Happie, mede-kanslozequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
Waarom daar naar kijken? Lekker Fokken en kansloos helemaal niks doen vandaag.
ik doe beidenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
Tot/met die balkon scene, straks douchen en zuipenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:30 schreef Happel het volgende:
twitter:KJ_Huntelaar twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:32:47Waar blijft die Ajax selectie dan? 😃 reageer retweet
Ik vind die poppenkast anders wel om te janken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan er mensen serieus huilen
Echt, op deze dag kom je nog eens tegen wat voor gekken er in onze samenleving zijn.
die jongste is het leukst vind ik. Bitch van de 3quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:45 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Wat zijn die kids lelijk. Alleen die jongste lijkt down-vrij.
Inderdaad, maar goed een president is ook niet allesquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ik vind die poppenkast anders wel om te janken.
Tenminste iemand die opstaat tegen deze waanzin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
JOANNA IS AFGEVOERD, GODZIJDANK
[ afbeelding ]
Toch hebben ze een voorbeeldfunctie en dan kan je eigenlijk niet met te vette kinderen op het balkon gaan staanquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die jongste is het leukst vind ik. Bitch van de 3
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen, maar een ceremoniele president heeft wel mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, maar goed een president is ook niet alles
Ze weet niet eens waarom ze 'protesteert'. Ze wil de monarchie weg terwijl dat wijf niet eens bewust leefde in het tijdperk Juliana.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Tenminste iemand die opstaat tegen deze waanzin.
ja dat vind ik echt triest. Jezus janken ik snap het niet hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan er mensen serieus huilen
Echt, op deze dag kom je nog eens tegen wat voor gekken er in onze samenleving zijn.
Mijne ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen, maar een ceremoniele president heeft wel mijn voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |