De Asteekse keizer Montezuma had een neef die Cuitlahax heette. Dat betekent: veel stront.quote:
De jojo was oorspronkelijk een wapen in de Fillipijnen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brazil.1985.DC.1080p.BluRay.X264-AMIABLE
Wat vinden we daar van GGMM?
Nooit gezien.quote:Op maandag 29 april 2013 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brazil.1985.DC.1080p.BluRay.X264-AMIABLE
Wat vinden we daar van GGMM?
Een dag op Venus is langer dan een jaar op Venus. De planeet doet er namelijk 243 aardse dagen over om rond haar eigen as te draaien maar 224 dagen om een rondje om de zon te maken.quote:
De meeste koeien geven meer melk als ze naar muziek luisteren.quote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Fear.and.Loathing.in.Las.Vegas.1998.BluRay.1080p.DTS.x264-CHD
En deze?
don?quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Chang is de meest voorkomende achternaam ter wereld.
Charlie Chaplin deed ooit mee bij zijn eigen look-a-like wedstrijd. Hij was op vakantie in Monte Carlo waar toevallig zo’n wedstrijd gehouden werd, en besloot voor de grap mee te doen. Hij eindigde als derde.quote:
okquote:Op maandag 29 april 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Charlie Chaplin deed ooit mee bij zijn eigen look-a-like wedstrijd. Hij was op vakantie in Monte Carlo waar toevallig zo’n wedstrijd gehouden werd, en besloot voor de grap mee te doen. Hij eindigde als derde.
quote:Op maandag 29 april 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Charlie Chaplin deed ooit mee bij zijn eigen look-a-like wedstrijd. Hij was op vakantie in Monte Carlo waar toevallig zo’n wedstrijd gehouden werd, en besloot voor de grap mee te doen. Hij eindigde als derde.
gekkiequote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Zweden is het verboden om op giraffes te jagen.
ik heb alleen een vage pic van min die mijn schoonmoeder gemaakt heetquote:Op maandag 29 april 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, jij appt geen spannende pics meer. Moet ik me ergens anders mee bezig houden
Is al beter dan die pics van Kapo.quote:Op maandag 29 april 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb alleen een vage pic van min die mijn schoonmoeder gemaakt heet
Wil je die?
Ik zit mobiel vanaf de dam.quote:Op maandag 29 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er nog mensen niet naar Koninginnenacht enzo
nee ik zuip bij mijn schoonoudersquote:Op maandag 29 april 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er nog mensen niet naar Koninginnenacht enzo
Alcoholistquote:Op maandag 29 april 2013 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik zuip bij mijn schoonouders
Morgen los in Spijkenisse
De meeste bejaarden zullen dat wel doen ja.quote:Op maandag 29 april 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar mensen gaan ook niet naar de TV uitzending kijken dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |