Je gaat onderduiken vanwege je creativiteit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Creatiever gaat het niet worden vandaag. Tevens is dit mijn tot ziens notification
wel een lange arm jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:04 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Creatiever gaat het niet worden vandaag. Tevens is dit mijn tot ziens notification
Dat zal ik wel moeten als artiest. Nee ik moet nog een boel assesments maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat onderduiken vanwege je creativiteit?
vraag het de nosquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Waarom zie ik allemaal jankende bejaarden op tv?
Omdat de tv aanstaat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Exotischquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb net een aanbieding gekregen voor een nieuw project, in Teheran...
waar is dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef DonRaja het volgende:
Lekker veel miles sparenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, het is steeds 2 weken onsite en dan 2 weken remote.
Hooikoorts.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga na afloop wel een ander paspoort moeten aanvragen, anders kom ik Amerika niet meer in.quote:
Denk dat jij sowieso al veel kans hebt op een "random" searchquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga na afloop wel een ander paspoort moeten aanvragen, anders kom ik Amerika niet meer in.
Welnee, ik zie er heel braaf uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat jij sowieso al veel kans hebt op een "random" search
Ze willen van je af?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef DonRaja het volgende:
Je mist het ook al he, VI...quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef Pascalus het volgende:
De NOS ON TOUR
100% Pro Willem
110% Anti RTL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |