abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125888068
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Welkom in 2013 mensen :')
Ach tolerantie betekent in Nederland ook gewoon 'als ik er maar geen last van heb'.
Ik heb geen probleem met de scènes hoewel ik persoonlijk Ygritte of Dany zonder kleren zie. :P
De reacties geven in ieder geval aan dat dit soort scènes noodzakelijk zijn om het verder te normaliseren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125888076
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
idd waarom moet die vieze homo scene er nou in :s dat hoef ik echt niet te zien
Hoofdreden: om te laten zien hoe Petyr Baelish van het snode plannetje van de Tyrells af kwam te weten, natuurlijk. Extra reden: om de vrouwen te pleasen die eens een mannenlichaam willen zien.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_125888104
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:

En Jaime en Tywin stijgen bij mij enorm in de heldenlijst. Jaime hoef ik niet toe te Ik denk dat hij Sansa voor Jaime had bedoeld, maar echter gewoon aan Tyrion geeft omdat Jaime M.I.A. is.
Jaime mag sowieso niet trouwen, hij zit bij de Kingsguard.
Amen.
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:15:11 #79
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_125888114
Lang gewacht op de bad scene scene van mijn favoriete vrouwelijke personage uit het vorige seizoen. Ygrette is alleen wel een beetje dun en ze ziet er niet uit als een bijl zwaaiende mevrouw die ook nog eens een oorlogsboog kan schieten waar je toch wel behoorlijk sterk voor moet zijn.

Trouwens wel geweldig dat Jaime ondanks het kindmoorden en verraden van zijn familie leden door zijn goede acteerwerk toch nog sympathie weet te kweken.
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:15:57 #80
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_125888139
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Jaime mag sowieso niet trouwen, hij zit bij de Kingsguard.
Hij mag ook niet erven en toch wil papa hem zijn kasteel geven.
pi_125888186
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:15 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Hij mag ook niet erven en toch wil papa hem zijn kasteel geven.
Jaime zou erfgenaam worden, maar toen joinde hij de Kingsguard.
Amen.
pi_125888204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:07 schreef Eenskijken het volgende:
idd waarom moet die vieze homo scene er nou in :s dat hoef ik echt niet te zien
Jij ook ergens in de tijd blijven steken? :')

quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Damn, wat een coole aflevering, beste van het seizoen. Dat hele gedoe rond The Lord of Light is erg intrigerend. Is het een God of zijn het zwarte kunsten?

En Jaime en Tywin stijgen bij mij enorm in de heldenlijst. Jaime hoef ik niet toe te lichten maar Tywin misschien wel. Al de redenen waardoor wij de Lannisters haten, de incest, de vetes tegen de Starks, de dood van Ned zijn precies de redenen dat de naam Lannister schande heeft gekregen. En Tywin baalt hier verschrikkelijk van en probeert dit te herstellen door zijn kinderen te gebruiken die dit veroorzaakten. Ik denk dat hij Sansa voor Jaime had bedoeld, maar echter gewoon aan Tyrion geeft omdat Jaime M.I.A. is.
Ik krijg ook meer een "zwarte kunsten" gevoel bij die "Lord of Light".

O.k., maar wat heeft Tyrion nou eigenlijk verkeerd gedaan dan? Ik vind Tywin nog even boeiend, maar het is echt wel een hele harde man imo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 30-04-2013 00:26:12 ]
Tails tell tales
pi_125888245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Ik krijg ook meer een "zwarte kunsten" gevoel bij die "Lord of Light".

O.k., maar wat heeft Tyrion nou eigenlijk verkeerd gedaan dan? Ik vind Tywin nog even boeiend, maar het is echt wel een hele harde mam imo.
Tyrion, niets. Daarom zeg ik, misschien was Sansa voor Jaime bedoeld. Maar hij heeft Tyrion altijd slecht behandelt, dus wie zal het zeggen.
pi_125888296
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Tyrion, niets. Daarom zeg ik, misschien was Sansa voor Jaime bedoeld. Maar hij heeft Tyrion altijd slecht behandelt, dus wie zal het zeggen.
Tyrion heeft een verborgen relatie, dus ik weet niet in hoeverre dit ook daadwerkelijk slecht bedoeld is.
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:21:44 #85
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125888303
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Tyrion die neukt alleen maar hoeren, dat heeft die verkeerd gedaan.. Tywin ziet liever dat die gewoon een gezinnetje sticht met vrouw en kids.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_125888313
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach tolerantie betekent in Nederland ook gewoon 'als ik er maar geen last van heb'.
Ik heb geen probleem met de scènes hoewel ik persoonlijk Ygritte of Dany zonder kleren zie. :P
De reacties geven in ieder geval aan dat dit soort scènes noodzakelijk zijn om het verder te normaliseren.
Ik heb ook andere voorkeuren (ben zowel vrouw als hetero) ;) , maar vind dit soort reacties echt om te janken. Helemaal met je laatste zin eens. :)
Tails tell tales
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:26:46 #87
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125888450
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 23:39 schreef Forbry het volgende:
Leuke aflevering weer.

Ik vond The Hound leuk met zijn zwak voor Sansa in seizoen 2. Vind hem op deze manier maar een eikel en nog een oninteressante ook.

..
Ik vond het juist prachtig hoe The Hound de winst van de deathmatch in hun gezicht wreef en daarna op z'n gemak ook nog even zijn goud terug ging eisen. Dat is gewoon lef hebben.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125888502
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

nee heb niets tegen homo's maar ik hoef het gewoon niet in mijn smoel gedrukt te krijgen. is dat zo raar?

overigens vond ik de scene van jaimy wel oke, maar niet heel goed omdat hij zo zacht mompelde, ik kon het nauwelijks verstaan. deed wat af aan de kracht van die scene.
There are only 151 Pokémon.
pi_125888534
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tyrion heeft een verborgen relatie, dus ik weet niet in hoeverre dit ook daadwerkelijk slecht bedoeld is.
Hij weet niet van Shae af idd (is maar goed ook), maar de hele manier waarop het ging straalde toch wel "slechtheid" uit imo.
Tails tell tales
pi_125888623
Alle Lannisters haten Tyrion toch? Omdat het een bastard is en zijn moeder dood ging bij zijn geboorte? Ik krijg nou niet echt sympathie voor de Kingslayer, hij doet niet echt z'n uiterste best om zijn image te verbeteren.

Prima aflevering, maar ze lieten te veel verschillende verhaallijnen zien naar mijn smaak.
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:33:07 #91
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_125888652
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:32 schreef Peunage het volgende:
Alle Lannisters haten Tyrion toch? Omdat het een bastard is en zijn moeder dood ging bij zijn geboorte? Ik krijg nou niet echt sympathie voor de Kingslayer, hij doet niet echt z'n uiterste best om zijn image te verbeteren.

Prima aflevering, maar ze lieten te veel verschillende verhaallijnen zien naar mijn smaak.
Nee, hij is geen bastard, hij is een dwerg. Maar idd wel omdat moeders dood ging.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:33:17 #92
94080 VeX-
pi_125888656
Tywin was ook gewoon boos dat Tyrion, ondanks zijn verbod, toch een hoer mee naar Kings Landing nam toen hij Hand was en hun in de kamer van de Hand liet slapen. Hij heeft al een hekel aan hem en zo maakt hij het hem wel makkelijker.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125888679
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:33 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nee, hij is geen bastard, hij is een dwerg. Maar idd wel omdat moeders dood ging.
Maar hij wordt wel gezien als bastaard toch? Zo heb ik het in ieder geval begrepen. Dwerg = niet veel beter dan een bastaard.

Maar Tywin is zo'n vader die hele hoge verwachtingen van zijn kinderen heeft, en toevallig heeft hij alleen maar kutkinderen.
pi_125888713
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:32 schreef Peunage het volgende:

Heeft het hele seizoen helaas wel een beetje last van vind ik (seizoen 2 ook wel, seizoen 1 vond ik wdb veel beter) :Y
Tails tell tales
pi_125888752
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

nee heb niets tegen homo's maar ik hoef het gewoon niet in mijn smoel gedrukt te krijgen. is dat zo raar?
Het is raar in de zin dat ik homo's nooit hoor klagen over het feit dat er hetero scènes in een film of serie zitten.
pi_125888760
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:34 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar hij wordt wel gezien als bastaard toch? Zo heb ik het in ieder geval begrepen. Dwerg = niet veel beter dan een bastaard.

Maar Tywin is zo'n vader die hele hoge verwachtingen van zijn kinderen heeft, en toevallig heeft hij alleen maar kutkinderen.
Nou ja, qua karakter, intelligentie e.d. heeft hij eigenlijk aan Tyrion juist een hele goed zoon :)
Tails tell tales
  dinsdag 30 april 2013 @ 00:37:53 #97
94080 VeX-
pi_125888776
Ik wil meer van Jaime+Tyrion samen zien. En dan Bronn erbij. :P
pi_125888784
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is raar in de zin dat ik homo's nooit hoor klagen over het feit dat er hetero scènes in een film of serie zitten.
omdat de overgrote meerderheid hetero is?
There are only 151 Pokémon.
pi_125888805
Is er serieus daarover een discussie? Hebben jullie de rest van de aflevering niet gezien? :')
pi_125888811
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 00:37 schreef VeX- het volgende:
Ik wil meer van Jaime+Tyrion samen zien. En dan Bronn erbij. :P
Ik ook wel. Jaime en Tyrion... die konden elkaar toch best een beetje uitstaan of heb ik dat nou verkeerd onthouden?
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')