Dat zijn neonazistische republikeinen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:37 schreef marcodej het volgende:
Hey, ik zag twee leden van de KKK zitten.
Als Bea straks op dat balkon staat en ze ziet dat, zou ze schrikken?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:37 schreef Karina het volgende:
He bang, eng die wassen beelden voor het raam.
ditquote:
Zou ik wel als mijn dode moeder opeens voor het raam zou staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Bea straks op dat balkon staat en ze ziet dat, zou ze schrikken?
Volgens mij al weken geleden door Madame Tussaud's bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Bea straks op dat balkon staat en ze ziet dat, zou ze schrikken?
in het dorp bij ons is het toch al redelijk drukquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:38 schreef whosvegas het volgende:
Wat me opvalt, dat er geen hond op straat is op dit moment
Is ze er klaar voor? Kan ze dat ooit echt zijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
Zal er door Beatrix heen gaan, zou best stiekem een blik willen werpen in het paleis
"Hè hè, even rust."quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
Zal er door Beatrix heen gaan, zou best stiekem een blik willen werpen in het paleis
Dus Johanna ligt ook nog in bed, met haar Willempje Prikspelquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:40 schreef Symer het volgende:
Niet alleen de monarchofielen laten het afweten, alle republikeinen liggen nog te maffen in bed. Op het Waterlooplein, de belangrijkste van zes demonstratieplekken, is nog geen enkele demonstrant.
bron
![]()
![]()
Palies op de Dam, lijkt me een super mooi gebouwquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:39 schreef Toverheks het volgende:
dan zit je op de eerste rij als er straks iemand "boe" gaat roepenquote:Op dinsdag 30 april 2013 09:40 schreef Evertjan het volgende:
iedereen zit voor de TV waarom zou je dan naar de Dam toegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |