SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Het ligt nooit aan Eliaquote:Op maandag 29 april 2013 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
Elia paste niet bij Juve door de opstelling waarmee ze speelden.
Geniaal weer. Dat je dat oppikt zegquote:Op maandag 29 april 2013 21:57 schreef Rickazio het volgende:
Derksen maakt Kieft indirect even belachelijk
Johanquote:Op [url=http://forum.fo *O* *O* *O* k.nl/topic/1965047/1/100#125882436]maandag 29 april 2013 21:59[/url] schreef PowerLoungen het volgende:
hoera hoera hoera
30 assists en 20 doelpuntenquote:
Ik vind hem best een goede gast hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vond het eigenlijk een verdomd leuke uitzending met Wim 'waar ik óók moe van word' Kieft.
Moeilijk hè inhoudelijk reagerenquote:
Ja, ik doe het liever met oneliners.quote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moeilijk hè inhoudelijk reageren
Ik daag je uit om het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 29 april 2013 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd ten zeerste.
Paardenlulquote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, ik doe het liever met oneliners.
mp4 > live kijkenquote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Godsklere, helemaal vergeten te kijken. Empeleviertje dan maar!
Dat doen ze bij Jensen ook.quote:Op maandag 29 april 2013 22:18 schreef Heufd het volgende:
Waar ik wel een beetje moe van werd was het publiek dat - waarschijnlijk opgejut door zo'n popi jopi mannetje achter de camera's - een halve minuut na een grap opeens begint te klappen. Totaal niet spontaan.
Legendarische TV, idd.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
Godsklere, helemaal vergeten te kijken. Empeleviertje dan maar!
quote:
quote:
Is deze gozer niet goed bij zijn eikel?quote:Op maandag 29 april 2013 23:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik ga em trug kijken was ie leuk mensen ?
Ik bedoel leuk voor Vi begrippenquote:Op maandag 29 april 2013 23:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is deze gozer niet goed bij zijn eikel?
Alsof er ook maar een VI uitzending het niveau van een patatje heeft, werkelijk ongelooflijk.
Ah gozer was een wereldshow man. Die Derksen die zat met oneliners te strooien gewoon boem knal raak seauuuuuuu koekoek!quote:
Waarom nou die overacting zelfingenomen kwalletjequote:Op dinsdag 30 april 2013 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah gozer was een wereldshow man. Die Derksen die zat met oneliners te strooien gewoon boem knal raak seauuuuuuu koekoek!
En Kieftje was misschien in een enigzins betwijfelbare positieve sfeer, maar zijn opmerkingen zorgden ervoor dat de kijkers op hun dijen van het lachen sloegen. Gijpie was weer als vanouds, bruggetje was dicht, en de klapklapregisseur wist het publiek meermaals aan te sporen tot een retteketet-AZ-klapshow.
Nou als je daar nu toch over begint paardelul, dan ga ik lekker verder ook. Trek me niets aan van die pedante nare uitstraling van een eng mannetje als jij.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waarom nou die overacting zelfingenomen kwalletje
Met Die popieopie presentator die kale clown en die ontslagen trainer (aad) ben ik nu hier de enige met uitstraling met mn rock en roll lookquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou als je daar nu toch over begint paardelul, dan ga ik lekker verder ook. Trek me niets aan van die pedante nare uitstraling van een eng mannetje als jij.
Heeeeeeeeeuj HANSIE HANSIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:37 schreef Oliver23 het volgende:
De eerste hoogtepuntjes van gisterenavond (rest volgt later)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., kan niet wachten op het geitje van Wim
Volgens mij gaat Máxima stiekem vreemd met sjek van geldersquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef Zipportal het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Vies dik.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:21 schreef Zipportal het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Vies dik.
Dat zijn teksten van Mart Smeets, kan niet anders. Ik hoor u denken, vol van zichzelf.quote:Deze ongekroonde koning tipte Ajax wél als kampioen
Tom Egbers, Valentijn Driessen, Jan Joost van Gangelen, Johan Derksen, Jeroen Grueter, Kees Jansma, Willem Vissers, Emile Schelvis, Sjoerd Mossou, Humberto Tan en Hans Kraay jr. wisten aan het begin van dit seizoen één ding zeker: PSV wordt kampioen.
In de seizoensgids van VI mochten deze coryfeeën uit het journalistenkorps hun licht laten schijnen over het naderende seizoen en zelden was er zo veel eendracht over de te verwachten kampioen.
Gerenommeerd collega Schelvis lichtte zijn keuze zelfs toe: 'Door de combinatie Advocaat-Van Bommel en ook de komst van Narsingh heeft PSV alles aan boord wat nodig is voor het kampioenschap'.
Op zich logische teksten. Zoals ook de keuze voor PSV door al deze uitzonderlijke kenners te billijken viel. Op het oog was PSV de te kloppen ploeg. Met de aanwezige klasse en de komst van de routine van Advocaat en Van Bommel leek er niets mis te kunnen gaan. Het geeft eens temeer aan dat je moet stellen dat de ploeg uit Eindhoven jammerlijk heeft gefaald. Op de belangrijke momenten gaf PSV niet thuis.
Er wordt daarbij steeds gewezen naar de zwakke verdediging, maar voor de Nederlandse competitie had die moeten volstaan. Vooral op het mentale vlak zakte PSV echter geregeld door het ijs. Het was frappant om te zien hoe gemakkelijk de ploeg afgelopen zaterdag plots de eerste helft tegen FC Groningen wist te voetballen, nu de echte druk er van af is.
Dat valt met name Dick Advocaat aan te rekenen. Gek genoeg blijft de ogenschijnlijk onberoerde, soms bijna ongeïnteresseerde coach van PSV zich maar verschuilen achter excuses. Nergens lees je dat Advocaat ruiterlijk toegeeft dat hij er niet veel van heeft gebakken.
'Met topspelers werken, is makkelijker dan werken met voetballers die denken dat ze topspelers zijn', sprak Dick afgelopen vrijdag filosofisch. Euh... daarvoor werd hij toch juist naar Eindhoven gehaald? Om dit gedrag er met al je ervaring uit te rammen.
'Als je meer betaalt, krijg je betere voetballers', was de andere wijsheid die hij ons met droge ogen toevertrouwde. Kom er maar op. Misschien kun je de voetballers die je hebt ook beter laten voetballen door ze in een duidelijk concept vertrouwen te geven? Zoals bijvoorbeeld Frank de Boer dat al tweeënhalf jaar bij Ajax doet. Niet voor niets roemde Ryan Babel gisteren in deze krant de technische staf en het spelconcept van Ajax.
Frank de Boer wordt na Guus Hiddink pas de tweede coach die in zijn eerste drie jaar kampioen wordt in de Eredivisie. Het geeft nu al de klasse van de nog jonge coach aan. Natuurlijk weekte Ajax aan het begin van dit seizoen nog wel Niklas Moisander bij AZ los, maar verder bleef de hand in Amsterdam nadrukkelijk op de knip en werd er vooral voor jeugd en transfervrije spelers gekozen.
Bovendien is Moisander lang niet van het niveau van zijn voorganger Jan Vertonghen. Toch presteren de meeste spelers bij Ajax bovenmatig, doordat ze precies weten wat er van hen wordt verwacht. Met dank aan de duidelijkheid en het vertrouwen van Frank de Boer. Voldoe je niet, dan val je af, zo weet bijvoorbeeld ook Derk Boerrigter na afgelopen weekend.
Ik hoor u denken dat het erg gemakkelijk is om dit aan het einde van het seizoen te concluderen, maar uw columnist heeft enig recht van spreken. In het indrukwekkende veld van eerder genoemde grootheden tipte hij als enige Ajax als kampioen. Juist vanwege Frank de Boer.
Net als vorig jaar lijkt hij daarmee dit klassement te gaan winnen. Als ongekroonde koning van het journalistenkorps kan ik dan ook maar een ding concluderen: neem jezelf vooral niet te serieus, want verstand van voetbal bestaat niet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
quote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)8ac-ef5a64cb21ee.mp4
boem koekoek
Ik vrees dat dan de ontbrekende 500.000 kijkers behoren tot dat smakeloze hossende oranje publiek.quote:
Wilfred Genee, ook wel bekend als Mart Smeets Junior.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn teksten van Mart Smeets, kan niet anders. Ik hoor u denken, vol van zichzelf.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)l-als-kampioen.dhtml
quote:Deze ongekroonde koning tipte Ajax wél als kampioen
Tom Egbers, Valentijn Driessen, Jan Joost van Gangelen, Johan Derksen, Jeroen Grueter, Kees Jansma, Willem Vissers, Emile Schelvis, Sjoerd Mossou, Humberto Tan en Hans Kraay jr. wisten aan het begin van dit seizoen één ding zeker: PSV wordt kampioen.
In de seizoensgids van VI mochten deze coryfeeën uit het journalistenkorps hun licht laten schijnen over het naderende seizoen en zelden was er zo veel eendracht over de te verwachten kampioen.
Gerenommeerd collega Schelvis lichtte zijn keuze zelfs toe: 'Door de combinatie Advocaat-Van Bommel en ook de komst van Narsingh heeft PSV alles aan boord wat nodig is voor het kampioenschap'.
Op zich logische teksten. Zoals ook de keuze voor PSV door al deze uitzonderlijke kenners te billijken viel. Op het oog was PSV de te kloppen ploeg. Met de aanwezige klasse en de komst van de routine van Advocaat en Van Bommel leek er niets mis te kunnen gaan. Het geeft eens temeer aan dat je moet stellen dat de ploeg uit Eindhoven jammerlijk heeft gefaald. Op de belangrijke momenten gaf PSV niet thuis.
Er wordt daarbij steeds gewezen naar de zwakke verdediging, maar voor de Nederlandse competitie had die moeten volstaan. Vooral op het mentale vlak zakte PSV echter geregeld door het ijs. Het was frappant om te zien hoe gemakkelijk de ploeg afgelopen zaterdag plots de eerste helft tegen FC Groningen wist te voetballen, nu de echte druk er van af is.
Dat valt met name Dick Advocaat aan te rekenen. Gek genoeg blijft de ogenschijnlijk onberoerde, soms bijna ongeïnteresseerde coach van PSV zich maar verschuilen achter excuses. Nergens lees je dat Advocaat ruiterlijk toegeeft dat hij er niet veel van heeft gebakken.
'Met topspelers werken, is makkelijker dan werken met voetballers die denken dat ze topspelers zijn', sprak Dick afgelopen vrijdag filosofisch. Euh... daarvoor werd hij toch juist naar Eindhoven gehaald? Om dit gedrag er met al je ervaring uit te rammen.
'Als je meer betaalt, krijg je betere voetballers', was de andere wijsheid die hij ons met droge ogen toevertrouwde. Kom er maar op. Misschien kun je de voetballers die je hebt ook beter laten voetballen door ze in een duidelijk concept vertrouwen te geven? Zoals bijvoorbeeld Frank de Boer dat al tweeënhalf jaar bij Ajax doet. Niet voor niets roemde Ryan Babel gisteren in deze krant de technische staf en het spelconcept van Ajax.
Frank de Boer wordt na Guus Hiddink pas de tweede coach die in zijn eerste drie jaar kampioen wordt in de Eredivisie. Het geeft nu al de klasse van de nog jonge coach aan. Natuurlijk weekte Ajax aan het begin van dit seizoen nog wel Niklas Moisander bij AZ los, maar verder bleef de hand in Amsterdam nadrukkelijk op de knip en werd er vooral voor jeugd en transfervrije spelers gekozen.
Bovendien is Moisander lang niet van het niveau van zijn voorganger Jan Vertonghen. Toch presteren de meeste spelers bij Ajax bovenmatig, doordat ze precies weten wat er van hen wordt verwacht. Met dank aan de duidelijkheid en het vertrouwen van Frank de Boer. Voldoe je niet, dan val je af, zo weet bijvoorbeeld ook Derk Boerrigter na afgelopen weekend.
Ik hoor u denken dat het erg gemakkelijk is om dit aan het einde van het seizoen te concluderen, maar uw columnist heeft enig recht van spreken. In het indrukwekkende veld van eerder genoemde grootheden tipte hij als enige Ajax als kampioen. Juist vanwege Frank de Boer.
Net als vorig jaar lijkt hij daarmee dit klassement te gaan winnen. Als ongekroonde koning van het journalistenkorps kan ik dan ook maar een ding concluderen: neem jezelf vooral niet te serieus, want verstand van voetbal bestaat niet. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Goed idee, die Jeroen van Koningsberge doet daar toch ook aan mee?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat dan de ontbrekende 500.000 kijkers behoren tot dat smakeloze hossende oranje publiek.
Zelf ga ik 'm nu ook terugkijken.
Emile rekende op Narsingh, maar ja, die raakte geblesseerd enkel en alleen om de voorspelling van Emile te tarten.quote:
Ja die wordt tv-pursunelitie van het jaar omdat hij een beetje grappig doet met die jongens van de Lama's.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Goed idee, die Jeroen van Koningsberge doet daar toch ook aan mee?
Het kleedt wel af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die oranje achtergrond kleurt wel goed bij mijn Boskamp
Idd ik ben een echte diehard VIerquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat dan de ontbrekende 500.000 kijkers behoren tot dat smakeloze hossende oranje publiek.
Zelf ga ik 'm nu ook terugkijken.
Heb 'm vanmiddag gezien en ik geef een 7,32quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef VMSDKR het volgende:
Was het wat gister? Moet nog terugkjiken..
Deze post heeft mij over de streep getrokken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb 'm vanmiddag gezien en ik geef een 7,32
Dat zijn teksten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
je bent slechts zo goed als je laatste wedstrijd.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vandaag precies 1 jaar geleden was mijn filmpje in de uitzending
Tijd voor nieuwe successen dus, want je bent slechts zo goed als je laatste wedstrijd.
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 06:55 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze het nog over Balotelli en zijn rare uitspraak gehad?
Jawel, Gijp maakte er een uitgescheurde grap over.quote:Op woensdag 1 mei 2013 06:55 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze het nog over Balotelli en zijn rare uitspraak gehad?
Jij mag dat vindenquote:Op woensdag 1 mei 2013 07:53 schreef Norakiaan het volgende:
Een paar jaar terug kon ik Gijp werkelijk waarderen. Keek met plezier naar hem en de show. Vandaag de dag erger ik me het meest aan hem van alle aanwezigen. Meer die dit hebben?
Oke. Ik ben op hem afgeknapt. Maar kijk nog geregeld voor Derksen en Genee. Af en toe leuke gast wil ook helpen. Zo ben ik een liefhebber van Boskamp, maar niet van Schelvis.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef Stiggie het volgende:
Ik vond Gijp vroeger over voetbal zinnigere dingen zeggen. Tis nu meer lol hebben de hele tijd. Maar niks tegen Gijppie hoor, blijft een baas
Ik vind hem steeds minder wordenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef Stiggie het volgende:
Ik vond Gijp vroeger over voetbal zinnigere dingen zeggen. Tis nu meer lol hebben de hele tijd. Maar niks tegen Gijppie hoor, blijft een baas
Dat is het punt idd. Gijp vind de kwaliteit van het voetbal inmiddels dermate slecht dat het geen enkele zin meer heeft om er nog serieuze analyses van te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:10 schreef franske19 het volgende:
Kan me altijd zo ergeren aan het gejank over de kwaliteit van de Nederlandse competitie. Kijk voor de grap eens een weekendje premier league. Buiten de topploegen lijkt het voetbal echt nergens op. Wordt puur op fysieke kracht gespeeld.
De Schelvecchio niet waarderenquote:Op woensdag 1 mei 2013 09:28 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Oke. Ik ben op hem afgeknapt. Maar kijk nog geregeld voor Derksen en Genee. Af en toe leuke gast wil ook helpen. Zo ben ik een liefhebber van Boskamp, maar niet van Schelvis.
Gijpie wil iets te hard de hetero uithangen, dat is het enige wat me stoort. Kerel is gewoon keihard bisexueel volgens mij. Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:06 schreef Stiggie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:37 schreef Oliver23 het volgende:
De eerste hoogtepuntjes van gisterenavond (rest volgt later)Zijn er wel veel zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb ik dus een topshow gemist.
gr gr
Wie gaat er Gijp + Hansie fanfictie schrijven?quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Gijpie wil iets te hard de hetero uithangen, dat is het enige wat me stoort. Kerel is gewoon keihard bisexueel volgens mij. Maar dat geheel terzijde.
Ouwe pik!
Ik hou het enkel bij Hans + Sophie fanfictie. En vooruit, voor de oudere generatie Johan + Isabelle.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie gaat er Gijp + Hansie fanfictie schrijven?
Toen Gijp vertelde dat hij vele van zijn verhalen verzon, is hij voor mij in aanzien flink gedaald.quote:Op woensdag 1 mei 2013 07:53 schreef Norakiaan het volgende:
Een paar jaar terug kon ik Gijp werkelijk waarderen. Keek met plezier naar hem en de show. Vandaag de dag erger ik me het meest aan hem van alle aanwezigen. Meer die dit hebben?
Daar wordt dermate schokkende informatie onthuld dat marcodej besloten heeft het voor onze eigen bestwil te censureren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En de rechterkant van het verhaal?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wordt dermate schokkende informatie onthuld dat marcodej besloten heeft het voor onze eigen bestwil te censureren.
Sindsdien vertelt hij ook weinig anekdotes meer, toch?quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:54 schreef alf89 het volgende:
[..]
Toen Gijp vertelde dat hij vele van zijn verhalen verzon, is hij voor mij in aanzien flink gedaald.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was niet Hans, dat was Jezus Christus die zich openbaarde in het lichaam van Hans.
Was al gepost zag ik, excuusquote:Volgens Hans Kraay jr. heeft Wesley Sneijder ooit op het punt gestaan om in zijn privéjet te stappen om Johan Derksen en René vd Gijp een lesje te gaan leren. Dat zegt de blonde presentator deze week in een interview in de Vara Gids.
“Gisteren zaten Johan en ik toevallig tegelijkertijd in de visagie. Na tien minuten stilte keek ik naar een foto van Wesley Sneijder en zei tegen Johan: ‘Ik moet opeens denken aan die bedreigingen.”Bedreigingen?’vroeg Johan. ‘Ja’, zei ik, ‘twee tot drie jaar geleden hebben jij en René hem belachelijk gemaakt, weet je nog. Wesley Sneijder die niet bij de pedalen van de Hummer kon. Ik zal toen thuis te kijken en Milaan belt.’ Yolante: ‘Hans, jij bent goed met Wesley hè. Hans, Wes is helemaal krankjorum geworden! Hij heeft een privéjet besteld en zijn vriendjes uit Utrecht ondiep gebeld!’
Vervolgens kreeg ik een opgevoerde Wesley Sneijder aan de lijn, in plat Utrechts.’Hans het is nu mooi geweest, ik laat ze nu in elkaar stampen. Over drie kwartier stijg ik op.’ Ik zei:’Doe normaal Wesley, wacht nou even op maandag, ik ga maandag wel even in de tegenaanval.’ De privéjet bleef aan de grond en ik heb het die maandag voor Wesley opgenomen. Johan had dit verhaal nog nooit gehoord.”
Dat heeft ie nooit gezegdquote:Op woensdag 1 mei 2013 16:54 schreef alf89 het volgende:
[..]
Toen Gijp vertelde dat hij vele van zijn verhalen verzon, is hij voor mij in aanzien flink gedaald.
Ik vind hem wel wat flauwer wordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat heeft ie nooit gezegd
Dat was tijdens VI Oranje toen hij zei dat ie dat verhaal dat ie in de fuik was gelopen nu steeds vertelde alsof het met Suurbier was, maar dat was met heel iemand anders.
Ja dan heb je dat nog over Hans z'n zus, maar daar had iedereen volgens mij wel van door dat het wat dollen was.
Als ie daardoor echt in respect is gedaald bij je dan ben je een patatje!
Ik kan me wel voorstellen dat na het vertellen van zoveel anekdotes in VI en op schabbels, lezingen en alles dat elk verhaal wel steeds sterker wordt.
Sinds z'n inzinkintje is het allemaal wat geforceerd soms, geef ik toe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat flauwer worden
Klopt want derksen word door gijp positief beinvloed vaakquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sinds z'n inzinkintje is het allemaal wat geforceerd soms, geef ik toe.
Echter heeft ie nog regelmatig spontane en scherpe momentjes. Zonder Gijpie zouden het stuk voor stuk flopshows worden. Al zou ik Emile en Bossie toch wel weer naast elkaar willen zien
Mwah.. Voor mij dragen Genee en Derksen de show. Ik kan Gijp zeer waarderen, maar 1x in de week hem lijkt me beter, meer ruimte voor andere topcombinatiesquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:48 schreef Ties02 het volgende:
Echter heeft ie nog regelmatig spontane en scherpe momentjes. Zonder Gijpie zouden het stuk voor stuk flopshows worden.
Emile, dat is succes verzekerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sinds z'n inzinkintje is het allemaal wat geforceerd soms, geef ik toe.
Echter heeft ie nog regelmatig spontane en scherpe momentjes. Zonder Gijpie zouden het stuk voor stuk flopshows worden. Al zou ik Emile en Bossie toch wel weer naast elkaar willen zien
Hij stoot wel je koffie uit de hand als Feyenoord scoort, maar dat geheel terzijdequote:Op donderdag 2 mei 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile, dat is succes verzekerd
Het is gewoon een trotse Xerxaan, die op 300 meter van het Sparta stadion is geboren en geen Feyenoorder is, maar hij juicht wel voor Rotterdam.
Denk je niet dat Yolanthe vertrekt zodra zijn inkomsten opdrogen? Dat is geen geruststellende gedachte voor Wesley.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Sneijder heeft een klein uhhh kort lontje, en totaal geen zelfspot.
Hoe kun je jezelf zo druk maken met een vrouw als Yolante naast je op de bank ?
Dat is juist het probleem weet je wel, dat jochie is ontzettend onzeker. Dan zit hij met Yolanthe naar VI te kijken, en wordt hij op een hilarische manier te kijk gezet. Dan gaat zo'n ventje zich opwinden en krijgt hij het gevoel dat hij zich waar moet maken. "In elkaar stampen/ vriendjes bellen/ langsgaan" bla bla bla. Daar dienen al die "ruige" tattoos ook voor denk ik, hij probeert zijn lengte te compenseren met macho gedrag. Op de buitenwereld komt het alleen vrij lachwekkend over wanneer een menneke die te klein is om in menig Efteling attractie plaats te mogen nemen zichzelf als een soort Rambo probeert te profileren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:15 schreef WethouderHekking het volgende:
Sneijder heeft een klein uhhh kort lontje, en totaal geen zelfspot.
Hoe kun je jezelf zo druk maken met een vrouw als Yolante naast je op de bank ?
Neem die Johannes toch niet zo serieus. Als je hem later vraagt in welke topics hij op FOK! gepost heeft dan zegt hij 'joh, geen idee, géén idee!'quote:
Ik kan ook een topic over jouw zus beginnen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Neem die Johannes toch niet zo serieus. Als je hem later vraagt in welke topics hij op FOK! gepost heeft dan zegt hij 'joh, geen idee, géén idee!'
Laten we hier verder gaan:quote:
VI is nooit saai dorpsidiootquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het word enorm saai vrijdag zeggen ze precies hetzelfde
Het maakt m'n dag toch compleet.quote:
Vaak vinden de interessantste discussies op donderdag zonder publiek plaats. Vrijdag wordt het weer cabaret.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het word enorm saai vrijdag zeggen ze precies hetzelfde
En dan haakt Johan af in zijn eigen programma.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vaak vinden de interessantste discussies op donderdag zonder publiek plaats. Vrijdag wordt het weer cabaret.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan haakt Johan af in zijn eigen programma.
Ik kijk donderdag sws altijd top gearquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vaak vinden de interessantste discussies op donderdag zonder publiek plaats. Vrijdag wordt het weer cabaret.
nu al op Canvas, wordt gedold met een verkeerde uitspraak van een Turkse naam.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:49 schreef De_Dorstige het volgende:
Morgen komt Boskamp weer, dat moet je dag gewoon goed maken.
Wil je uitkijken met het gebruik van het woord 'idioot'. Dat kan zeer kwetsend overkomenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we hier verder gaan:
VBL / Europa League - Benfica vs. Fenerbahçe #3 nabeschouwen
[..]
VI is nooit saai dorpsidioot
Jammer Emile!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je uitkijken met het gebruik van het woord 'idioot'. Dat kan zeer kwetsend overkomen
Witte chineesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.nusport.nl/voe(...)tbalcommentator.html
[ afbeelding ]
Arno, de slechtste commentator van Nederland
wop wop wop
Zaadpot een wereldgozer , klasse fredjuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een ...
(welk woord hoort op de puntjes?)
Ben jij toevallig een Studio Voetbal Hooligan? In een scootmobiel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:25 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zaadpot een wereldgozer , klasse fredju
Nee die hard vier kijk al sinds t bestaat toen t nog klein programmatje wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een Studio Voetbal Hooligan? In een scootmobiel?
Toen Wilfred Genee er nog uit ijdelheid ging zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee die hard vier kijk al sinds t bestaat toen t nog klein programmatje was
Van vi niet daarvoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen Wilfred Genee er nog uit ijdelheid ging zitten.
Of toen Johan van de regisseur juist wel een sigaartje op moest steken en Ruud ter Weijden toen in nevelen gehuld was?
Sterk verhaal van Hansie. Geloof er helemaal niks van.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)halen-in-media.dhtmlquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sterk verhaal van Hansie. Geloof er helemaal niks van.
Ik ben blij dat je het zelf meldt, zo hoeft sherlock johannes_vermeer dit niet te ontdekken. Ik stel voor dat je rustig je spulletjes ophaalt, je VI-hooligan attest inlevert en langzaam verhuist naar het Studio Voetbal topic.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:14 schreef habitue het volgende:
Ik heb voor het eerst 2 afleveringen gemist, en geen behoefte om ze terug te kijken.
Wat is dit nu weer?quote:
Habitue moet alleen nog erkennen dat Sjek schoon mager is en hij is daar welkom.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf meldt, zo hoeft sherlock johannes_vermeer dit niet te ontdekken. Ik stel voor dat je rustig je spulletjes ophaalt, je VI-hooligan attest inlevert en langzaam verhuist naar het Studio Voetbal topic.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf meldt, zo hoeft sherlock johannes_vermeer dit niet te ontdekken. Ik stel voor dat je rustig je spulletjes ophaalt, je VI-hooligan attest inlevert en langzaam verhuist naar het Studio Voetbal topic.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Jivis het volgende:
Zit Hansie er maandag? Ben wel benieuwd naar z'n reactie op dit verhaal: http://www.goalsandglamou(...)n-vara-gids-verhaal/
Ze gaan het er vandaag ook al over hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Jivis het volgende:
Zit Hansie er maandag? Ben wel benieuwd naar z'n reactie op dit verhaal: http://www.goalsandglamou(...)n-vara-gids-verhaal/
Jan doet ook gewoon 10min lang helemaal niks dan lachen en met z'n handen in z'n zak staanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:23 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer?Jan is de enige die echt di.. eh gezet is van die club.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:
Gewoon even zo'n zak (van de AH bij wijze van spreken) met geld halen en weg uit dat kutprogramma. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jan doet ook gewoon 10min lang helemaal niks dan lachen en met z'n handen in z'n zak staan, hoeveel zou hij voor zo'n optreden krijgen?
Hij heeft waarschijnlijk een contract getekend waar heel groot 'NETTO' op staat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jan doet ook gewoon 10min lang helemaal niks dan lachen en met z'n handen in z'n zak staan, hoeveel zou hij voor zo'n optreden krijgen?
blaag ( dat plaag )quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is werkelijk een ...
(welk woord hoort op de puntjes?)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Applaus voor Het is werkelijk een blaag dat plaag
We zijn allemaal jong geweest en we hebben allemaal onze jeugdzondes weet je wel, maar het wordt tijd dat Hans zich naar zijn leeftijd gaat gedragen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:51 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ik heb met stij-gen-de verbazing dat interviewtje met hansie liggen lezen op het bankie. Nou Johan die is niet goed hoor hé, die hansie
Je bent zo jong als je je voelt en jij wordt nooit zo oud als je eruit ziet, dus wat dat betreftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
maar het wordt tijd dat Hans zich naar zijn leeftijd gaat gedragen.
Boskampquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:42 schreef _NZT_ het volgende:
Wie zit er vanavond als gast? Hoop kieft of boskampie.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moest bij die Bossen wel enorm denken aan dit:
Mooi manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik moest bij die Bossen wel enorm denken aan dit:
Auw! Fuck!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik denk dat hij ze allemaal zelf opeet HAHAHAquote:
Ah joh, zit niet zo te zeiken jonguh!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze allemaal zelf opeet HAHAHA
Beweer je nu dat Jan graag eet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze allemaal zelf opeet HAHAHA
Virtuele stand is nuquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:32 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
jawel maar ik zie nu dat het verschil 2 punten is
Anton Heyboer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johan Derksen is je scheerapparaat kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |