PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Vraag dat maar aan Toefjes.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie zitten er eigenlijk allemaal bij fc voorvocht
http://www.101greatgoals.com/category/goals/quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand een goede website voor PL samenvattingen?
Teringbaasquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Benteke was zo oppermachtig in de lucht
[ afbeelding ]
de finale verliezen ze tochquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die wilde ik net gaan posten.
Dan deze maar:
[ afbeelding ]
Net ronaldo tegen evra manquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Benteke was zo oppermachtig in de lucht
[ afbeelding ]
Niemand had überhaupt gedacht dat zij de finale zouden halen aanvankelijk. Ze staan er mooi wel. Het belooft een mooie pot te worden in ieder geval.quote:
Stiekem hoop ik dat dordtmund wintquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand had überhaupt gedacht dat zij de finale zouden halen aanvankelijk. Ze staan er mooi wel. Het belooft een mooie pot te worden in ieder geval.
Vorig jaar bekerfinale speelde ze bayern kapotquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand had überhaupt gedacht dat zij de finale zouden halen aanvankelijk. Ze staan er mooi wel. Het belooft een mooie pot te worden in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Dit weekend is Dortmund - Bayernquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Vorig jaar bekerfinale speelde ze bayern kapot
Jamaar vorig jaar die 5-2quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit weekend is Dortmund - Bayern
Tot nu toe won Bayern de Supercup met 2-1, bekerwedstrijd 1-0 en thuis in de competitie werd het 1-1. Valt me nog mee...dacht dat er ook een ruime overwinning van Bayern bij zat
Bayern is dit jaar veel beter dan vorig jaar. En als Götze inderdaad zijn hamstring heeft gescheurd dan mist hij de finale..quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:40 schreef quer het volgende:
Private SpiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Valdes of Courtois? Of een andere La Liga keeper?
De handling van Courtoisquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:18 schreef pascal08 het volgende:
Valdes of Courtois? Of een andere La Liga keeper?
wo 8 mei fokmeet in tilburg!!quote:
Vaak echt een verschrikkelijke keeper om tegen te spelen, terwijl 'ie vorig jaar echt ruk was.quote:
Ja, stuk minder belangrijk idd. Casillas is dit jaar ook 100x beter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vaak echt een verschrikkelijke keeper om tegen te spelen, terwijl 'ie vorig jaar echt ruk was.
Ik heb ook het idee dat keepers dit jaar helemaal niet lang hoeven te zijn. Het draait nu meer om positioning en reflexes. Ook wel logisch, want finesseshots zijn veel minder effectief dan vorig jaar, toen een lange keeper echt een must was.
Casillas is wel heel wisselvallig als ik tegen hem speel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, stuk minder belangrijk idd. Casillas is dit jaar ook 100x beter.
Al heeft Courtois de lengte natuurlijk wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |