Anders importeer je hem toch gewoonquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:21 schreef Doublepain het volgende:
Maar even serieus?
Ze gaan GTA toch niet verbieden hé?
Wie weet moet Microsoft meewerken en kan een Nederlands account hem niet spelenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Anders importeer je hem toch gewoon.
Ze kunnen het sowieso niet verbieden want Koning Willy wil dit ook gewoon spelen op zijn console
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:10 schreef Zolder het volgende:
PC versie is aangekondigd! Volgens de eerste berichten rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Anders importeer je hem toch gewoon.
Ze kunnen het sowieso niet verbieden want Koning Willy wil dit ook gewoon spelen op zijn console
quote:Kijk kinders dan schop je die hoer dood en dan krijg je je geld terug.
Dat ging waarschijnlijk meer om de regels omtrent in de game zelf komen als personage dan over de game zelfquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet wie gisteren postte dat je je kon inschrijven bij GTA, toen stond er ook al dat ze in bepaalde landen moeilijk doen waaronder The Netherlands en dat je dan niet alles kon doen
Dat heeft Rockstar echt top gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2013 01:40 schreef Nielsch het volgende:
Meh, ik heb niet zoveel met die gangs... Doe mij maar die uptown scene van Michael.
Geloof me, Ivo heeft nog nooit van GTA gehoord.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:20 schreef BoefB2 het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio1 dat minister Ivo opstelten de game wil verbieden in Nederland, hij is bang dat de jongerencriminaliteit nog verder zal toenemen en dat nog jongere knapen overvallen zullen plegen na het spelen van GTA V.
Welcome on board!quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:07 schreef Jorwol het volgende:
Hallo kan ik hier opstappen op de hype train?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |