SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch raar, want de koning/president van land A is toch niet hoger dan die van land Bquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mag niet. Willem moet de hoogste in rang zijn dus alleen troonopvolgers/vice-presidenten enzo.
quote:
Een goede reden voor oorlog dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:32 schreef Loop-y het volgende:
Geen representatieven uit de V.S., Amerikanen haten ons
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef -Willempie- het volgende:
De 40 rovers halen op dit moment de hotelkamers leeg
Ze zijn in principe gelijk. En dan ben je dus ook niet hoger.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is toch raar, want de koning/president van land A is toch niet hoger dan die van land B
Maar tijdens dit gedoetje moet hij als aanwezige de hoogste in rang zijn oid.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is toch raar, want de koning/president van land A is toch niet hoger dan die van land B
I call dibs.quote:
Fata morgana.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:33 schreef JimboSlice het volgende:
Die Arabieren komen rechtstreeks uit Kuifje gelopen
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Er mag zomaar een Marokkaan met een mes naar binnen. Die beveiliging in Nederland.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef -Willempie- het volgende:
De 40 rovers halen op dit moment de hotelkamers leeg
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:33 schreef JimboSlice het volgende:
Die Arabieren komen rechtstreeks uit Kuifje gelopen
Past zich dus moeiteloos aan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Knaller het volgende:
Die Arabier vergat om af te stempelen volgens mij.
Straks gaan ze nog strijden om de troon, net als in de middeleeuwenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Al die zwaarden, Charles had er ook een bij zich.
Ja, dat is waar natuurlijk. Toch jammer, was wel leuk geweest om andere koningen en presidenten erbij te hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze zijn in principe gelijk. En dan ben je dus ook niet hoger.
Prinses Kasiaquote:
Is dat niet die 80 jarige koning die stripclubs onveilig maakt?quote:
Die komen als laatst binnen om vervolgens een staande ovatie te krijgen van iedereen in de zaal.quote:
er zit genoeg plebs, 150 stuks geloof ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef marcodej het volgende:
Toch had ik er graag als plebs bij geweest in de kerk.
het moet allemaal sober he van Truttequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
Rutte en zijn gevolg op weg naar een begrafenis.
There shall be only 1!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks gaan ze nog strijden om de troon, net als in de middeleeuwen.
de hele tweede kamer?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef icloud het volgende:
[..]
er zit genoeg plebs, 150 stuks geloof ik.
Die komen eigenlijk voor het Koninklijk Huwelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Verbazingwekkend dat die Antilliaanse ministers nog redelijk op tijd zijn.
Moet je dit van deze Arabier eens lezen dan: http://www.nydailynews.co(...)me-article-1.1327759quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:34 schreef Karina het volgende:
De sjeiks lijken heul niet op die mooie vent die was uitgezet.
Ik zie hem eerder achter de balie van een frietkot staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
zie jij die al op de troon in België zitten?
Ze werden verteld dat het al om 12:30 wasquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Verbazingwekkend dat die Antilliaanse ministers nog redelijk op tijd zijn.
Die bedoelde ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Moet je dit van deze Arabier eens lezen dan: http://www.nydailynews.co(...)me-article-1.1327759
Dan was het nog vermakelijk geweest...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
Jezus dit lijkt game of thrones wel.
Extra stevige stoelen.quote:
een family tree kaart zou wel handig wezen iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
quote:
Het sletje onder de burgermeisjes die met een kroonprins zijn getrouwd.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef Onnoman het volgende:
paar van die prinsessen zou ik wel mijn fantasie op los willen laten
Deze manquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef whosvegas het volgende:
Tijd voor een biertje, op onze nieuwe koning
Brace yourselves !quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dan was het nog vermakelijk geweest...
Oeps, ik las jouw post verkeerdquote:
Beetje dom dat ze in rood ging, ze ging over Bea heen....quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef jakees het volgende:
Die miltenburg had wel een geinig pakkie aan hoorde ik iemand pics?
Zometeen laten ze een draak los in de kerkquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef Onnoman het volgende:
paar van die prinsen zou ik wel mijn fantasie op los willen laten
wil jij mijn prinses zijn vanavond?quote:
Die gaat straks lekker vanuit de kerk twitteren op zijn iphone onder het genot van een beker koffie van de Starbucks.quote:
Gekocht op de vrijmarkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Waarom hebben sommige prinsen een zwaard bij zich?
quote:
Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Sneu toch, waarom passen ze de wet niet gewoon aan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ow ja, die 10 jaar depressief binnen heeft gezeten omdat ze geen zoon heeft gebaard dus geen troonopvolger.
Om zich te kunnen verdedigenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:39 schreef delano.888 het volgende:
De Euranjes kijken niet zo nauw heur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Brunei is er ook bij... waar ze geen mensenrechten hebben![]()
![]()
![]()
Zij van Thailand danquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:40 schreef marcodej het volgende:
Slotconclusie: die van Brunei is de lelijkste.
Juist niet hequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef fespo het volgende:
als hier een bom ontploft dan heb je wel alle poppen aan het dansen
dan weet je wel wat er gaat gebeuren vanavondquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef Adelante het volgende:
Prins Albert heeft zijn vrouw niet meegenomen
Je neemt je vrouw toch niet mee als je naar Amsterdam gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef Adelante het volgende:
Mwah met al die wapens kun je wachten op een feestje ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef fespo het volgende:
Dat doen ze dan niet meer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef fespo het volgende:
hehequote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die wil vanavond gewoon naar GTST kijken waarschijnlijk.
Hierna ff nummerboekje uitwisselen met Lubbers.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef Adelante het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lijkt wel een dierendocumentaire: "Die prinses, bijna nooit te zien in het openbaar"
Willem Alexander moet de hoogste status hebben hoorde ik net dus geen presidenten, keizers en koningenquote:
Voor het eerst zien we dit prachtige exemplaar buiten zijn gewoonlijke habitatquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het lijkt wel een dierendocumentaire: "Die prinses, bijna nooit te zien in het openbaar"
ze zijn ook nog niet officieel gescheidenquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef icloud het volgende:
Van der vaart op rtl is kut, zeer slecht.
Leuk trouwens dat rtl haar gewoon van der vaart blijft noemen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:42 schreef Onnoman het volgende:
straks gaat prins charles eerder dood dan die kutmoeder van hem
Zou Sir David Attenborough echt geweldig doen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
zitten vooraan manquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
De fuck, de ministers zijn er nog niet?
Er zijn vast tolken die alles voor ze vertalen? Hoop ik dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:42 schreef Onnoman het volgende:
gaat hij in het Nederlands praten..
waarom nodig je dan allemaal buitenlanders als ze er niks van kunnen verstaan!
praat dan in het engels !
red light disctrict, yes?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:42 schreef Guanabana het volgende:
Zouden die Thai uberhaupt wel weten waar ze voor komen. Lijkt alsof ze geen clue hebben.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou Sir David Attenborough echt geweldig doen.
Charlesquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:43 schreef Knaller het volgende:
Ben benieuwd welke royalty als eerst in slaap valt.
Die luiten weten niet hoe ze anders een fles champagne moeten open maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah met al die wapens kun je wachten op een feestje ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |