dat bedoel ik dus met 'schijterd'. buiten school gaan we nauwelijks met elkaar om, dus het komt wel ineens uit de lucht vallen als ik zeg, 'zullen we eens samen wat doen?'.quote:
Ga naar haast staan, haal een pakje lucky strike uit je broekzak en vraag "heb je een vuurtje?"quote:
... aan iemand anders vragen wat er in staat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:04 schreef wickedmen het volgende:
Als je niet op een topic klikt zal je nooit erachter komen wat erin geschreven staat.
Dat kan ook, zal alleen niet zo handig zijn van ts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef D0808 het volgende:
[..]
... aan iemand anders vragen wat er in staat.
Gewoon basisschoolstijl je beste vriend aan haar beste vriendin laten vragenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef D0808 het volgende:
[..]
... aan iemand anders vragen wat er in staat.
Dit vraagt om een topic met foute openingszinnen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Je vader moet wel een kunstrover zijn want jij bent een meesterwerk.
Is je vader gehandicapt? Want jij bent speciaal.
Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?
Nu moet het wel goed komen
Laat je gaan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef beerten het volgende:
[..]
Dit vraagt om een topic met foute openingszinnen...
Als je graag lid wil worden van de Friendzone club dan is dat wel een puik plan ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
Dus aangezien ik toch niet durf om haar meteen uit te vragen of te zeggen dat ik d'r leuk vindt, is het beste gewoon om geleidelijk aan steeds meet met d'r om te gaan en dan langzaam duidelijk maken dat ik haar leuker vind dan normaal.
Ik moest dat een keer doen voor een vriend, maar toen wilde ze alleen verkering met mij...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Gewoon basisschoolstijl je beste vriend aan haar beste vriendin laten vragen
Bedankt voor de tips. Ik heb voor het laatste semester een vak samen met haar, misschien dat ik dan meer interesse in haar kan tonen (maar dan zodat zij het ook merkt.quote:Niet vertellen dat je haar leuk vind. Maar laten zien dat je haar leuk vind. Bijv. door haar uit te vragen!
Als je laat weten dat je verliefd bent kunnen er twee dingen gebeuren.
Zei is het ook ---> Mogelijk goed resultaat voor jouw.
Zei is het (nog) niet ---> Slecht resultaat voor jouw
Het is dus ongeveer 50-50. Als je van gokken houd zou ik het vertellen. Beter laat je sterk iniatief zien, zorg je dat ze zich veilig en zorgenloos bij je voelt, laat je haar lachen en.... zoen je haar.
Gedraag je vervolgens niet aanhankelijk, dat zal verkeerd voor je uit pakken. Wees een tikje afstandig/cool. Zei zal nu in een situatie komen waarin zei ook verliefd op jouw kan worden.
Mensen worden verliefd als ze denken aan een persoon die NIET bij hun is. Kortom je moet er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk positief over/aan je denkt. Bijvoorbeeld als ze denkt aan die leuk avond gisteren, waar ze veel heeft gelachen en er grappige dingen zijn gebeurt samen met die leuke jongen....
Truequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:22 schreef beerten het volgende:
"Zullen we samen wat gaan drinken?"
Wij kerels denken subtiel te zijn. Zij heeft meteen door dat jij haar leuk vindt. Zegt ja, of nee. Ja, veel plezier! Nee, uithuilen en iets anders zoeken.
Jep, maar denk je er niet over naquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
True![]()
![]()
Alhoewel je ook wel eens wat voor de gezelligheid wil gaan drinken
Dit niet doen! Ik heb dat dus gedaan en nu zit ik met een kut vriendschap waar ik niks mee kan!quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
Dus aangezien ik toch niet durf om haar meteen uit te vragen of te zeggen dat ik d'r leuk vindt, is het beste gewoon om geleidelijk aan steeds meet met d'r om te gaan en dan langzaam duidelijk maken dat ik haar leuker vind dan normaal.
Oke , dat stukje ''niet aanhankelijk maar cool'' snap ik dus niet (Misschien omdat ik een vrouw ben).quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:05 schreef PierGerlofsDonia het volgende:
Niet vertellen dat je haar leuk vind. Maar laten zien dat je haar leuk vind. Bijv. door haar uit te vragen!
Als je laat weten dat je verliefd bent kunnen er twee dingen gebeuren.
Zei is het ook ---> Mogelijk goed resultaat voor jouw.
Zei is het (nog) niet ---> Slecht resultaat voor jouw
Het is dus ongeveer 50-50. Als je van gokken houd zou ik het vertellen. Beter laat je sterk iniatief zien, zorg je dat ze zich veilig en zorgenloos bij je voelt, laat je haar lachen en.... zoen je haar.
Gedraag je vervolgens niet aanhankelijk, dat zal verkeerd voor je uit pakken. Wees een tikje afstandig/cool. Zei zal nu in een situatie komen waarin zei ook verliefd op jouw kan worden.
Mensen worden verliefd als ze denken aan een persoon die NIET bij hun is. Kortom je moet er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk positief over/aan je denkt. Bijvoorbeeld als ze denkt aan die leuk avond gisteren, waar ze veel heeft gelachen en er grappige dingen zijn gebeurt samen met die leuke jongen....
Ik geloof ook dat wat jij zegt niet werkt, dat bedoelde ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:46 schreef MissMascotte het volgende:
[..]
Oke , dat stukje ''niet aanhankelijk maar cool'' snap ik dus niet (Misschien omdat ik een vrouw ben).
Meisjes (helemaal in schooltijd nog) zijn nog zoekende , proberen uit en zijn nog onzeker vaak.
Dus naar mijn mening niet toenadering zoeken en als ze er op in gaat weer afstand nemen , geloof me , werkt meestal niet hoor![]()
Dus , wat welIdd meer gesprekjes aanknopen , grapjes maken , af en toe dr arm of hand or whatever aanraken. Zo beetje opbouwen
Nja , mijn mening
Maar TS zegt..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:55 schreef Kerstballetje het volgende:
Blijf jezelf, praat met haar en als ze je leuk vindt komt de rest van zelf.
Je zegt dat de TS vooral verlegen en angstig moet blijven? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, je zegt het alleen verkeerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef porsche0907 het volgende:
ik ben dan weer zo'n schijterd die dat niet durft.
Kerel, vraag haar gewoon een keer mee uit eten.. of lekker afgezaagd naar de Bios.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:52 schreef porsche0907 het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef Keith_Bakker het volgende:
zeg dat je een chick zoekt voor je cock
dan een wink
beetje zwoel kijken erbij niet te moeilijk
Grappig. Ik heb misschien wel meer vrouwelijke 'vrienden' gehad dan mannelijke vrienden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:56 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Horen wie het zegt, vrouwen hater nummer 1 vers uit Noord korea
Dan ben je homo, homo's hebben meer vrouwelijke vriendinnen. Een echte homo, dan ga je zeker ook lekker veel shoppen he schat ahhaahhaquote:Op zondag 12 mei 2013 12:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grappig. Ik heb misschien wel meer vrouwelijke 'vrienden' gehad dan mannelijke vrienden.
Kan niet, want ik hou van voetbal en vind het songfestival geen reet aan...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:12 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Dan ben je homo, homo's hebben meer vrouwelijke vriendinnen. Een echte homo, dan ga je zeker ook lekker veel shoppen he schat ahhaahha
zelfmoordquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:21 schreef beerten het volgende:
Wat heeft TS nu gedaan? Gescoord? Blauw? Of nog steeds eenzaam met fantasie en zijn rechterhand?
Je houdt van voetbal, ik hou ook van voetbal. Maar ik kijk alleen naar de mooie mannenlichamen en niet naar het spel. Jij ook zeker of niet. Je bent gewoon een homo, daarom woon je in Nederland in Noord Korea waar je vandaan komt kan je niet openlijk homo zijn want dan slacht Kim Young Ill je af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan niet, want ik hou van voetbal en vind het songfestival geen reet aan...
Oh ok, ik kom uit de kast; Ik heb stiekum verkering met George Clooney!quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef AeliaDaAmora het volgende:
[..]
Je houdt van voetbal, ik hou ook van voetbal. Maar ik kijk alleen naar de mooie mannenlichamen en niet naar het spel. Jij ook zeker of niet. Je bent gewoon een homo, daarom woon je in Nederland in Noord Korea waar je vandaan komt kan je niet openlijk homo zijn want dan slacht Kim Young Ill je af.
Het maakt niet uit als je homo bent, mag toch. Niet schamen hoor Yi Long je naam betekend toch korte lul
Bastaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ok, ik kom uit de kast; Ik heb stiekum verkering met George Clooney!
Als ze jou ook leuk vind maakt het geen ruk uit wat je doet. Gewoon zeggen of ze ook whatsapp heeft en vraag dan haar telefoonnummer omdat je haar wel een gezellig meisje vind. Vrouwen houden van duidelijkheid en directe gasten. Zegt ze nee, die krijg je niet, dan weet je genoeg en is het klaar. Niet te moeilijk gaan lopen doen, dat is makkelijker voor je zelf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:33 schreef gimmethat het volgende:
Niet vertellen dat je haar leuk vind. Afknapper bij vrouwen nr 1. Mits je in de friendzone wilt komen.
Misschien heb je al te veel laten blijken dat je interesse hebt in haar door haar telkens aan te spreken. Dan ziet ze je als de zoveelste die het probeert bij haar.
Negeer haar eens een tijdje, zeg dat je druk bent met andere dingen. Hoe minder aandacht je ze geeft, des te meer ze gaat afvragen ' waarom negeert hij mij '.
Als ze je leuk vind dan komt ze wel naar je toe, zoniet ben je een kandidaat voor de friendzone.
Ik vind je zooo leuk want:quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:51 schreef Linette het volgende:
vertellen WAT je zo leuk aan haar vindt. dat vleit :-)
als iemand tegen mij zou zeggen wat ie allemaal leuk vind aan mij zou ik dat ook als een gift en cadeautje ervaren en een opening voor contact.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind je zooo leuk want:
- Ik vind je ogen mooi
- Ik vind je benen leuk
- Je ruikt altijd zo lekker.
Nee, ik denk niet weet dat het gaat "werken", zo in de logische gedachtegang... Het is alleen maar wanhopig gedrag.
Wat wel beter is, om spontaan uit automatisme een complimentje te geven over haar gedrag. Niet omdat je wat wilt van haar, maar omdat je wat geeft aan haar.
Er is een verschil tussen "iets leuk vinden" en aantrekkingskracht / opwinding voelen. Aantrekkingskracht die je voelt heeft vrij weinig tot niets met woorden te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef Linette het volgende:
[..]
als iemand tegen mij zou zeggen wat ie allemaal leuk vind aan mij zou ik dat ook als een gift en cadeautje ervaren en een opening voor contact.
bij mij welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "iets leuk vinden" en aantrekkingskracht / opwinding voelen. Aantrekkingskracht die je voelt heeft vrij weinig tot niets met woorden te maken.
Het ligt allemaal aan de persoon die het zegt en hoe je je bij die persoon voelt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Linette het volgende:
ik vind het fijn om je aan te raken... ik zit graag naast je... ik vind je lief...
laat me niet ongemoeid en kan de aantrekking zeker aanzwengelen
Hier heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Linette het volgende:
als TS wil weten hoe hij iemand vertelt dat hij haar leuk vindt, dan kan hij haar best complimenten maken. hij zal dan vanzelf merken of ze geinteresseerd is in zijn lieve woorden of niet... woorden kunnen volgens miij prima gebruikt worden om je aantrekking tot een ander te uiten en contact te maken. je moet ergens beginnen...
wat een onzinquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:33 schreef gimmethat het volgende:
Niet vertellen dat je haar leuk vind. Afknapper bij vrouwen nr 1. Mits je in de friendzone wilt komen.
Misschien heb je al te veel laten blijken dat je interesse hebt in haar door haar telkens aan te spreken. Dan ziet ze je als de zoveelste die het probeert bij haar.
Negeer haar eens een tijdje, zeg dat je druk bent met andere dingen. Hoe minder aandacht je ze geeft, des te meer ze gaat afvragen ' waarom negeert hij mij '.
Als ze je leuk vind dan komt ze wel naar je toe, zoniet ben je een kandidaat voor de friendzone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |