Das lief Spew!quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:06 schreef Spewey het volgende:
TM wat heb je weer een geweldig kaartje laten maken![]()
Ik werd al vrolijk van de kleur van de envelope
Geduld is een schone zaak Laziquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:25 schreef laziness het volgende:
Ja potver de post is hier nog niet geweest
En ik naar die van jullie!!!!!quote:
Ik ging nog wel die vier verdiepingen af naar beneden toen ik Spew's post lasquote:
Nou dat dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:29 schreef Kyara het volgende:
Oooh TM, ik ben zo benieuwd naar jullie kaartje!
Wauw TM, dat is wel echt een compliment!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:42 schreef MamaPurk het volgende:
... Sarah had hem vast en wilde hem niet meer afgeven. Hij staat nu op de kast en elke keer als ze er langs komt zegt ze "oww mooie taart"
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja he nu wil ik het kaartje van TM ook zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterzijde (uitgevouwen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door twentemeisje op 03-05-2013 06:56:33 ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:46 schreef Suikertante het volgende:
Jaaa, hij is leuk! Toch weer heel anders dan de andere en tegelijk sluit ie perfect aan! Wat een gaaf speelhuisje
(Whaha, ik zie nu dat je hem toevallig twee minuten geleden hebt gepost! Nu lijkt het net alsof ik écht de hele nacht heb zitten F5-en!)
Snap ik! Dat had ik ook meteen toen ik je kaartje zag. Héél gaaf! Originele naam ook!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Thanks!Ik ben zo verliefd op de kleuren, met name die geel/bruin-combi op de voorkant
.
+1!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:08 schreef Loj het volgende:
Ik reageer hier niet zo vaak eigenlijk, maar ik vind t kaartje van TM echt heel tof!!!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Mooi TM!! Ik wist de naam van jullie kleine man nog niet maar toen we elkaar paar weken terug bij de Dirk spraken dacht ik ineens aan die naam. Hoe toevallig..
Haha ja Liné lag idd in de kar. Dat M zei dat nu iedereen wist dat jullie een jongen zouden krijgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]was jij dat?? Met je meisje in de kar?
Had dat gezegd!
Thanks allemaal!! <3
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha ja Liné lag idd in de kar. Dat M zei dat nu iedereen wist dat jullie een jongen zouden krijgen.
Ik wist eerst ook niet wie je was. Tot ik de kleine meid zag. Die herkende ik meteen <3quote:
Dankjewel! Hihi, IRL is ie goed scherpquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Mooi Bellelena!
Ik kan alleen niet alles lezen
Ik kon de tweede regel niet goed lezen en jouw naam, maar echt mooi!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dankjewel! Hihi, IRL is ie goed scherpEn wat groter formaat dan zo op de foto!
De tekst:
Gemaakt van sterrenstof ben jij
mijn ene uit alles ♥
Onze dochter
is geboren op 15 april 2013
We noemen haar
Nin
Welkom lief kleintje
Christophe ♥ Jilke
adres en telefoonnummer
Deze kaart + laagje aarde + water = klaprozen
Ik zou absoluut planten.. ik ben totaal niet van het bewaren van geboortekaartjes dus dit vind ik onwijs leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef bellelena het volgende:
Verder ben ik inderdaad benieuwd of mensen hem zullen planten. Degene die hem anders na een paar weken weggooit, die kan hem mooi in de aarde stoppen, heeft ie er nog een vrolijk boeketje van!
Jep! Dat was ook 1 van de eerste dingen die we vroegenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:39 schreef Lamb29 het volgende:
Heel mooi Belle!! Wat gaaf ook die drukmal! Hebben jullie hem zelf mogen houden?
Ik ook! Maar dan nog vind ik het mooi dat je leven in je kaartje hebt zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het een enorm schattig kaartje bellelenaEn leuk met die klaprozen
Ik zou het zelf alleen nooit zaaien, ik ben een kaartjesbewaarder
Ik ga hem dus niet planten,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef bellelena het volgende:
Dankjulliewel!
(...)
Zelf hebben we een paar extra kaartjes, dus hebben we er ook al eentje geplant
Verder ben ik inderdaad benieuwd of mensen hem zullen planten. Degene die hem anders na een paar weken weggooit, die kan hem mooi in de aarde stoppen, heeft ie er nog een vrolijk boeketje van!
Oh gehehe. Cool toch wel. Stiekem.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:23 schreef bellelena het volgende:
Kuukske, die vraag kregen we inderdaad al vakerMaar de naamkeuze had daar niets mee te maken, eigenlijk besefte we dat zelf ook pas later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |