Dat is nog een hele andere discussie. Maar goed, er is wel wat voor te zeggen dat ze willen voorkomen dat het een klerezooi gaat worden want dat zit iedereen er weer over te janken dat het uit de hand is gelopen.quote:
Open er een topic overquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja want het is toch een belangrijk principe
Alex wist het ook nietquote:
Ik ook, Hij is gek!!11quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ik dat interview zie denk ik meteen aan luckytv
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Als ik dat interview zie denk ik meteen aan luckytv
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat mag je zelf uitmaken, jij vindt het niet de plaats en tijd, dan doe jij dat niet.
[..]
Dat heb ik ook vaak met Wilders, maar dat vind ik geen reden om hem te laten afvoeren.
[..]
Mensen maken andere keuzes dan jij. Ik vind eigenlijk helemaal niet dat het wel wat minder kan met de monarchie, alleen die krampachtigheid rondom het koninklijk huis bij de autoriteiten waarin de vrijheid van meningsuiting met voeten wordt getreden, die móet minder.
Wat is er nou mis mee dat zowel voorstanders als tegenstanders zich laten horen? Dat kan de monarchie best hebben.
Jij bent ook oranje!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom is iedereen oranje hier. Ik wil ook?,
bij dezequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom is iedereen oranje hier. Ik wil ook?,
Oh hey ik ben oranje
De kern van de vrijheid van meningsuiting is nou net dat die er niet is voor meningen die iedereen op dat moment wil horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:36 schreef GoWithIt het volgende:
[..]![]()
Je vroeg toch om mijn mening? Dat is mijn mening. Ik snap niet zo goed wat Wilders ermee te maken heeft.
Ja en dat is een hartstikke mooi principe.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kern van de vrijheid van meningsuiting is nou net dat die er niet is voor meningen die iedereen op dat moment wil horen.
Het is ook pas sinds een uurtje.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vanochtend was dat nog niet dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |