Dat wel, leuke plaats ookquote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Grote kermis welik woon er al sinds ik een kleine Hork van 0 was
quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Melt verliest met 1 nummer al zn luisteraars
quote:Op maandag 29 april 2013 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is zelfs voor mij een record denk ik.
Moest wel lachen om reakties van mensen op curaçao. "Als wij een kroningslied hadden mogen maken was het veel swingender geweest, maar ja, die stijve Hollanders hè!"quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef ToT het volgende:
Als je de tekst van het gezang vervangt voor "Lalalalalalalala" en de rap wegdenkt, is het best een mooi liedje, alleen geen koninklijke meezinger.
Historsche havenquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Melt verliest met 1 nummer al zn luisteraars
stampot vretenquote:
Ja, en goede kroegjesquote:Op maandag 29 april 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Historsche havendaar zit ik in de zomer graag, lekker rustig enzo, beetje uit de buurt van hoge gebouwen
quote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
het zou een mooi nummer zijn, als er iemand dood was gegaan
volgens mij hebben jullie het allebei over een andere Hoornquote:Op maandag 29 april 2013 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Historsche havendaar zit ik in de zomer graag, lekker rustig enzo, beetje uit de buurt van hoge gebouwen
Kleine café aan de haven zit erquote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, en goede kroegjes
Ik was in ieder geval niet helder meer
Dat denk ik nietquote:Op maandag 29 april 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij hebben jullie het allebei over een andere Hoorn
Kleine café aan de haven?quote:Op maandag 29 april 2013 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kleine café aan de haven zit er"Het Schippershuis"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |