Die moet T-mobile eraf halen zodra jij daar dan om vraagt. Volgens mij zelfs al na 1 jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:10 schreef Mercan het volgende:
Vraagje.
Ik kan het volgende kopen.
iPhone 4 (juni 2011) met simlock van T-Mobile NL.
Hoe zit het met de simlock?
Gaat die er automatisch af na juni 2013 (2 jaar oud).
Of zijn hier kosten aan verbonden?
Maar ik ben dan niet de eerste eigenaar, ik heb dus niet het abonnement bij T-Mobile afgesloten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die moet T-mobile eraf halen zodra jij daar dan om vraagt. Volgens mij zelfs al na 1 jaar.
Ik kan er niet zo gauw iets over vinden maar ik meen te herinneren dat de provider een jaar na aankoop de de simlock eraf moet halen als jij daarom vraagt. Zou best kunnen dat hier kosten aan zijn verbonden. Handig dit even op te vragen bij de provider.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:15 schreef Mercan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan niet de eerste eigenaar, ik heb dus niet het abonnement bij T-Mobile afgesloten.
Maakt dat nog wat uit?
Er zit wel een t-mobile simlock op, op dit moment.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:16 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij is elke iPhone sinds de iPhone 4 simlockvrij. Ik denk dus niet dat er een probleem zal zijn.
Hoe weet je zo zeker dat er een simlock op zit? Volgens mij zit er op geen enkele iPhone 4 een simlock. Lees ook hier even:quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef Mercan het volgende:
[..]
Er zit wel een t-mobile simlock op, op dit moment.
Kan hem vanavond voor een een mooi prijsje kopen, alleen weet ik nog niet of ik hem volgende maand simlock vrij kan maken (kostenloos)
Dit inderdaad. Ik zou de iPhone aansluiten en iTunes opstarten (met een ander simkaart).quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat er een simlock op zit? Volgens mij zit er op geen enkele iPhone 4 een simlock. Lees ook hier even:
http://www.t-mobile.nl/to(...)simlock-verwijderen/
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat er een simlock op zit? Volgens mij zit er op geen enkele iPhone 4 een simlock. Lees ook hier even:
http://www.t-mobile.nl/to(...)simlock-verwijderen/
Heb de iPhone gekocht.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik zou de iPhone aansluiten en iTunes opstarten (met een ander simkaart).
Prima, maar iets minder pastel graag...quote:
Ja, ik gebruik 4K Video Downloader (voor Mac en PC).quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er een mogelijkheid om YouTube filmpjes op te slaan / rippen?
Gaat waarschijnlijk niet zo snel gebeuren aangezien die ook in OS X volop aanwezig is. En anders wordt het ook maar zo saai.quote:
Dat maak ik liever zelf uit. Deze achtergrond en die uberlillike stripkes in de settings zijn qua uiterlijk de grootste irritaties voor mij...quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gaat waarschijnlijk niet zo snel gebeuren aangezien die ook in OS X volop aanwezig is. En anders wordt het ook maar zo saai.
Ja, dat strepenpatroon in de instellingen zijn echt afschuwelijk, daar ben ik het mee eens. Gelukkig is dat op de iPad nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat maak ik liever zelf uit. Deze achtergrond en die uberlillike stripkes in de settings zijn qua uiterlijk de grootste irritaties voor mij...
Niet bij de lokale elektronika-zaak?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Nu die vieze achtergrond nog weg.
http://www.radtech.us/pro(...)dio-extender-modular
Iemand enig idee waar ik dit soort dingen kan vinden? Kabeltje ertussen kan ook. Wel 4-polig.
MMquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet bij de lokale elektronika-zaak?
Een strak schema met lichte textuur zou ideaal zijn, maar ook daar wil ik eigenlijk gewoon zelf zeggenschap over hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, dat strepenpatroon in de instellingen zijn echt afschuwelijk, daar ben ik het mee eens. Gelukkig is dat op de iPad niet
Dat staat al uitquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij wifisettings geloof ik...
Vraag om verbinding uizetten als ik het wel heb. Maar idd heel irritant. In de trein ook.
Ik hoop vooral dat ze de aansluiting met bijv. OS X niet uit het oog verliezen. Apple heeft er heel veel tijd en moeite in gestoken om zowel iOS als OSX uniform te krijgen en dat is ze redelijk gelukt (over de uitvoering ervan kun je twisten) en als straks OSX en iOS weer uit elkaar gaan lopen vind ik dat acheruitgang.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:18 schreef Joene het volgende:
ik ben ook benieuwd , maar ik ben ook wel een beetje bang om de vertrouwelijkheid van mn idevice te gaan verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |