SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Waarschijnlijk ergens eind mei of in juni. Komen we later op terug.
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
Amsterdam of Utrecht? Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Dat zei ik nietquote:
idd ja!quote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat zei ik niet![]()
kally
Nee ik zei dat je een oude ziel hebt, en dat is niet een slecht iets hoorquote:Op maandag 29 april 2013 21:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat zei ik niet![]()
kally
Boertjes iets met Ajax enzulksquote:
Hoi LH!quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De Boertjes zijn anders wel geboren in de mooiste plek van Nederland
Nee hoor, ze komen helemaal niet uit Den Haagquote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij wel verstaanbaar bent?quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thanksquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef Melting het volgende:
Morph.... bedankt voor de leuke muziekjes!
Ik heb geen idee welk accent ik versta letterlijk alleen blablablaquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]Ze hebben geeneens een Achterhoeks accent man!
Hoi Meltingquote:
Hoorn natuurlijk, puh!quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ze komen helemaal niet uit Den Haag
quote:Op maandag 29 april 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij wel verstaanbaar bent?
Er zaten wel een paar leuke nummers tussenquote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef Melting het volgende:
Morph.... bedankt voor de leuke muziekjes!
quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Meltingkun je mij een GO! geven om 23:00, ik pak het van je over
[..]
Hoorn natuurlijk, puh!
[..]de Boertjes zijn toch wel verstaanbaar?
quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk accent ik versta letterlijk alleen blablabla
Hoorn...dat is west-fries wat ze blaten, had k er nooit achter gehoordquote:
Doe ik. Vind je het erg als het 23.10-23.15 wordt?quote:Op maandag 29 april 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Meltingkun je mij een GO! geven om 23:00, ik pak het van je over
quote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks allIk ga weer vaker draaien
En hoelang gebruik ik die tune al?quote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef ToT het volgende:
Nu pas valt me op dat de tekst van die oudjes best op gaat voor DJ Vout!
quote:
Graag!!!! Alle zendtijd is welkom en elke afwisseling maakt het beter.quote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thanks allIk ga weer vaker draaien
Is goedquote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe ik. Vind je het erg als het 23.10-23.15 wordt?
Dan ben ik door mijn muziek heen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |