KAMPIOENUHHHquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:23 schreef Slobeend het volgende:
Frans.twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:21:16F: Gefeliciteerd met uw #kroning. Mooi weer voor een feestje en zie u straks bij de #Koningsvaart. #10.07.43 http://t.co/x5rb33rWuC reageer retweet
Klopt. Binnenkort zal er wel een wet door de Verenigde Vergadering gaan waarin het voor de zekerheid alvast wordt vastgelegd. Dat werd ook gedaan nadat Beatrix koningin werd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog geen mogelijk regent aangewezen, dan zou de Raad van State die functie eerst overnemen tot er een regent is (Constatijn, Beatrix of Maxima lijken me dan het meest logisch)/
Is toch gezellig joh, die mensen moeten niet zeiken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef marcodej het volgende:
De Brit snapt niet dat wij als liberaal land nog zoiets als een monarchie hebben.
Jawelquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:21 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, zolang Amalia minderjarig is kan ze geen koningin worden
Godverquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef Loop-y het volgende:
Ik denk dat we kunnen spreken van een unaniem succes
[ afbeelding ]
Prachtige post dit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hallo politie, pak die man eens op met die trompet.
Mvg,
Nederland
Jaquote:
NOS met hun speeltjesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertraagd beeld van het ophijsen van een vlag. Dat moet niet gekker worden
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:24 schreef marcodej het volgende:
De Brit snapt niet dat wij als liberaal land nog zoiets als een monarchie hebben.
Zal vanavond wel in Boulevard zijn, met Maik de Boer (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |