nog niet bijnaquote:
die quote van biogarde in jouw sigquote:
Goed voor je weerstandquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:20 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Sushikraam gespot, ongekoeld...en mensen kochten het...![]()
ik at een sateetje van zo'n standje toen ik 11 was, en ik ben nog steeds niet uitgekotstquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:48 schreef Jano9 het volgende:
Zeer terechte klacht
Kaasbroodje gegeten toen ik klein was, 20x kotsen in 1,5 uur.
maar dat was dan op de kermis, dus dubbel duur toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:50 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb in Hilversum 5euro uitgegeven aan een 'grote' suikerspin.Wat een teleurstelling!
Dit. Nog geen enkel ander jaar zoveel bagger gezienquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:52 schreef Lesnar het volgende:
Sowieso, voetje aan voetje door de massa naar rommel kijken wat een normaal mens gewoon in de prullenbak gooit.
Is algemeen bekend dat 70-80% van het verkochte voedsel bedorven is. Als je dan alsnog die bagger koopt, verdien je dagenlang spuitpoep.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:00 schreef Henno het volgende:
Ah ja die instant voedselvergiftiging en lintworm tentjes, dat je iemand zo'n hamburger ziet eten en direct medelijden met hem krijgt omdat je weet dat hij de komende dagen stuiptrekkend in het toilet gaat doorbrengen
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar misschien dat dat komt omdat ik bij kraampjes koop die vlak voor een eetcafé staan en die ook gerund worden door het personeel van dat eetcafé en hun spul gewoon in een koelkast hebben staan omdat ze de stroom van binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:04 schreef Lesnar het volgende:
Is algemeen bekend dat 70-80% van het verkochte voedsel bedorven is. Als je dan alsnog die bagger koopt, verdien je dagenlang spuitpoep.
wat saai, neem eens wat risicoquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar misschien dat dat komt omdat ik bij kraampjes koop die vlak voor een eetcafé staan en die ook gerund worden door het personeel van dat eetcafé en hun spul gewoon in een koelkast hebben staan omdat ze de stroom van binnen kunnen halen.
Mensen die geen spetterpoep over hebben lekker etenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit last van gehad. Maar misschien dat dat komt omdat ik bij kraampjes koop die vlak voor een eetcafé staan en die ook gerund worden door het personeel van dat eetcafé en hun spul gewoon in een koelkast hebben staan omdat ze de stroom van binnen kunnen halen.
Ik ben een week ziek geweest van een kipburger van de Jumbo uit het koelvak. Dat vind ik wel genoeg voor dit leven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat saai, neem eens wat risico
oh, okee, dat vind ik toch wel behoorlijk avontuurlijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben een week ziek geweest van een kipburger van de Jumbo uit het koelvak. Dat vind ik wel genoeg voor dit leven.
Die twee dingen gaan gewoon niet samen. Want dan is het eten sowieso al niet echt lekker.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:16 schreef TeuntjeMetZijnEigenDeunt het volgende:
[..]
Mensen die geen spetterpoep over hebben lekker eten
Niet kunnen quotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:34 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Niet wachten op de nieuwe GTA V trailer
Eten waar je spettertjespoep van krijg is het beste dat er is dan merk je tenminste dat je gegeten hebquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die twee dingen gaan gewoon niet samen. Want dan is het eten sowieso al niet echt lekker.
En daarnaast heb ik er ook geen bruine string voor over.
Vrouwen dienen gewoon strings aan te hebben, niets andersquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:37 schreef TeuntjeMetZijnEigenDeunt het volgende:
[..]
Eten waar je spettertjespoep van krijg is het beste dat er is dan merk je tenminste dat je gegeten heb. Daarbij vrouwen met string
beter gewoon boxershirts
Mijn shaniqua geloof me die wil je niet in de string zien beter bedekt ze het met zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Vrouwen dienen gewoon strings aan te hebben, niets anders
Ieuw! Ik ga echt geen boxershorts dragen hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:37 schreef TeuntjeMetZijnEigenDeunt het volgende:
Eten waar je spettertjespoep van krijg is het beste dat er is dan merk je tenminste dat je gegeten heb. Daarbij vrouwen met string
beter gewoon boxershirts
Wat is daar nou weer mis mee de meeste vrouwen in Nederland hebben toch een ass waarvan je denkt bedek hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ieuw! Ik ga echt geen boxershorts dragen hoor.
Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar dat was dan op de kermis, dus dubbel duur toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |