zo'n 300k ofzo, maar gelukkig zijn de contracten enzo best duur dus maak je per pakje ongeveer 3k verlies, kan je er dus wel veel openenquote:
zal wel begonnen zijn in zijn barca tijdquote:
Shit zit het toch langer in mn bloed dan ik dacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie denk je dat ze gaan halen? Nog een poging voor De Rossi ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:14 schreef BDIL het volgende:
Het is gister wel een feit geworden dat Xabi Alonso minder gaat spelen. Hij kan moeilijk 90 minuten belopen en vooral als er zoveel ruimte tussen de CDM's en aanval kom te zitten. Hij is niet meer bewegelijk en speelde gister best bagger
De rossi moet naar Dortmund gaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie denk je dat ze gaan halen? Nog een poging voor De Rossi ofzo?
quote:
Hij is echt te traag voor een 4-2-2-2. Daar spelen je CAM's zo ongeveer als wingers.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Zou van der vaart werken in een 4222 opstelling of is tie daar veels te langzaam voor
Ik heb zijn IF, rememberquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is echt te traag voor een 4-2-2-2. Daar spelen je CAM's zo ongeveer als wingers.
Al zijn zijn skill stats wel echt nice.
[ afbeelding ]
Veels te langzaam. Tenzij je hem op CDM zet, gje-style.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Zou van der vaart werken in een 4222 opstelling of is tie daar veels te langzaam voor
Wil graag IF Gomez en IF Huntelaar voorin hebben, en wil Reus en VDV ook nog kunnen gebruiken, 3412 zou ook nog kunnen met VDV op de cm positiequote:Op woensdag 1 mei 2013 12:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Veels te langzaam. Tenzij je hem op CDM zet, gje-style.
IF Reus? Dan zou je 41212 kunnen doen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wil graag IF Gomez en IF Huntelaar voorin hebben, en wil Reus en VDV ook nog kunnen gebruiken, 3412 zou ook nog kunnen met VDV op de cm positie
zeker!quote:
Nice, niks mis meequote:Op woensdag 1 mei 2013 12:39 schreef TBakkert het volgende:
http://wefut.nl/squad/1083
Dit een leuk team? Ik wil IF Carrick zo graag proberen en nu komt Rooney ook onder de 60k uit![]()
Die kerels waar ik mee was gingen om 6 uur al wegquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeker!
Blue Curaçao is trouwens echt lekker
Ik heb er nog op gelet, maar heb je niet gezien.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was daar van 12 uur tot 8 uur ofzo ja.
wat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die kerels waar ik mee was gingen om 6 uur al weg
Goed weer voor. Have funquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:48 schreef TBakkert het volgende:
Maar ik ga nu weer lekker voetballen #liefdagboek![]()
Ik stond meeste rechts voor daar ergens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb er nog op gelet, maar heb je niet gezien.Waar stond je ergens?
Er waren echt veel turken enzo, want het was maar ¤5quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat?
Vrienden van me hadden alle kaartjes dubbel gekocht, zodat ze nog konden doorverkopen
Van wie is dat team?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb er nog op gelet, maar heb je niet gezien.Waar stond je ergens?
Viel wel mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er waren echt veel turken enzo, want het was maar ¤5
Wel veel underaged volk inderdaad.quote:En natuurlijk van die gangsters die onder de 16 waren en teveel dronken.
la5tyquote:
Ik maakte gisteren dit team en ik verloor meteen 2xquote:
quote:
Ziet er niet zo slecht uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren dit team en ik verloor meteen 2xhttp://wefut.nl/squad/1078
Het leek me zo'n goed team maar het valt tot nu toe dus erg tegen.
Je linkerkant bestaat dan ook uit kabouters.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren dit team en ik verloor meteen 2xhttp://wefut.nl/squad/1078
Het leek me zo'n goed team maar het valt tot nu toe dus erg tegen.
Ik heb maar 6 of 7 biertjes gehad.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Viel wel mee.
[..]
Wel veel underaged volk inderdaad.Beetje jammer. Jijzelf incluis natuurlijk.
[..]
la5ty
Ik moest 1x tegen Tippeligaen pace en 1x tegen Pro League pace, beide 3-5-2. Misschien ligt het daar aan.quote:
1 perfect vrije trapquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:13 schreef Reemi het volgende:
Als EA dit retweet zullen zij er wel bij zitten
[ afbeelding ]
Hoeveel was je kwijt voor een biertje? Ik ging gister naar de stad, maar het was natuurlijk veel duurder dan bij ons in dorp.quote:
ja niet normaal heb er nog 4,5 over dacht ik.quote:
In Eindhoven was het tussen 2-2,50 .quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor een biertje? Ik ging gister naar de stad, maar het was natuurlijk veel duurder dan bij ons in dorp.
2,50quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor een biertje? Ik ging gister naar de stad, maar het was natuurlijk veel duurder dan bij ons in dorp.
2,50 voor twee slokjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef DePresident. het volgende:
[..]
niet voor iemand die niet werktquote:
Ja mja, bij jouw zus was het pijpen gratis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
niet voor iemand die niet werkt![]()
Bij mijn zus was een pizza punt 5,50 dacht ik
Ze is helemaal blij omdat ze op de foto is geweest met Derkquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja mja, bij jouw zus was het pijpen gratis.
Boerrigter?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze is helemaal blij omdat ze op de foto is geweest met Derk
Ja precies, dat ik betaalde ik ook voor een biertje. Bij ons in het dorp betaal je gewoon 1,70. Heel fijn is dat.quote:
Sowieso: dorpen > staddenquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja precies, dat ik betaalde ik ook voor een biertje. Bij ons in het dorp betaal je gewoon 1,70. Heel fijn is dat.
Ja, ik zag gister een maat van me in de stad, dus ik tikte hem aan en liep er even heen, maar ik moest even langs twee stoere ventjes die in de weg stonden. Kreeg gelijk een zet en keken me arrogant aan. Echt idioten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso: dorpen > stadden
Iedereen die elkaar begroet in plaats van stoer wegkijkt
Stoer wegkijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog een tip; doe dit niet als je een wifebeater draagt (en waarom zou je die niet dragen). K heb een keer gehad dat mn okselhaar vastgevlochten zat in iemands hoofdhaar. Geen pretje kan ik je vertellen. Daar ging mn zorgvuldig gekweekte mat.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stoer wegkijken.![]()
Zo'n manier om je testosteronniveau mee te delen aan je concurrenten. Gewoon even wegkijken en dan na een paar minuten ineens van achter op 'm aflopen en met je oksel over zijn hoofd aaien. Meteen gekleineerd die knul en binnen een paar seconden slobbert zijn vriendin aan je ontblote snaak.
Je bent gewoon niet Alpha genoeg.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of mensen in stadden zijn gewoon mongolen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet Alpha genoeg.
1 pad 2 paddenquote:
Jij bent gewoon niet Alpha genoegquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of mensen in stadden zijn gewoon mongolen.
iPhonequote:Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef DePresident. het volgende:
Ik wil ook gifjes kunnen opslaan op m'n telefoon. Maar met een iPhone kan dat dus niet.
Liever niet Alpha genoeg dan Beta zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet Alpha genoeg
Ik wist dat die reactie zou komen.quote:
Ok manquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Die foto's, notificaties en friend requests op Facebook de dag na zo'n evenement altijd.![]()
Dit is echt niet goed![]()
[ afbeelding ]
Ik zou je geld lekker in bijlessen Nederlands steken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:13 schreef Djeetje het volgende:
Mijn volgende telefoon word denk ik een HTC of iPhone 5.
verkapte kijk mij eens populair zijn postquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
Die foto's, notificaties en friend requests op Facebook de dag na zo'n evenement altijd.![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt veel vrienden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Enoh en Manolevquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:14 schreef Doosopwielen het volgende:
welke spelers zijn een must voor een silver BPL?
Mayuka, Agbonlawhore, Gardner broertjes en Ferdinandquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:14 schreef Doosopwielen het volgende:
welke spelers zijn een must voor een silver BPL?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik kan nu wel zeggen dat ik ook een jaartje ouder word haha XDquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
maakt niet uit baas vandaag is het jouw dag
Mcleary of Philipsquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:18 schreef Doosopwielen het volgende:
miyachi mcleary of wright philip als rw? in 433
The ape out of the sleeve ?quote:
Slechtquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
The ape out of the sleeve ?
hoe gaat het met jou facebook projectje?
HAHAHA INDERDAAD XD XD XDquote:
Oh noesquote:
wordquote:
haha iphone lol.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:53 schreef DePresident. het volgende:
Ik wil ook gifjes kunnen opslaan op m'n telefoon. Maar met een iPhone kan dat dus niet.
En waarom ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:38 schreef Confetti het volgende:
Al mijn EA accounts gebanned![]()
Ze mogen me echt niet.
Ik denk niet dat het de auto-buyer is want dan zou ik zo'n beetje de enige zijn. Denk dus nog die manager formatie bug.quote:
manager formatie bug?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de auto-buyer is want dan zou ik zo'n beetje de enige zijn. Denk dus nog die manager formatie bug.
Zonde. Had nog 700k om te verkopen.
Jammer joh. Ik zou ze aanklagen, jou zomaar 700k ontnemen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de auto-buyer is want dan zou ik zo'n beetje de enige zijn. Denk dus nog die manager formatie bug.
Zonde. Had nog 700k om te verkopen.
Inderdaad. Pure diefstal.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer joh. Ik zou ze aanklagen, jou zomaar 700k ontnemen.
Verleden tijd werkwoord spelling heb ik nog niet gehad met bijlesquote:
Ja echt ziek is dat.quote:
quote:
quote:
En spatiegebruik?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Verleden tijd werkwoord spelling heb ik nog niet gehad met bijles
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:46 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Is er niet gewoon een fout bij EA?
Ik ook.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:49 schreef Confetti het volgende:
[..]![]()
Want op de console kan ik wel connecten naar de EA servers.
Phew..
werkwoord spellingquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is er mis aan die zin dan met spaties ?
Motivatiebrief voor de uniquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog niet gehad in verleden tijd met bijles.
Bijles suggereert dat je ook 'gewoon' les hebt gehad, dat weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog niet gehad in verleden tijd met bijles.
Nice..quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijles suggereert dat je ook 'gewoon' les hebt gehad, dat weiger ik te geloven.
Ik kan toch les hebben gehad en het niet snappenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijles suggereert dat je ook 'gewoon' les hebt gehad, dat weiger ik te geloven.
Je kan ook uitloggen maar dat doe je ook niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan toch les hebben gehad en het niet snappen
Dan mogen ze dat wel op de site zetten want dat staat er niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nice..
Ik dacht trouwens dat ze de regels voor hbo P > uni hadden aangescherpt?
je kan ook gewoon zeggen dat je gingers haatquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan ook uitloggen maar dat doe je ook niet.
Wen er maar aan dat het lang duurt, gaat nog veel meer gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:57 schreef Thorb het volgende:
Ik wilde iets weten van duo, ze hopen binnen 5 werkdagen te reageren
Je moet voortaan toch een bepaald gemiddelde hebben om überhaupt een kans te maken?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nice..
quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nice..
.Ok stevenquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga gewoon werken ze willen zwervers zoals jou toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |