Chickie die ik ken gaat ook naar Eindhovuh. Einde bericht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Saind het volgende:
Ik moet nog wel even bedenken hoe ik nu van de ene kant van EIndhoven naar de andere ga fietsen, door de stad zal wel geen goed idee zijn
Nr?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Chickie die ik ken gaat ook naar Eindhovuh. Einde bericht.
Je bent gewoon een kankermongool Tyron. Nog iets gehoord van je chick?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja vind het normaal ook teringdom maarja..
Nee, die zou eerst ook naar Arnhem gaanquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kankermongool Tyron. Nog iets gehoord van je chick?
Laat mij haar even appen dan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, die zou eerst ook naar Arnhem gaanMaar uiteindelijk niets meer gehoord, morgen ben ik wel officieel er over heen, hoop ik.
Ga jij nog wat leuks doen vandaag Stijn?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen hebben het maar druk met tagjes.
Nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag Stijn?
Wat is er vandaag te doen dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag Stijn?
Geen idee. Ik heb iig al mijn energie in gisternacht gestoken.quote:
quote:
Zij heeft m.i groot gelijk. Die hele monarchie is één grote onzin.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
spoort niet man, ze zou spelletjes spelen met mede-stakers: Willempje prik
Wat boeit jou dat nou?quote:
Wat boeit jou nou wat mij dat boeit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou?
Voel je je een grote jongen, omdat je als een lamme mongool hebt lopen rond zwalken vannacht?
Nee, jij bent zelf een ajacied422.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jij bent zelf een ajacied422.
Uh, oké?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, jij bent zelf een ajacied422.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |