Uhm nou ja gekregen van mijn ex, die koop ik zelf ook niet zo duur hoorquote:Op maandag 29 april 2013 20:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen dure aankopen, maar heb ook wel paren die ik nog nooit een dag gedragen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
Dit zijn mijn favo's
Slechts 9cmDie zijn echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ok..... Zorg ik dat ik tegen die tijd er klaar voor ben.
quote:Op maandag 29 april 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
Dit zijn mijn favo's
Slechts 9cmWow leuk, mooie kleur ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd!quote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
Was een mooie toespraak, en best persoonlijke dingen er in!
Wat weet ze te liegen?quote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mijn favo hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 29 april 2013 20:39 schreef ToT het volgende:
Echt he!quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze deed heel schattig toen ze 't over Claus had.
Oh hai!
ja die hadden het echt wel leuk samenquote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh hai!
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh hai!
O, je wil het in goed Nederlandsch?quote:
Weer eentje voor de ladies begrijp ikquote:
Hey Cee!quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh hai!
quote:Op maandag 29 april 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh hai!
twitter:Koningin_NL twitterde op maandag 29-04-2013 om 20:38:57En daar hebben Wij niets aan toe te voegen, Landgenoten. Wij houden van u, maar dat zag u zelf wel. #troon reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |