SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het???quote:
Good on you!!quote:Op maandag 29 april 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb Hertog!!
Ohhh....das kut..quote:Op maandag 29 april 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn Q-day budget is opeens niks meer![]()
Stomme rekeningen die zomaar afschrijven
Nee, ik moet opeens met 10 euro de week door zien te komenquote:Op maandag 29 april 2013 21:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh....das kut..
Dus op jou hoef ik ook niet te rekenen om naar Amsterdam te komen???
Ohhh...quote:Op maandag 29 april 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik moet opeens met 10 euro de week door zien te komen
Het gaat niet om willen hoor, met de drukte in de trein kan ik ook wel gratis naar Amsterdam. De kans is gewoon te groot dat ik er nooit zal aankomenquote:
Ja...das inderdaad een nadeel...quote:Op maandag 29 april 2013 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat niet om willen hoor, met de drukte in de trein kan ik ook wel gratis naar Amsterdam. De kans is gewoon te groot dat ik er nooit zal aankomen
Nee, nu is er wel controle in de treinquote:Op maandag 29 april 2013 21:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ja...das inderdaad een nadeel...
Maar is het nu ook al zo druk dan??
joeeeehoeee ik wil liefmansquote:Op maandag 29 april 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb Hertog!!
Ok.....dan maar vroeg naar bed...quote:Op maandag 29 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, nu is er wel controle in de trein
Als ik met Roy naar de huldiging ga zal ik zorgen dat ik liefmans bij me heb voor je!!quote:
Welterustenquote:
Met broertje?quote:Op maandag 29 april 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga morgen loesoe in Spijkenisse
Huh wat wie?quote:Op maandag 29 april 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij haar niet hosselt, krijg ik dan een poging?
Je weet het best, schurk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja jonge, keileuke vrouw die hem ineens in bed probeert te praten.quote:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet het best, schurk.Ow dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja de verwachting is zeer laag hoor![]()
Ik voel mij aangesprokenquote:
Do tell...quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die
Tja de verwachting is zeer laag hoor
Duusssss, ik krijg haar nummer, ja?quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die
Tja de verwachting is zeer laag hoor
(_(_) (_|_) (_)_)quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duusssss, ik krijg haar nummer, ja?
In het puur hypothetische geval dat het niet lukt, dat bedoel ik.quote:
Hoi lieverdquote:Op maandag 29 april 2013 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die morgen moeten werken
Ik![]()
En hallo
Dus jij ook niet naar Amsterdam???quote:Op maandag 29 april 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook en vanaf 15:00 uur met een vriendin. Cardan denk ik
En ikquote:
Al bevredigd wordenquote:
Ik kom volgende week naar Amsterdamquote:
Ken je nietquote:
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom volgende week naar Amsterdam
Ik toch ook?quote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm heb jij tijd om te posten als je bevredigt wordt?
Ik was het ook nietquote:
Valt mee hoorquote:
Mag ik ook even bijkomen?quote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm heb jij tijd om te posten als je bevredigt wordt?
Ik ga nog liever in een bad kikkers zitten !!quote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is die stalker, wat ik je brom.
Ookquote:
quote:
quote:
Net klaarquote:Op maandag 29 april 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je liet het klinken alsof het nu gaande was.
Zou kunnen, even in mijn fokmapje snuffelen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook wel eens een foto gezien
quote:
Hmmmm....Maak me Gek!quote:
Wil je foto's?quote:
Ze 's geen Fokker hoorquote:Op maandag 29 april 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou kunnen, even in mijn fokmapje snuffelen.
[..]![]()
Als ik een foto van je heb gehad dan plaats ik hem toch daar.quote:
Ohhhh,...tegen fapmateriaal zeg ik geen nee!!!quote:
Hier gaat iets misquote:Op maandag 29 april 2013 23:09 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhhh,...tegen fapmateriaal zeg ik geen nee!!!
Ja???quote:
oe lekker!!quote:
Ja...quote:
Maar we gaan naar een optreden, maar 'zij ziet het wel anders' dus mja...quote:Op maandag 29 april 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik een foto van je heb gehad dan plaats ik hem toch daar.
Nee grapje, ik heb geen fokmapje man.
Was ook gelijk een gesprek van een half uurquote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar we gaan naar een optreden, maar 'zij ziet het wel anders' dus mja...
Eerste keer in 3 jaar dat ik d'r stem weer hoorde, en ik vind d'r zo'n leuke stem hebben he
Niet johquote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook gelijk een gesprek van een half uur
Hoezo anders en 3 jaar niet gezien? Wat is dat?quote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eerste keer in 3 jaar dat ik d'r stem weer hoorde, en ik vind d'r zo'n leuke stem hebben he
Ik heb ook een leuke stemquote:Op maandag 29 april 2013 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze weet dat ik d'r leuk vind, daar ben ik altijd duidelijk in geweest. En we spreken dus af volgende week woensdag, 'maar zij ziet het anders' dus tja.. Haar manier om te zeggen dat ik er niks van moet verwachten verder denk ik...quote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo anders en 3 jaar niet gezien? Wat is dat?
quote:
Ah ja ze is in ieder geval eerlijk en houdt je niet aan het lijntje.quote:Op maandag 29 april 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze weet dat ik d'r leuk vind, daar ben ik altijd duidelijk in geweest. En we spreken dus af volgende week woensdag, 'maar zij ziet het anders' dus tja.. Haar manier om te zeggen dat ik er niks van moet verwachten verder denk ik...
En maar 1 keer tegengekomen iddEerdere datepogingen sloeg ze telkens af (geldig excuus, burn out gehad, 1,5 jaar later relatie) maar we hebben wel altijd contact gehouden via internet. Diepe gesprekken enzo ook, de hele reutemeteut.
Klopt wel ja.quote:Op maandag 29 april 2013 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
[..]
Ah ja ze is in ieder geval eerlijk en houdt je niet aan het lijntje.
quote:
Komt goed fax. Laat gewoon je charme op haar losquote:Op maandag 29 april 2013 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ze weet dat ik d'r leuk vind, daar ben ik altijd duidelijk in geweest. En we spreken dus af volgende week woensdag, 'maar zij ziet het anders' dus tja.. Haar manier om te zeggen dat ik er niks van moet verwachten verder denk ik...
En maar 1 keer tegengekomen iddEerdere datepogingen sloeg ze telkens af (geldig excuus, burn out gehad, 1,5 jaar later relatie) maar we hebben wel altijd contact gehouden via internet. Diepe gesprekken enzo ook, de hele reutemeteut.
jaquote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je deze deur nou echt openzetten?
M'n charmes jaquote:Op maandag 29 april 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt goed fax. Laat gewoon je charme op haar los
It ain't gonna suck itself.quote:Op maandag 29 april 2013 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je deze deur nou echt openzetten?
quote:Op maandag 29 april 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meer als een spuitende geiser bij jou.
Maar hups gaat volgende week zegt ze.. Jij dus ookquote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hups gaat niet, dus ik ook niet
neequote:Op maandag 29 april 2013 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar hups gaat volgende week zegt ze.. Jij dus ook?
Ik had al zo'n vermoedde dat jij niet zou gaanquote:Op maandag 29 april 2013 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ze mag alleen met royco feestje vieren
canarische bananenlikeurquote:Op maandag 29 april 2013 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je die honingrum weer te drinken?
Boh ik wil nog steeds een keer zo een fles halen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die is voor morgen
Wel de oranje versie en die is zuuuuuurrrrrr
ze hebben in Nederland nu rood, oranje en groenquote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik wil nog steeds een keer zo een fles halen.
Goed spul!
Ik wil ze allemaal wel.quote:Op maandag 29 april 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben in Nederland nu rood, oranje en groen
Ik wil paars proberen
Neequote:
Ik had zaterdag 43 en mede.quote:
Nee.quote:
43quote:Op maandag 29 april 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik had zaterdag 43 en mede.
[..]
Nee.
Wat liefde.
Ik heb maar 1 glaasje mede opquote:Op maandag 29 april 2013 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik had zaterdag 43 en mede.
[..]
Nee.
Wat liefde.
De dame naar je toe laten komen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Check
Check
Check
Kan je over een uurtje hier zijn?
Alle 3 tegelijk natuurlijk, he?quote:
Als je hier bent voor C_M staat er een flesje betere kwaliteit voor jequote:Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 glaasje mede op
Nu nog een klein kliekje over...
ik heb gedronkenquote:Op maandag 29 april 2013 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Check
Check
Check
Kan je over een uurtje hier zijn?
Oehquote:Op maandag 29 april 2013 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle 3 tegelijk natuurlijk, he?
[..]
Als je hier bent voor C_M staat er een flesje betere kwaliteit voor je
Ik bijt niet hoor.....quote:Op maandag 29 april 2013 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hups gaat niet, dus ik ook niet
Ok.....ik lik zachtjes....quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 23:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus als ik die kant op kom vind je het goed?
Kom je wel halen...quote:
Ohh...Heb er hier ook nog 2.....quote:
Oeh heb jij praat jij ook belgies ? Die klinken zo geilquote:Op maandag 29 april 2013 23:51 schreef sararaats het volgende:
Morgen is het hier gewoon een dag in de week als alle andere.
Rotbelg hé
belgischquote:Op maandag 29 april 2013 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh heb jij praat jij ook belgies ? Die klinken zo geil![]()
.
Ok, Speciaal voor jou wissel ik af.....quote:
Sorry ik ben bezetquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:01 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ok, Speciaal voor jou wissel ik af.....
quote:Op maandag 29 april 2013 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oeh heb jij praat jij ook belgies ? Die klinken zo geil![]()
.
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 23:50 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kom je wel halen...
(Kan je alleen niet beloven dat je morgen weer op tijd in Spijkenisse bent...but hey..Amsterdam FTW!! )
faxie wint zo hoorquote:
Heb er hier nog 2 staan....en nog wat andere shit...quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
faxie wint zo hoor
Likeur 43
Ik heb ook nog Amarettoquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
faxie wint zo hoor
Likeur 43
Heb ik ook nog..quote:
Arghhhhh.....jij wint...quote:
ehhhhh....ik heb een bubbelbad...quote:
ja sorry ik kon echt nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope
En ik had je nog wel uitgenodigd snik
quote:
Ik kan likken als Lassie...quote:
amsterdam is niet goed hequote:Op dinsdag 30 april 2013 00:23 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik kan likken als Lassie...
En woon in Amsterdam...
Wel om je rond te touren...quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amsterdam is niet goed he
3-2 voor Faxie
Ik lik ook als Lassiequote:Op dinsdag 30 april 2013 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amsterdam is niet goed he
3-2 voor Faxie
Dat bedoel ik ...quote:
londenquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ...
Ik combineer Amsterdam met Londen...(ook leuk uitgaan)
YESSSSquote:
londen is echt geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:30 schreef MOON76 het volgende:
[..]
YESSSS
Kom er 1-2 in de maand voor mijn werk...en dan altijd een dagje of 2 extra..
Of Stratford en dan naar Westfield...quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
londen is echt geweldig
Uitstappen bij metrostation angel en dan naar oneils
Trusten....quote:
Slaap lekker dan maar..and have fun in Spijkenisse morgen...quote:
ik ook hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook, maar eerst nl 1 kijken nu
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
Mag beatrix geen hoedje meer dragen nu?
Ja natuurlijk, dan kan ik mijn frustratie weer eens goed onderbouwenquote:
Gaat Wim-Lex nu voortaan met hoedjes lopen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Het was een serieuze vraag
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat Wim-Lex nu voortaan met hoedjes lopen?
Seriously?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amalia met de hitlergroet
Beetje dom
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seriously?
En is "waar wij voor u dankbaar zijn" correct Nederlands?
Zo zie je maar weer eerst 2 foute moffen, nu een foute Argentijnse, en de kinderen staan een hitlergroet te doenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
amalia met de hitlergroet
Beetje dom
het goede leven hequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kinderen zijn wel chubby zeg.
Mooi dit!!quote:
Die heb ik nuquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker altijd croissants voor ontbijt.
Wie?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Ze hebben Merel Westrik naar huis gestuurd
WNL?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Deze schoonheid van WNL![]()
[ afbeelding ]
Ik zit te verzinnen of ik ook nog kaiserbroodjes de oven in gooi of nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet zo wel in het centrum, goede laag nodig voor al het koningsbier straks
Goede kroketten eten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet zo wel in het centrum, goede laag nodig voor al het koningsbier straks
lekket met kaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit te verzinnen of ik ook nog kaiserbroodjes de oven in gooi of niet
#YOLOquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bier en kroketten? Dat gaat niet goed bij mij hoor
Ga halen dan.quote:
Sommige winkels zijn open.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
Godver geen brood meer. Nu ben ik verplicht om vet te eten
Hoi jijquote:
Heel veel plezier schatquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:28 schreef rival het volgende:
12 uur slapen, just did it
Had er geen 13 van moeten maken want moet zo opschieten
ja klopt, maar ben lui en geen zin om heen en weer te rijdenquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga halen dan.
[..]
Sommige winkels zijn open.
Zorg nou maar dat je niet van die boot valtquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ja begin zo met shots dus komt goed
Jij ook
Volgens die foto is Charlie de evil cat. Klopt niet hequote:
Nee dat klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg nou maar dat je niet van die boot valt![]()
Thnx
[..]
Volgens die foto is Charlie de evil cat. Klopt niet he
Straks mn oranje broek maar even opzoekenquote:
Welk topic kan je dat aanvragen?quote:
quote:
Ik zeg in laten zingen door Danny de Munk ofzo en we hebben een wereldhit te pakkenquote:
Zal ze leren, die domme lampen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg in laten zingen door Danny de Munk ofzo en we hebben een wereldhit te pakken![]()
Ik moest zo hard lachen om de tekst
quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil blauw zijn. Maar dat gaat wel lukken denk ik
....quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor Danny pijpen en je bent zo blauw of veel drinkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is c_a, die gaat voor optie ZUIPEN!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor Danny pijpen en je bent zo blauw of veel drinken
veel drinken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 april 2013 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is c_a, die gaat voor optie ZUIPEN!!!
Uiteraard!!quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Breuls 2100 per maand krijgt bijgeschreven?quote:
Omdat hij echt werk aflevert?quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Breuls 2100 per maand krijgt bijgeschreven?
Nee ik doe alleen Yvonne.quote:
Have funquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:09 schreef Faxie het volgende:
Zo naar het strand en mezelf afbeulen tot zonsondergang
Ga nog even poolen danquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet nog even wachten... de wind komt vanaf 2 uur
Kan ook, ik ben al even wakkerquote:
Huiswerkquote:
So true!!quote:
Stratumseind?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |