SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Echt hequote:
Meestal doen ze dat als het 'slachtoffer' de grap niet snapt en dan is het lachen meestal sowieso al vergaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo jammer als mensen een grap verzieken door hem uit te leggen ofzo
Samen met jou een bak ijs leeglepelenquote:
De clue verpestenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samen met jou een bak ijs leeglepelen
Dat dit kan..... ik heb ook zin om te zuipenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens gaat er iets goed mis!!
Het is bijna 5 uur en ik heb nog geen druppel alcohol op vandaag!!
Normaal op Q-day ben ik rond dit tijdstip al uhm blauw2
Ik ben nu eten aan het koken. Als dat op is trek ik een biertje openquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dit kan..... ik heb ook zin om te zuipen
Dan was de grap niet geschikt voor dat gezelschapquote:
Ik heb niks in huis.... ga zo ook eten makenquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu eten aan het koken. Als dat op is trek ik een biertje open
True.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan was de grap niet geschikt voor dat gezelschap
Ik heb genoeg drank alleen geen liefmans. Maar je mag best langskomen om van mijn drank te snoepen hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb niks in huis.... ga zo ook eten maken
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb genoeg drank alleen geen liefmans. Maar je mag best langskomen om van mijn drank te snoepen hoor
Ik heb net een film gekeken en die vond ik best wel bij FOK! passenquote:
quote:
Had je het gevraagd dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
Dan ga ik ook maar koken he, als ik nergens aan mag schuiven.
ik heb het je niet horen vragen hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef muhahaha het volgende:
Dan ga ik ook maar koken he, als ik nergens aan mag schuiven.
Ja hier is de kans altijd klein dat mn zoon iets over laat voor gastenquote:
Gelukkig is de friettent niet ver.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hier is de kans altijd klein dat mn zoon iets over laat voor gasten
Geen idee of die open is vandaagquote:
Alsof jij zo stoer bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met een goede baksteen is alles open.
Neuh, het huilen begint bij muizen of groter.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij zo stoer bent![]()
Volgens mij begin jij nog te huilen als je een mug dood hebt geslagen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, het huilen begint bij muizen of groter.
Jij slaat graag een zuigende vrouw?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
Van het doden van muggen kan ik enkel genieten.
Neuh soms een beetje aan haar haren trekken, haar hoofd zachtjes duwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij slaat graag een zuigende vrouw?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh soms een beetje aan haar haren trekken, haar hoofd zachtjes duwen.
The godfather 1 t/m 3quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog films die jullie me aanraden?
Whore of the ringsquote:
quote:
quote:
Ken ik allemaal niet, maar volgens mij weet ik al waar dit over gaat stelletje viespeuken!quote:
Kijk je mee?quote:
Ow lul niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet, de grap is niet meer leuk als je hem moet uitleggen
quote:
Right back at yaquote:
It's you again.quote:
ik heb het weekend ook vrij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed geregeld.
Ik heb vrijdag vrij.
Jij hebt gister geneukt ofnie? met je vrolijke gedragquote:
Hangt er vanaf wat je gaat doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 08:28 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat doe je aan bij 16*?
kutweer altijd
Goed ideequote:Op woensdag 1 mei 2013 08:31 schreef muhahaha het volgende:
2 lagen. Kun je er altijd nog 1 verwijderen.
Dat ....quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:31 schreef muhahaha het volgende:
2 lagen. Kun je er altijd nog 1 verwijderen.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 08:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt gister geneukt ofnie? met je vrolijke gedrag
LOL...quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu niet hoor
Ik moet zo gaan werken, dus heb energie nodig
Wel leuk gehad in de stad?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu niet hoor
Ik moet zo gaan werken, dus heb energie nodig
Wat voor een taart heb je gemaakt?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Oh koffie doet wonderen
taart staat in de oven..
De basis zit in de oven, vulling worden kersenbavarois en hazelnootslagroom afgesmeert met een vleugje citroenbotercreme en bekleed met marsepeinquote:
Oeh nomnomnomquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De basis zit in de oven, vulling worden kersenbavarois en hazelnootslagroom afgesmeert met een vleugje citroenbotercreme en bekleed met marsepein
Blauw en lichtroze hoe en wat de versiersel worden weet ik nog niet
supervage maar leuke dag/avondquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel leuk gehad in de stad?
Aah gewoon wat monster naar binnen gooien.
Alleen als je dure kadootjes meebrengtquote:Op woensdag 1 mei 2013 11:01 schreef muhahaha het volgende:
Godverdomme wat klinkt dat lekker!
Tijd dat ik weer een keer langskom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |