quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is nog van vannacht(ik kop hem maar in...)
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Zie ik nu goed dat Elizabeth al 4 staatshoofden van ons land heeft meegemaakt?Dat mens is echt niet kapot te krijgen.
Daar gaan we vast te snel voorquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef beantherio het volgende:
Aan het eind van dit topic hebben we een koning
Onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef Evertjan het volgende:
Claus is belangrijk geweest voor de monarchie
Dat is haar leven..quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou net voorstellen.
Dit mens zit te leuteren om het leuteren.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Zie ik nu goed dat Elizabeth al 4 staatshoofden van ons land heeft meegemaakt?Dat mens is echt niet kapot te krijgen.
Krijg je ervan als je reptilian bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Sinds 1952 koningin, dus 3 staatshoofden, als je Willem-Alexander meetelt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:49 schreef fratsman het volgende:
Nee inderdaad! Even opschrijven want dit moet onthouden worden!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch wel goed dat die deskundigen er bij zitten anders had ik dat nooit geweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |