In mijn geval is het niet nodig. Ik ben gewoon Piye, de enige echte. Cactus is als aardappel, het mist wat.quote:
Soms de buitenkant van een cactus als ik zulke posts als die van jou leesquote:
Wat zijn we lief vandaag voor elkaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Piye het volgende:
Cactus is een stomme nickname, met een 1 erachter slaat het tenminste ergens op.
Geregd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik ben helemaal nier verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doenquote:
Sorry, dat ik niet hip genoeg was om het te begrijpenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doen
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
geregistreerd, sorry, ik wilde even hip doen
niet helemaal het effect waar ik op hoopte, maar ach.quote:
ik ben helemaal niet verbaasd dat niemand de naam 'susteren' al had geregd, eigenlijk.
Dit kan ik alleen maar beamen.quote:
Jij zo creatief dat ik blijkbaar nog steeds je username niet snapquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, niet iedereen is even creatief natuurlijk.
Smack one O will slap a hoquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, niet iedereen is even creatief natuurlijk.
Als ik je mij googeledquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:26 schreef Piye het volgende:
Ik googlede Hugh Myron en kwam bij bodybuildersites.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:36 schreef Red_85 het volgende:
Wat is er gvd mis mee? Leg mij dat eens uit dan!!!
Mijn originele 'Red' was al aan iemand vergeven. Alleen heb die knakker nooit gezien dus dat is een inactive user.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Zulke users ontberen gewoon iedere vorm van creativiteit.
Mensen die de betekenis van 'sarcastische grap' niet begrijpenquote:
Mijn naam is unieker dan de jouwe kan ik je wel melden!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef UpsideDown het volgende:
Zulke users ontberen gewoon iedere vorm van creativiteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |