Same here!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Songtekst van Stef Bos had ik ook mooi gevonden, maar vriend had daar wat minder mee.
Ik heb je lief
Liever liefste
Elke dag
![]()
Nou had ik het bijna goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Suikertante het volgende:
Hoofd schouders knieën teen (je mag er toch wel vanuit gaan dat hij of zij minstens een teen heeft?) is ook een leuke! Moet F altijd om lachen
Gulara dat is bijna hoe het ging!Ik lag in het verkeerde ziekenhuis, het regende en ik had een gestreept shirt uit de jaren tachtig aan
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen:
Papa en mama zaten te konijnen
In een groen, groen, groen, groen knollenland
En toen was jij daar!
Welkom klein konijntje!
Graag gedaan!
BROK IN MIJN KEEL, THNXquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen:
Papa en mama zaten te konijnen
In een groen, groen, groen, groen knollenland
En toen was jij daar!
Welkom klein konijntje!
Graag gedaan!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:54 schreef Mineola het volgende:
Edit: wie weet bij een tweede, dan heb je geen kosten aan kinderwagen en zo.
Ik heb het hem ook heel voorzichtig gebracht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:23 schreef DJMomo het volgende:
4,50!? Echt!? Jeumig.
Vent ziet me aankomen.
Ze staan in het vorige topic geloof ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef DJMomo het volgende:
Hihi. Heb je nog een plaatje? Ik ben nu nieuwsgierig.
Er is 1 plaat met het hele ontwerp erop en dat is met de hand gezet en gedrukt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Ja gebeurt dat echt? Want het zijn dus niet allemaal handgemaakte letters zoals bij bellelena bijvoorbeeld. Kun je er nog wel een preeg voor maken natuurlijk.
Ja en eventueel de ouders ook zonder achternaam, afhankelijk van wat je prettig vindt...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:03 schreef Jipster het volgende:
En dan de naam van het broertje zonder achternaam zegmaar?
Hebben de kinderen beiden een andere achternaam?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:03 schreef Jipster het volgende:
En dan de naam van het broertje zonder achternaam zegmaar?
Jaaaa leuk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Elmo76 het volgende:
Which reminds me. ...... Ik zal het kaartje eens hier neerzetten! Dat heb ik volgens mij nog
helemaal niet gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:09 schreef -Spring het volgende:
KD, wat een geweldig kaartje!En ik zoeken... Want 't KDKaartje willen we natuurlijk allemaal wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk kaartje Elmo! Heerlijk vrolijk!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Soms mis ik een 'vind ik leuk' button.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Ik ga vast klaarzitten in het F en F topic!
Wat grappig, een goede vriendin had deze maar dan met een rode voorkant! Ik vind het een heel mooi en vrolijk kaartje, zonder overbodige opsmukquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wij hebben uiteindelijk voor dit kaartje gekozen, en zijn daar nog steeds erg blij mee.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |