Hier ookquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet van dit nummer, en niet van het openingsnummer, maar verder welen niet eens stiekem
Zoals een spijker door allebei je oogbollen, opgehangen worden aan je tepels terwijl je wordt gekielhaald en vierengedeeld.quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Stiekem geniet iedereen hier van
Naar iedereen hierquote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had niet moeten intunen.. Ik had toch naar MsMessy moeten luisteren...
quote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals een spijker door allebei je oogbollen, opgehangen worden aan je tepels terwijl je wordt gekielhaald en vierengedeeld.
Dat is nog een beautyfarmbehandeling vergeleken met dit!quote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals een spijker door allebei je oogbollen, opgehangen worden aan je tepels terwijl je wordt gekielhaald en vierengedeeld.
HALLOOOO welk gedeelte was er niet duidelijkquote:Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had niet moeten intunen.. Ik had toch naar MsMessy moeten luisteren...
quote:Op maandag 29 april 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
HALLOOOO welk gedeelte was er niet duidelijk
quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Kally het volgende:
Moment, ik ga mijn val van vanmiddag even overdoen, en nu hopen dat mijn nek breekt
Moment, ik ga mijn val van vanmiddag even overdoen, en nu hopen dat mijn nek breekt
Waarom ben ik die vangrail niet ingestuurd...ik had 200km de kansquote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Kally het volgende:
Tja hij had gezegd dat het BETER zou worden he!quote:Op maandag 29 april 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
Elke keer denk je...het kan niet slechter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |