Ik ben een week ziek geweest van een kipburger van de Jumbo uit het koelvak. Dat vind ik wel genoeg voor dit leven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat saai, neem eens wat risico
oh, okee, dat vind ik toch wel behoorlijk avontuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een week ziek geweest van een kipburger van de Jumbo uit het koelvak. Dat vind ik wel genoeg voor dit leven.
Die twee dingen gaan gewoon niet samen. Want dan is het eten sowieso al niet echt lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef TeuntjeMetZijnEigenDeunt het volgende:
[..]
Mensen die geen spetterpoep over hebben lekker eten
Niet kunnen quotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:34 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Niet wachten op de nieuwe GTA V trailer
Eten waar je spettertjespoep van krijg is het beste dat er is dan merk je tenminste dat je gegeten hebquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die twee dingen gaan gewoon niet samen. Want dan is het eten sowieso al niet echt lekker.
En daarnaast heb ik er ook geen bruine string voor over.
Vrouwen dienen gewoon strings aan te hebben, niets andersquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:37 schreef TeuntjeMetZijnEigenDeunt het volgende:
[..]
Eten waar je spettertjespoep van krijg is het beste dat er is dan merk je tenminste dat je gegeten heb. Daarbij vrouwen met string
beter gewoon boxershirts
Mijn shaniqua geloof me die wil je niet in de string zien beter bedekt ze het met zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Vrouwen dienen gewoon strings aan te hebben, niets anders
Ieuw! Ik ga echt geen boxershorts dragen hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:37 schreef TeuntjeMetZijnEigenDeunt het volgende:
Eten waar je spettertjespoep van krijg is het beste dat er is dan merk je tenminste dat je gegeten heb. Daarbij vrouwen met string
beter gewoon boxershirts
Wat is daar nou weer mis mee de meeste vrouwen in Nederland hebben toch een ass waarvan je denkt bedek hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Ik ga echt geen boxershorts dragen hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar dat was dan op de kermis, dus dubbel duur toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken of ik je post goed lees... jij loopt de hele dag door Snelle Jelle's naar binnen te proppen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:23 schreef female81 het volgende:
Tas vol Snelle Jelle's e.d. laden (net zo makkelijk naar binnen te proppen als dat 'kraampjes-voer'), en als je iets 'groters' wilt eten proberen of je de Subway nog binnen kunt komen. Daar word ikzelf in ieder geval nooit ziek van. En dan heb ik niet de makkelijkste buik.
Werkt bij mezelf prima op zulke dagen.
Dat die knul van de Subway in de Reguliersbreestraat me amper kon verstaan, en ik een 'broodje chaos' kreeg in plaats van een Melt, is weer wat anders.
Die kraampjes vermijd ik ook, dan rammel ik nog liever van de honger.
Dat valt nog mee. Met een tas vol verwachtte ik eerder het viervoudigequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:34 schreef female81 het volgende:
Drie of vier, en tussendoor dan een stop bij de Subway.
Dan eet ik de dag erna wel wat gezonder.
Nee, er is wel een grens, als diabetes-patient.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt nog mee. Met een tas vol verwachtte ik eerder het viervoudige.
En dat is een stuk minder gezond.
Ja zo...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, er is wel een grens, als diabetes-patient.
Dat is ook al een reden voor het vermijden van 'kraampjes-voer', je bent toch wat kwetsbaarder wat betreft verkeerd klaargemaakt eten.
Rugzak mensenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:20 schreef joeftw het volgende:
Daarom rugzak mee met broodjes van thuis. Mensen die dit niet snappen...x1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |