Schuif maar door dan, geen hulp bij nodig vriend.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou haar doen. Zo waarlijk helpe mij god almachtig
Nee, ze vertalen: 'dat beloof ik' ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:41 schreef Cee het volgende:
Hoe verslaan ze dit nu op de Duitse of Belgische zenders? Pauze-muziekje?
Dat van Jacobi? Ja: http://www.lc.nl/frieslan(...)eed-af-in-het-Fries-quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:38 schreef delano.888 het volgende:
Was dat van te voren bekend/goedgekeurd?
Ja, dit is op persoonlijke titel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Moet dit echt een voor een?![]()
Doe gewoon: 'steek een groen kaartje op als je het belooft, en een rood kaartje als je dat niet belooft'....
Dan roept Willem IV: "WACHTERS! Breng deze man naar de kerker!"quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Maar wat als iemand zegt ''Dat beloof ik niet.'' ?
ik vind het wel geweldig dat je het zo doet! officieel opstaan jasje dicht.. ontspannen is jasje openquote:
Hij denkt dat hij mister bigstar is.quote:
Wat moet je anders doen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Zit heel Fok! in dit topic momenteel? Er komen hier 2 posts per seconde bij
wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Dit is dan ook een historisch moment!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:43 schreef Shreyas het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:43 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |