Wat betaal je nou voor zo'n beeldje tegenwoordig?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:21 schreef KoningPils het volgende:
Een beeldje, maar ik vond het lelijk dus ik heb het kapot gegooid op het kleedje van de verkoper.
Mwah, 50 cent ongeveer...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat betaal je nou voor zo'n beeldje tegenwoordig?
Mijn inflatie, wat doe jequote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:21 schreef KoningPils het volgende:
Een beeldje, maar ik vond het lelijk dus ik heb het kapot gegooid op het kleedje van de verkoper.
Staan nog een paar supernintendo topics in V&A inclusief 1 van mij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
helaas niks, hele markt afgestrund voor supernintendo games en GI joe poppetjes maar niks gevonden, daar neem je dan de vorige dag wat geld voor op.
Haha, je gooide zeker ook nog 50 cent naar hem?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:21 schreef KoningPils het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort shit hoop ik ook altijd te vinden, maar meestal is het echt alleen maar rommel...quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef Cara het volgende:
Een zeldzame uitgave van Game and Watch Donkey Kong II voor 7,50. Marktwaarde 100+ euro.
How I love queensday
Provinciaaltjes die praatjes hebben over de grote stad en die het eckte eckte leven niet kennen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:02 schreef MMXMMX het volgende:
Een patatje met en een broodje worst daarna een broodje haring en daarna een frikandel speciaal en 2 broodjes kroket een blikje chocomel
Ik ben naar Amsterdam gegaan Daar heb ik een kleedje neergelegd en toen ben ik schone injectienaalden gaan verkopen![]()
Dat liep werkelijk waar als een speer![]()
Denken dat het stadsleven het 'enige echte' leven is. Niet wetenquote:Op dinsdag 30 april 2013 23:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Provinciaaltjes die praatjes hebben over de grote stad en die het eckte eckte leven niet kennen.
+1quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat het stadsleven het 'enige echte' leven is. Niet wetenzo kortzichtig zijn
![]()
Natuur
Potverdikkie, elk jaar ga ik op zoek naar zulke koopjes maar ik vind ze nooit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:23 schreef Cara het volgende:
Een Nintendo 64, 2 controllers, 5 games. Voor 3 euro.
Een zeldzame uitgave van Game and Watch Donkey Kong II voor 7,50. Marktwaarde 100+ euro.
How I love queensday
Centrum van Rotterdam. Meestal heb je wel van die Marokkanen die een shitload aan SNES en oude XBOX verzamelspullen etx, maar die weten meestal wel wat het waard is. Realiseerde me dit jaar dat games gewoon een soort expertise is geworden ala antiekhandelaren hebben met antiek. Maak er graag misbruik van.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Potverdikkie, elk jaar ga ik op zoek naar zulke koopjes maar ik vind ze nooit.
Vorig jaar had ik nog wel het één en ander gekocht, maar niet voor hele geweldige prijzen. Dit jaar met lege handen naar huis. Ik heb maar één overpriced N64 gezien (die hoef ik niet, heb ik er al 2 van) en serieus 0 NES of SNES games. Welke stad heb jij afgestruind?
Welke steden vindt de rest het beste voor zulke koopjes?
Ik zocht normaal in Groningen, daar is vaak wel veel te vinden maar wel voor de juiste prijzen, dan kan ik ze net zo goed op Marktplaats kopen. Staan ook duidelijk veel handelaren tussen met hele verzamelingen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Centrum van Rotterdam. Meestal heb je wel van die Marokkanen die een shitload aan SNES en oude XBOX verzamelspullen etx, maar die weten meestal wel wat het waard is. Realiseerde me dit jaar dat games gewoon een soort expertise is geworden ala antiekhandelaren hebben met antiek. Maak er graag misbruik van.
Ik ook niet. Sowieso was er ook niks aan. Het is leuk dat er eten valt te halen, maar daar heb je het ook mee gehad.quote:
Eten op een rommelmarkt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:46 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso was er ook niks aan. Het is leuk dat er eten valt te halen, maar daar heb je het ook mee gehad.
Het waren patatjes en kibbelingen..quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eten op een rommelmarkt.
Lekker die ingezakte muffins en mislukte appeltaarten van die mislukte huisvrouwen eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |