SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:41:47Hee, Herman van Veen! “Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo koning was ik nooit!” #troon reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:41:47Hee, Herman van Veen! “Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo koning was ik nooit!” #troon reageer retweet
Dat ja, ze is niet dik, ze heeft een bolle toet, babyvet icm genetische bolle wangen. Trekt nog wel bij maar zal ze altijd wel houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.
amalia is wel wat dikkig, maar ze sport ook dus dat zal wel rechttrekken als ze een groeispurtje heeft, de jongste is echt een scharminkeltje, de middelste is ook wat mollig, maar dik zou ik ze niet noemen.
Ok ik begrijp wat je bedoelt, ik ken idd ook iemand die heel slank (te slank voor mijn smaak) is en die toch bolle wangen heeft....quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.
amalia is wel wat dikkig, maar ze sport ook dus dat zal wel rechttrekken als ze een groeispurtje heeft, de jongste is echt een scharminkeltje, de middelste is ook wat mollig, maar dik zou ik ze niet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |