quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
Nu heb ik zin in bitterballen.
En loempia's en een kaassoufflé.
Oh jakkie, laat maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mora heeft een nare schimmel in der knieholte
en een bamihapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:23 schreef Omdatappel het volgende:
Nu heb ik zin in bitterballen.
En loempia's en een kaassoufflé.
nooit gehad, geen ideequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waar denk je dat de inhoud van de bitterballen van wordt gemaakt?
Zullen we gewoon een eetparty houden?quote:
Van de clysmasappen van kora.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waar denk je dat de inhoud van de bitterballen van wordt gemaakt?
Ja klinkt goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zullen we gewoon een eetparty houden?Konijnen en knuffelpinguïns zijn ook welkom.
Doen we. Met wat voor een rituelen doen we dit?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Furdi, als de meisjes hun knuffelkonijnen bitterballenfeestje hebben, zullen wij dan onze mannelijkheid vieren?
Nakend in het midden van een kamer, waar we onze ongeschoren baarden tegen elkaar wrijven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doen we. Met wat voor een rituelen doen we dit?
I'm in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nakend in het midden van een kamer, waar we onze ongeschoren baarden tegen elkaar wrijven.
Wtf.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nakend in het midden van een kamer, waar we onze ongeschoren baarden tegen elkaar wrijven.
Nee man op een boterham. Degene die als laatst komt moet de boterham opetenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:31 schreef Beach het volgende:
Ik dacht meer aan koekie kwak als mannen onder elkaar.
Dit is om de homo's te pesten hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man op een boterham. Degene die als laatst komt moet de boterham opeten
Okquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet jaloers, is mijn manier om jullie ritueel te bewonderen. Zie PI.
Dit zou niet eerlijk zijn. Cosmo zal veel eerder komen dan ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man op een boterham. Degene die als laatst komt moet de boterham opeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |