NOS gaat niet over het geluid daar ter plekke lijkt me, publiek deed verder ook niet echt meequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef tralalala het volgende:
Ik wil toch wel weten of de fout bij de NOS lag of bij Armin.
Maxima en haar jurk(en) waren véél mooierquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoort niet de Koningin te outshinen qua outfit nee
Net als dat je niet in een witte jurk naar een bruiloft gaat.
Ik dacht juist dat het publiek wel mee deed...daarom vond ik het zo raar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
NOS gaat niet over het geluid daar ter plekke lijkt me, publiek deed verder ook niet echt mee
Jij toont gewoon je oranje slip, dan outshine je de koningin ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoort niet de Koningin te outshinen qua outfit nee
Net als dat je niet in een witte jurk naar een bruiloft gaat.
Zou ze daar nog wat van horen van het Hof? Was een behoorlijk misser, ik weet dat zelfs met het gevoel voor mode van een blinde mol.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah net als op bruiloften zeg maar. Nooit opvallender verschijnen dan de bruid.
Vooral die blauwe, met bijpassende tiara, stond d'r erg goedquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maxima en haar jurk(en) waren véél mooier![]()
![]()
Maxima en Bea hadden vast ook een oranje slipje aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij toont gewoon je oranje slip, dan outshine je de koningin ook
Die verreweg ja, en daarna die laatste rode.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vooral die blauwe, met bijpassende tiara, stond d'r erg goed.
WA zat wel allemaal mensen te omhelzen na de boottocht, misschien waren ze dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
Was er er helemaal geen familie van Maxima?
Die blauwe was het mooist jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker mooiquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
schande dat er geen familie van Max erbij wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
Ik vond toen ze uit de boot kwamenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Rickazio het volgende:
hoogtepunt is serieus toen hij zn moeder bedankte?
Ik gok dat ze de PvdA-achtergrond van haar man wilde benadrukkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ze daar nog wat van horen van het Hof? Was een behoorlijk misser, ik weet dat zelfs met het gevoel voor mode van een blinde mol.
Ja, ook rode jurk.Dik achterwerk, kort donker haar.quote:
Beetje controversieel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
achja een pippatje moet kunnen, misschien houd ze er nog wat aan over, een goed betaalt baantje, een tv job, een boek Déjà vuquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou ze daar nog wat van horen van het Hof? Was een behoorlijk misser, ik weet dat zelfs met het gevoel voor mode van een blinde mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |